En de tijd die je gewonnen hebt door het "efficient" winkelen, dubbel en dwars kwijt te raken door het invoeren van je boodschappenlijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef VASND het volgende:
Wat hou ik toch van mn telefoontje![]()
Appie app die je boodschappenlijstje automatisch sorteert op de makkelijkste route door de winkel.
en alsof je niet waar alles staat wat voor kanker amoebe ben je danquote:Op maandag 5 juli 2010 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
En de tijd die je gewonnen hebt door het "efficient" winkelen, dubbel en dwars kwijt te raken door het invoeren van je boodschappenlijstje
Ik ga praktisch altijd naar dezelfde AH.. dus truequote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
en alsof je niet waar alles staat wat voor kanker amoebe ben je dan
je gaat toch ook geen tomtom aanzetten als je naar vrienden in de buurt gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga praktisch altijd naar dezelfde AH.. dus true
Winkel altijd jij zonder lijstje? Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
En de tijd die je gewonnen hebt door het "efficient" winkelen, dubbel en dwars kwijt te raken door het invoeren van je boodschappenlijstje
Ik koop niet elke week hetzelfde en sowieso zit je dan steeds te kijken op je lijstje en waar je bent.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
en alsof je niet waar alles staat wat voor kanker amoebe ben je dan
Ik ken bosjosti's...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
je gaat toch ook geen tomtom aanzetten als je naar vrienden in de buurt gaat
ben jij nou zo agressief of probeer je alleen tough te doen wai wai ongelooflijk wat voor een vooroordelen je hebt zonder mij te kennenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Winkel altijd jij zonder lijstje? Nee.
Zo ja: Je woont thuis. Bek dicht.
[..]
Ik koop niet elke week hetzelfde en sowieso zit je dan steeds te kijken op je lijstje en waar je bent.
Maargoed, ook jouw boodschapjes worden door je mama gedaan.
Ik schrijf sneller dan dak op m'n ijpwn typquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Winkel altijd jij zonder lijstje? Nee.
Zo ja: Je woont thuis. Bek dicht.
[..]
Ik koop niet elke week hetzelfde en sowieso zit je dan steeds te kijken op je lijstje en waar je bent.
Maargoed, ook jouw boodschapjes worden door je mama gedaan.
Zegt iemand die een 23 jarig op de universiteit studerend, op zichzelf wonend persoon associeerd met een 'kanker amoebe'.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben jij nou zo agressief of probeer je alleen tough te doen wai wai ongelooflijk wat voor een vooroordelen je hebt zonder mij te kennen
een 23jarige student die het woord associeerd verwart met associeert is inderdaad die benaming niet eens waard wai wai kakawa styloquote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Zegt iemand die een 23 jarig op de universiteit studerend, op zichzelf wonend persoon associeerd met een 'kanker amoebe'.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |