Doeko's en pata's. En wai wai. God mag weten wat dat zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat voor aparte shit willen moslims dan voor hun moslim zijn?
quote:
wat denk je van die kankermoskeessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 5 juli 2010 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doeko's en pata's. En wai wai. God mag weten wat dat zijn.
Islamitische scholen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat voor aparte shit willen moslims dan voor hun moslim zijn?
Noem eens wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel als het gaat om een relatie.![]()
Ik heb het niet over vriendschappen oid hehe.
"moet ik aan mijn man vragenn"quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Islamitische scholen.
Aparte begraafplaatsen voor moslims.
Moslimmannen die geen vrouwen een hand willen geven.
Al die shit.
Neuhquote:Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef Stroopwafels het volgende:
Doet Youtube bij jullie ook raar?
Bij mij wordt de stylesheet niet geladen.
Wat een fucking bullshit. Hoeveel moslims in Nl zijn er die het andere geslacht geen hand willen geven?quote:
Je weet niet eens waar ik het over hebquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit. Hoeveel moslims in Nl zijn er die het andere geslacht geen hand willen geven?Die zijn waarschijnlijk op 1 hand te tellen. En wtf is er mis met Islamitische scholen..jij hoeft er toch niet heen? Geldt ook voor die begraafplaatsen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit. Hoeveel moslims in Nl zijn er die het andere geslacht geen hand willen geven?Die zijn waarschijnlijk op 1 hand te tellen. En wtf is er mis met Islamitische scholen..jij hoeft er toch niet heen? Geldt ook voor die begraafplaatsen.
Waarom word je dan boos als het een komedie isquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ene filmpje waar een vrouw die nauwelijks Nederlands spreekt dat zegt
Niet met elke Islamitische school hoor..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]Er is ALLES mis met Islamtische scholen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
Ja islamitische scholen mogen van mij allemaal dicht. Beter gooi je alles door elkaar, dan intergreren ze een stuk beterDaarbij zijn ze zwaar onder de maat.
Ach, sommige houden daar wel van, ga maar eens naar de zwarte crossquote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen, oké, maar ik denk niet dat dit een succesvolle methode is.
Watch and learnquote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen, oké, maar ik denk niet dat dit een succesvolle methode is.
Wat voor kleur trekker hedde gij?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, sommige houden daar wel van, ga maar eens naar de zwarte cross
''Dan intergreren ze een stuk beter''..dat weet je niet. Allochtonen zullen elkaar dan op zo een openbare school toch weer opzoeken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
Ja islamitische scholen mogen van mij allemaal dicht. Beter gooi je alles door elkaar, dan intergreren ze een stuk beterDaarbij zijn ze zwaar onder de maat.
Net als Chinezenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Dan intergreren ze een stuk beter''..dat weet je niet. Allochtonen zullen elkaar dan op zo een openbare school toch weer opzoeken.
En dat weet je uit ervaring? En daarbij mogen ze niet tijdens school het terrein verlaten.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Dan intergreren ze een stuk beter''..dat weet je niet. Allochtonen zullen elkaar dan op zo een openbare school toch weer opzoeken.
JONGE WAAROM STAAT ER GEEN GEDICHT VAN MIJ IN JOU FOBOquote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, sommige houden daar wel van, ga maar eens naar de zwarte cross
Ohquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
JONGE WAAROM STAAT ER GEEN GEDICHT VAN MIJ IN JOU FOBO
Ja, niet dat ik dat deed maar ik heb t zelf gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dat weet je uit ervaring? En daarbij mogen ze niet tijdens school het terrein verlaten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kiek doar, een bosje. Lekker zacht.
Batsen?
quote:Van die dikke vadsige wijven, die moet je ook neuken. Ik ben voor de maatschappij, dus dat doe ik ook
Waarom komen voor iets wat ik al hebquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je komt hier alleen voor aandacht van die moslim.
Maar het is sowieso beter dan alles scheidenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik dat deed maar ik heb t zelf gezien.
Frauen und kindern links, mannen rechts!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar het is sowieso beter dan alles scheiden
-n aap!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Frauen und kindern links, mannen rechts!
Wel halal he?quote:
Het is ook nooit bewezen dat t onjuist is duuus. Iedereen mag z'n kinderen toch opvoeden hoe hij/zij dat wil. Snap het probleem niet helemaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Sowieso, ze moeten scholen die kinderen shit uit "heilige" boeken leren, waar de inhoud nooit van bewezen is, en ze presenteren als feiten, gewoon sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |