Welke functie aan de knop "volg topic" snap je niet?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke functie aan de knop "volg topic" snap je niet?
Fijn menicole.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had toch pas een probleempje qau werk? Nou ben eruitTot eind eugustus blijf ik waar ik zit. En als Mikael na school moet stap ik over op het andere zodat ik Mikael gewoon zelf kan brengen
wat als je eerst op preview drukt? dan zou ie moeten verschijnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef Ssserpente het volgende:
Heuj.
Nog even over dat 'volg topic' he... Dat heb ik dus nog steeds niet. En hij staat op bagger layout...
ja, links preview, rechts volg topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ook niet...
Hebben jullie onderin bij je quick reply ook een previewknop?
preview, invoeren en volg topicquote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ook niet...
Hebben jullie onderin bij je quick reply ook een previewknop?
Bovenaan ga je naar opties, dan quickreply, previewmogelijkheid bij quickreply en die zet je dan op ja.quote:
ik volg dit even, want ik heb ook baggerlayout, quick reply aan en geen volg-topic-knop.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bovenaan ga je naar opties, dan quickreply, previewmogelijkheid bij quickreply en die zet je dan op ja.
ik lees het net. heel veel sterkte!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel
Nu is het weer wachten, dat is vooral erg vervelend. Met mij gaat het wel goed, maar mijn moeder is erg gespannen, maakt zich veel zorgen en slaapt slecht. Is ook wel aan haar te merken.
Ik had dat ook, maar zenner heeft van die klemmen met een soort antislip er in, dan hangen ze ook niet halverwege je rug na een half uurtjequote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
hele suffe vraag...
ik heb lang, zwaar en veel haar. Heeft iemand een goede/ eenvoudige manier van opsteken ?
Het liefst een klip die je huppa kee zo kan vastzetten.
De meeste van die dingen zijn te licht...en dus zo stuk.
Oh! Dat moet ik ook hebben! Alles zakt altijd uit bij mijquote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had dat ook, maar zenner heeft van die klemmen met een soort antislip er in, dan hangen ze ook niet halverwege je rug na een half uurtje
Het is een hele lijn zie ik netantislipjes
Bedoel je die bananenklem ???quote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had dat ook, maar zenner heeft van die klemmen met een soort antislip er in, dan hangen ze ook niet halverwege je rug na een half uurtje
Het is een hele lijn zie ik netantislipjes
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef Memmel het volgende:
Hullo! Wij zijn weer terug in town. Ik heb rammelende eierstokken van het uberlieve leuke babietje en Anna was zeer onder de indruk van de eiffeltoren... "als anna later groot is mama, dan gaat Anna boven op de eifeltollen en dan ga ik m likken..." ??!??
hiero hetzelfde.... Maar ik doe dan ook echt niets met mijn haar...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
bij mij zakt alles ook altijd uit mn haar, maar das vanwege de steilheid
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Basboussa het volgende:
[..]
hiero hetzelfde.... Maar ik doe dan ook echt niets met mijn haar...
Ben al maanden mijn kam/borstel kwijt.... is het geen schande?
oh kijk, die dingen moeten hier dus ook werken, goed te wetenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef E.T. het volgende:
Genoeg te likken Anna![]()
![]()
Hier ook van die antislip-klemmenDe rest zakt uit omdat het te steil en slap is, maar die antislip-dingen blijven wel zitten
(nou vind ik opgestoken bij mij niet zo geweldig staan, maar het is met warm weer wel lekker
)
Toen m'n haar nog lang was.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
hele suffe vraag...
ik heb lang, zwaar en veel haar. Heeft iemand een goede/ eenvoudige manier van opsteken ?
Het liefst een klip die je huppa kee zo kan vastzetten.
De meeste van die dingen zijn te licht...en dus zo stuk.
Lekker wijfquote:
10 van die dingen zijn net zo duur als 1 kleine zenner klemquote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
kappersklemmenHeb ik ook,in wit en zwart
dat zekerquote:
Ik weet.....quote:
en de ramen dichthouden, je wil geen girafkwijl in je autoquote:
Sterker nog het is kwart over 9.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
cool die oranje cheerleader
is t al half 9
Voorspelbaar +1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik wist dat die ging komen
en had ook kunnen weten dat jij t zou zijn
Achgos, wat sneu, sterktequote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Niet zo goed. Het bekken was hij nog vrij positief over, maar hij had zoveel inwendig letsel dat mijn ouders hem geen eindeloze operaties en heel veel pijn wilden laten ondergaan. Als ze zaterdag gelijk bij de DA terecht hadden gekund had hij ze gelijk doorgestuurd naar Utrecht, en dan had hij nog een kans gehad. Nu was hij gewoon al heel slecht geworden door het inwendig letsel. Dus het was een kwestie van oplappen voor een grote operatie, die hij misschien ook al wel niet zou overleven en dan later nóg één om schroeven in zijn bekken te zetten. Met nog steeds een vrij onzekere uitkomst of hij ooit nog wel weer mobiel zou worden.
Dus het verhaal stopt hier.
Waaah 4 uur is niet hip. En als je haar gewoon laat liggen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en hier al 2 klotenachten achter elkaar, om 4 uur is ze wakker en WAKKER ook
Ze is 15quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
Netjes Tico
Maar 5,- per uur is niet zo raar toch?
Minimumloon zo laag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze is 15, minimumloon is iets van 2,71.. Ik gok zo dat ze niet veel meer dan dat gaat verdienen.
Volgens mij is het zelfs nog wat minder..quote:
AAAAAA sjit, ik had jou kunnen vragen om special K straciatella mee te nemen... FUUUUUUUquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Memmel het volgende:
Oeke, ik heb weer briquevellen!!! Gisteren gekochtin Parijs! Wil je een pakje hebben?
Oh! Lekker zeg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Memmel het volgende:
Oeke, ik heb weer briquevellen!!! Gisteren gekochtin Parijs! Wil je een pakje hebben?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:49 schreef Memmel het volgende:
Gaat ze bij die ijsboer/wafelbakker/poffertjes man werken?
quote:
Zou dat in een envelop passen denk je?quote:
Paprika's plukken...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef oeke het volgende:
Dat klinkt wel als een leuk sociaal baantje! Beter dan bollen pellen.
Gaan ze dan niet stuk denk je? Misschien in zo'n kartonnen envelop.quote:
Oja, dat heb ik ook nog gedaan. En ik lust die dingen niet eens.quote:
Dat is waar. Maar onder de mensen zijn is ook leuk en leerzaam. Dat durfde ik dan weer niet.quote:De kassen zijn niet echt lekker om de hoek hier. Meestal verdient het heus beter om in een kas te gaan werken, lekker vroeg beginnen en lekker vroeg ook weer klaar.
Ik heb van alles gedaan, vakkenvullen tot schoonmaken tot pitlady... Altijd maar een jaar ofzo, dan kreeg ik weer eens ruzie met mn baas ofzo en dan zocht ik weer wat anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook nog gedaan. En ik lust die dingen niet eens.
[..]
Dat is waar. Maar onder de mensen zijn is ook leuk en leerzaam. Dat durfde ik dan weer niet.
Nou, gewoon ik gaf de helmen aan aan mensen die gingen karten, prijsuitreiking dat soort dingen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:01 schreef oeke het volgende:
Pitlady, wat is dat? Ik ben het niet geweest in elk geval. Wel kamermeisje. Ik vond de bruidsuite zo spannend!
Mensen die recht naar achter kunnen poepen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef oeke het volgende:
Ja heel vies, ja.
Pitlady, ik dacht op het circuit van Zandvoort met hotpants en een start-sjaaltje van uit je decollete trekken.
Oh je had ook vaak van die stellen die dan een kamer huurden voor een paar uur... (natuurlijk wel gewoon inchecken en voor de nacht boeken) Maar je wist gewoon dat die kamer gehuurd was voor 1 doel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef oeke het volgende:
He getver! Dat heb ik verdrongen.![]()
Ik deed altijd raden wie er in die kamer zat en aan welke kant de man of vrouw sliep en wat voor relatie ze hadden etc. Vond het ook erg leuk.
Oh, de baas deed gewoon zn secretaresse... Of het was een echte hoer...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef oeke het volgende:
Echt? Dat was niet in mijn hotel. Of ik was te naief. Dat zal het wel geweest zijn.
Oh, das nog best dichtbij!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor wie er nog een leuk uitje zoekt
http://www.hortusharen.nl/activiteiten.html
Tot 12 kilo... Dan moeten we Tristan eerst in stukjes hakken voor hij op een blad mag, dat gaat dus niet lukken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor wie er nog een leuk uitje zoekt
http://www.hortusharen.nl/activiteiten.html
Ik ken het helemaal niet. Ik ken eigenlijk maar weinig leuke bezienswaardigheden hierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tot 12 kilo... Dan moeten we Tristan eerst in stukjes hakken voor hij op een blad mag, dat gaat dus niet lukken.Maar sowieso is de Hortus een aanrader!
Boomkroonpadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet. Ik ken eigenlijk maar weinig leuke bezienswaardigheden hier![]()
Zijn er nog meer leuke dingen te doen en te zien hier*?
*Hier is Friesland/Groningen/Drenthe
Geen reet aanquote:
Nou, stukkie wandelen op hoge hoogtes is niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen reet aanMaar ja het klinkt zo leuk.
komend weekend zomermarkt in dieverquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet. Ik ken eigenlijk maar weinig leuke bezienswaardigheden hier![]()
Boomkroonpad vinden wij wel leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:46 schreef simmu het volgende:
en bos natuurlijk. heel veel bos hiero. begin augustus jaarmarkt in wateren, kabouterland, plopsa indoor, speelstad oranje en mijn persoonlijke favoriet waar we dit jaar zeker weer naartoe gaan: het kuna festival
Als ik/wij zin in pannekoeken hadden en we hadden wel al het spul in huis maar geen eieren bijvoorbeeld dan belde ik ff bij de buren aan....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:46 schreef Orea het volgende:
K_i_m![]()
![]()
Ik heb zin in pannekoeken, maar de meneer is pas heel laat thuis vanavond.. dus als ik die wil moet ik nog naar de supermarkt...lopend. En ik ben al net starship enterprice
Boomkroonpad is leuk.quote:
He! Ik kom nog wat tegen wat ik niet kende.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Boomkroonpad is leuk.Ook als je niet het pad tussen de boomtoppen loopt. Beneden zijn er namelijk speeltoestellen en een bos om in te wandelen.
![]()
Verder is Nienoord in Leek leuk, wandelen bij de Ennemaborg in het Midwolderbos in Midwolda (kun je meteen een bezoekje aan de Vicarie van Imca Marina brengen), of bij de Fraeylemaborg in Slochteren. In Zuidlaren heb je de Sprookjeshof (oubollig maar toch leuk) en je kunt er ook met de rondvaartboot (hebben wij nog nooit gedaan), in Exloo heb je Kabouterland, in Ter Apel is Wonderwereld (met een uilenburcht!).
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:33 schreef Saffier het volgende:
Ik ga lekker hakenManlief kijkt naast me voetbal en op msn zijn ook maar weinig mensen.
Haken dus
Of het moet hier heeeeeeeel gezellig worden?
ik doe 2 dingen tegelijkertijdquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tristan heeft de eindbaas al verslagen. Ik moet er nog aan beginnen.
ik moet even wat foto's overzetten van camera naar pc...quote:
Wat een leukerdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Nog bedankt allemaal voor de sterkte wensen.
Gelukkig weet Kokus me altijd weer op te fleuren, met zijn krachteloze harses.
[ afbeelding ]
hihi wat grappigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:09 schreef Incantrix het volgende:
Oh, cool! Zal ik je eens wat zeggen? Mijn ouders hebben jaren een stacaravan gehad op de camping ernaast en ik ben echt maar één keer dat park in geweest geloof ik.. Terwijl het wel heel leuk is! Suf eigenlijk wel
Vond je het leuk?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi wat grappig
ik was er nog nooit gweeest
ja ik vond het heel leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vond je het leuk?
Haha, Saffier, jij ging toch niet kijken?
heerlijke timingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:Arme F.
Oscar huilen, hij naar boven: doelpunt!!!!
Oscar blijft huilen, ik ga boven zitten tutteren, maar kleine tv-tje irriteert, ga naar beneden met Oscar vraag aan F. of hij een flesje wil maken (bood nog aan dat hij Oscar nam en ik de fles deed, maar dat hoefde niet): doelpunt Uruguay!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Arme F.
Oscar huilen, hij naar boven: doelpunt!!!!
Oscar blijft huilen, ik ga boven zitten tutteren, maar kleine tv-tje irriteert, ga naar beneden met Oscar vraag aan F. of hij een flesje wil maken (bood nog aan dat hij Oscar nam en ik de fles deed, maar dat hoefde niet): doelpunt Uruguay!
Ik zit naast mijn man op de bank die voetbal kijkt, krijg dus het nodige meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vond je het leuk?
Haha, Saffier, jij ging toch niet kijken?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik ben me door een boel aan het worstelenmaar geloo dat ik zelfs voetbal interessanter vind dan het boek. En ik haat voetbalkejjenagaan
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
leesclubboek ja. Het zijn te veel namen en dingen door elkaar. Ben op pagina 60 en nu echt helemaal de draad kwijt
Ik verdenk dat m`n PMS from hell er ook iets mee te maken heeft
Volgens mij ging ze net BIJNA drinken halen, maar bedacht ze zich...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:37 schreef Basboussa het volgende:
Ga nog eens wat boven halen, Saffier, en blijf van het drinken af... Misschien helpt het
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
leesclubboek ja. Het zijn te veel namen en dingen door elkaar. Ben op pagina 60 en nu echt helemaal de draad kwijt
Ik verdenk dat m`n PMS from hell er ook iets mee te maken heeft
zal ik dan maar wat drinken gaan halen.. misschien helpt datquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze net BIJNA drinken halen, maar bedacht ze zich...
blijf jij nu gewoon ff een minuut of 20 zitten.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Saffier het volgende:
Ik ging een bad vol laten lopen.... doelpunt
Ga lekker in bad zitten.... 3-1... En wat doe je zondag? Iets in bad, boven toevallig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Saffier het volgende:
Ik ging een bad vol laten lopen.... doelpunt
In bad denk ik jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:01 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ga lekker in bad zitten.... 3-1... En wat doe je zondag? Iets in bad, boven toevallig?
Nee, ik denk dat het echt het komen en gaan is, Saffier.... Blijf je lekker bezig, zondag en ook nog eens heel goed voor de conditie...quote:
Ging je wat drinken halen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Saffier het volgende:
Zal ik nog wat extra sop in bad gaan doen?
quote:
Ik vind het Drents Historisch Museum zo leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou idd en vuurwerk hier..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Jezus wat een debielen hier weer op straat.
"Ja, Nederland heeft gewonnen, komop man, gaan we lekker in mijn auto door de stad rijden en toeteren!".
Of we steken met z'n allen zo'n kleremat met rotjes af. Lachuh joh!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Jezus wat een debielen hier weer op straat.
"Ja, Nederland heeft gewonnen, komop man, gaan we lekker in mijn auto door de stad rijden en toeteren!".
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef livelink het volgende:
Hier is het juist opvallend stil. Alleen uit mijn tuin klonk de vuvuzela, maar dat kwam omdat zowel Katja als Job een vriendje hadden 'kijken' cq de hele avond buiten spelen en op het ding toeteren als wij riepen dat er een doelpunt was.
Ik denk dat je een bestseller in handen hebtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef livelink het volgende:![]()
![]()
![]()
Hier zit een boek in: Het geheime leven van een toetermoeder.
Wel onder speudoniem schrijven, dat maakt het allemaal nog veul interessanter....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat je een bestseller in handen hebt
op naar engeland en sugarsnaps en roastbeef etenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef livelink het volgende:![]()
![]()
![]()
Hier zit een boek in: Het geheime leven van een toetermoeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:56 schreef Kleurdoos het volgende:
oma`s aan de topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik denk dat je mijn griepje hebt overgenomenquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:32 schreef Vicky het volgende:
KDstoere oma
Blech ik voel me hondsberoerd. Vannacht kotsmisselijk en goede vrienden geweest mrt de wc. Nu heb ik flink buikpijn en is de wc mijn stoel vandaag. We hebben geen cola in huis .. Ik leef vandaag maar op beschuit en thee...
*Even inbreekt*quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:24 schreef freecell het volgende:
Hier een kleintje met hooikoortsVorig jaar ook al, mee naar de HA geweest maar die zegt dat ze er niks aan doen onder de twee.
Dus het is nu al een paar weken een paar keer per dag ineens bloedchagrijnig, hele rode ogen en een loopneus
Natuurlijk wil ik kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
allerfree mag toch niet onder de 2?
En kan je misschien even voor me kijken wat er in die homeopatische spray zit?
A.Vogel Pollinosan neussprayquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
ok
Gevonden online, pollonisan. Maar wat zit er in
Mij welquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
A.Vogel Pollinosan neusspray
De actieve bestanddelen zijn Ammi visnaga D6 14,2%,
Aralia racemosa D6 14,3%, Cardiospermum halicacabum D6
14,3%, Paloondo D6 14,3%, Luffa operculata D6 14,3%,
Okoubaka aubrevillei D6 14,3%, Galphimia glauca D6 14,3%.
Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn Water, Dinatriumwaterstoffosfaat
en Natriumdiwaterstoffosfaat.
Ben even gaan googlen voor je.. Kan je daar wat mee? Mij zegt het helemaal niks...
Ik vind de info zo nutteloos, dat mijn brein weigert de info in het lange termijn geheugen op te slaan..quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:07 schreef Memmel het volgende:
En met deze laatste post van Free heb ik mijn leermoment voor vandaag weer gehad! Interessant. Ik wist dat helemaal niet joh. De D van Dilution dus.
Kan ik me goed voorstellen eigenlijk, ik zal ophoudenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind de info zo nutteloos, dat mijn brein weigert de info in het lange termijn geheugen op te slaan..
11 maanden is volgens mij de laatste dktp en PNEU...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje over inentingen.
Oscar volgt het gewone programma en staat op de rol voor 3 augustus voor zijn volgende prik. Vraag me niet welke trouwensHij is dan 11 maanden.
Weet er iemand of het kwaad zou kunnen als ik vraag of deze een maand uitgesteld kan worden?
Ik weet wel dat je het hele ent-gebeuren uit kan stellen, maar ik meen me ook iets te herinneren over prikken die minimaal of maximaal een x-aantal weken na elkaar gegeven moeten worden.
Ik kan dit natuurlijk ook wel 3 aug vragen, maar liever kom ik dan goed voorbereid.
Het komt qua timing heel slecht uit als hij ziek zou worden van de prik, en ondanks dat hij nog nooit last gehad heeft van die prikjes zal je nu net zien... Ik ga 4 dagen daarna voor 10 dagen weg en kan in die 4 dagen echt onmogelijk vrij krijgen van mijn werk. En liever hebben we ook niet dat F. dan vrij zou moeten nemen wegens een ziek kind omdat hij alles in zijn eentje op moet vangen in die 10 dage.![]()
Bel anders het CB even... Jen heeft dr entingen niet via het CB gekregen, maar ik dacht dat een weekje meer of minder niet echt een probleem waren...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zie je... en normaal is het wel heel rot maar zou ik er geen probleem van maken, maar nu is de timing gewoon echt niet handig.
quote:Langere tussenperiodes
Langere tussenperiodes hebben als bezwaar dat het kind pas op een later tijdstip beschermd is.
Als dat het enige is... DKTP en PNEU zijn alleen de laatste boosters.. In feite zal hij al een zekere bescherming hebben. En dan kun je je ook nog afvragen, wat is de kans dat hij in aanraking komt met 1 van deze ziektes.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, maar het zou nu neerkomen op een volle maand uitstel wegens omstandigheden.
Bellen is uiteraard een goed idee.
Dit zegt het RIVM:
[..]
quote:Waarom vrouwen geluid maken tijdens seks
FOTO THINKSTOCK
ROTTERDAM - De reden dat vrouwen geluiden maken tijds de seks, is om hun partner te beïnvloeden. Dat blijkt uit onderzoek dat deze maand gepubliceerd is in the Archives of Sexual Behavior.
Amerikaanse onderzoekers Gayle Brewer en Colin Hendrie, vroegen 71 vrouwen in de leeftijd van 18 tot 48 jaar naar hun 'geluidsgedrag' in bed. De geluiden werden gecategoriseerd, bestaande uit; 'stilte', 'kreun/grom', 'schreeuw/gil/kreetje', 'woorden' (zoals "Ja!" of de partners naam') en 'instructies' (zoals "meer").
Manipuleren
Ongeacht welke geluiden te horen zijn, de reden waarom vrouwen het doen ligt bij hun beïnvloedingsdrang. Vrouwen willen de ejaculatie van hun partner versnellen. Redenen hiervoor zijn verveling, vermoeidheid, ongemak of tijdgebrek. Het is dus niet de seksuele opwinding die wordt geuit.
Orgasme
Uit het onderzoek bleek ook dat wanneer vrouwen het meest opgewonden zijn, bijvoorbeeld tijdens orale seks wanneer een orgasme waarschijnlijk is, ze zelden of helemaal geen geluid maken.
Mijn buurman moet 24 uur in het ziekenhuis zijn als hij chemo krijgt. Elke zak heeft een aantal uur, en als de chemo zak hangt dan mag hij niet van de kamer af. Maar 4,5 uur vind ik dus wel kort... Of is dat alleen de chemo zak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm mn oma moest vanmorgen al naar de oncoloog...
A.s. maandag beginnen ze al met de zwaarste chemokuur die er is (duurt 4,5 uur). De kanker zit door de hele buik en als ze niets doen, komen alle organen in de verknelling en zullen ze uitvallen oid. Daarbij zijn de longen erg slecht (COPD), wel net zo slecht als de kanker die ze in de buik heeft.
Met deze chemo proberen ze de tumor en de kanker in de buik te laten slinken... ze zullen tzt kijken of operatie mogelijk is.
Ze wordt zeker kaal en ze krijgt nu al medicijnen tegen de misselijkheid enz. Morgen hebben ze nog een vervolggesprek.
Al met al een heftige periode te gaan dus.. vooral voor mn oma en moeder. Als de behandeling aanslaat, heeft ze nog wel 70% kans om 5 jaar nog te leven. Maar dat is natuurlijk oko maar een inschatting.
Whaha, eigenlijk hebben we geen zin in gedoe, beetje kreunen om hem sneller te laten komen, ben je er sneller vanaf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg een mailtje van F.: Betrapt!
[..]![]()
whaha toch wel een beetje herkenbaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg een mailtje van F.: Betrapt!
[..]![]()
Dat was toch zeker stilzwijgend al lang bekend?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whaha, eigenlijk hebben we geen zin in gedoe, beetje kreunen om hem sneller te laten komen, ben je er sneller vanaf.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat was toch zeker stilzwijgend al lang bekend?
Olé voor trucjes
Moet zeggen dat ik dat niet weet. Mn moeder en oma hebben nog een aanvullend informatiegesprek morgen in het ziekenhuis. Dan wordt er meer duidelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn buurman moet 24 uur in het ziekenhuis zijn als hij chemo krijgt. Elke zak heeft een aantal uur, en als de chemo zak hangt dan mag hij niet van de kamer af. Maar 4,5 uur vind ik dus wel kort... Of is dat alleen de chemo zak?
Nu wil ik je hoop niet de grond in trappen... Maar dat ze gaan chemo'en hoeft helemaal niet te betekenen dat het nog echt behandelbaar is. Waarschijnlijk beginnen ze gewoon met een aantal chemo's om te kijken wat het doet, of het slinkt of inkapseld.. Maar er zijn genoeg gevallen dat chemo alleen maar een beetje verlengen van het leven is, maar dat het einde verhaal is dan al duidelijk...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat niet weet. Mn moeder en oma hebben nog een aanvullend informatiegesprek morgen in het ziekenhuis. Dan wordt er meer duidelijk.
Inderdaad een heftig traject, maar ik vind het positief dat ze wel gaan behandelen.... er is dus nog hoop!!
Einde verhaal is zoiezo wel een beetje duidelijk. Aangezien de kanker door de hele buik (in het buikvlies) zit en daarnaast ook in de eierstokken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu wil ik je hoop niet de grond in trappen... Maar dat ze gaan chemo'en hoeft helemaal niet te betekenen dat het nog echt behandelbaar is. Waarschijnlijk beginnen ze gewoon met een aantal chemo's om te kijken wat het doet, of het slinkt of inkapseld.. Maar er zijn genoeg gevallen dat chemo alleen maar een beetje verlengen van het leven is, maar dat het einde verhaal is dan al duidelijk...
Oh en zo'n chemo is ook nog een pure troep... Als je als persoon al niet echt gezond bent en je moet beginnen aan een chemo, flinke kans dat de chemo ervoor zorgt dat je lichaam het opgeeft...
Nou ja als ze het leven nog op een menswaardige manier wat kunnen rekken is dat natuurlijk heel fijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Einde verhaal is zoiezo wel een beetje duidelijk. Aangezien de kanker door de hele buik (in het buikvlies) zit en daarnaast ook in de eierstokken.
Mn oma heeft een sterk lichaam, ondanks de COPD doet ze nog een aantal dingen zelf en is mobiel. De dokters staan daarvan versteld en verwachtten dat ze bedlegerig zou zijn. Dat is ook een van de redenen waarom ze gaan behandelen.
Nou ja, we zullen het zien... het is nu afwachten wat de chemo gaat doen. We beseffen ons wel terdege dat heel ernstig is en ook nooit meer over zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |