Welke functie aan de knop "volg topic" snap je niet?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke functie aan de knop "volg topic" snap je niet?
Fijn menicole.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had toch pas een probleempje qau werk? Nou ben eruitTot eind eugustus blijf ik waar ik zit. En als Mikael na school moet stap ik over op het andere zodat ik Mikael gewoon zelf kan brengen
wat als je eerst op preview drukt? dan zou ie moeten verschijnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef Ssserpente het volgende:
Heuj.
Nog even over dat 'volg topic' he... Dat heb ik dus nog steeds niet. En hij staat op bagger layout...
ja, links preview, rechts volg topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ook niet...
Hebben jullie onderin bij je quick reply ook een previewknop?
preview, invoeren en volg topicquote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ook niet...
Hebben jullie onderin bij je quick reply ook een previewknop?
Bovenaan ga je naar opties, dan quickreply, previewmogelijkheid bij quickreply en die zet je dan op ja.quote:
ik volg dit even, want ik heb ook baggerlayout, quick reply aan en geen volg-topic-knop.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bovenaan ga je naar opties, dan quickreply, previewmogelijkheid bij quickreply en die zet je dan op ja.
ik lees het net. heel veel sterkte!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel
Nu is het weer wachten, dat is vooral erg vervelend. Met mij gaat het wel goed, maar mijn moeder is erg gespannen, maakt zich veel zorgen en slaapt slecht. Is ook wel aan haar te merken.
Ik had dat ook, maar zenner heeft van die klemmen met een soort antislip er in, dan hangen ze ook niet halverwege je rug na een half uurtjequote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
hele suffe vraag...
ik heb lang, zwaar en veel haar. Heeft iemand een goede/ eenvoudige manier van opsteken ?
Het liefst een klip die je huppa kee zo kan vastzetten.
De meeste van die dingen zijn te licht...en dus zo stuk.
Oh! Dat moet ik ook hebben! Alles zakt altijd uit bij mijquote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had dat ook, maar zenner heeft van die klemmen met een soort antislip er in, dan hangen ze ook niet halverwege je rug na een half uurtje
Het is een hele lijn zie ik netantislipjes
Bedoel je die bananenklem ???quote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik had dat ook, maar zenner heeft van die klemmen met een soort antislip er in, dan hangen ze ook niet halverwege je rug na een half uurtje
Het is een hele lijn zie ik netantislipjes
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef Memmel het volgende:
Hullo! Wij zijn weer terug in town. Ik heb rammelende eierstokken van het uberlieve leuke babietje en Anna was zeer onder de indruk van de eiffeltoren... "als anna later groot is mama, dan gaat Anna boven op de eifeltollen en dan ga ik m likken..." ??!??
hiero hetzelfde.... Maar ik doe dan ook echt niets met mijn haar...quote:Op maandag 5 juli 2010 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
bij mij zakt alles ook altijd uit mn haar, maar das vanwege de steilheid
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef Basboussa het volgende:
[..]
hiero hetzelfde.... Maar ik doe dan ook echt niets met mijn haar...
Ben al maanden mijn kam/borstel kwijt.... is het geen schande?
oh kijk, die dingen moeten hier dus ook werken, goed te wetenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef E.T. het volgende:
Genoeg te likken Anna![]()
![]()
Hier ook van die antislip-klemmenDe rest zakt uit omdat het te steil en slap is, maar die antislip-dingen blijven wel zitten
(nou vind ik opgestoken bij mij niet zo geweldig staan, maar het is met warm weer wel lekker
)
Toen m'n haar nog lang was.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
hele suffe vraag...
ik heb lang, zwaar en veel haar. Heeft iemand een goede/ eenvoudige manier van opsteken ?
Het liefst een klip die je huppa kee zo kan vastzetten.
De meeste van die dingen zijn te licht...en dus zo stuk.
Lekker wijfquote:
10 van die dingen zijn net zo duur als 1 kleine zenner klemquote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
kappersklemmenHeb ik ook,in wit en zwart
dat zekerquote:
Ik weet.....quote:
en de ramen dichthouden, je wil geen girafkwijl in je autoquote:
Sterker nog het is kwart over 9.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
cool die oranje cheerleader
is t al half 9
Voorspelbaar +1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik wist dat die ging komen
en had ook kunnen weten dat jij t zou zijn
Achgos, wat sneu, sterktequote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Niet zo goed. Het bekken was hij nog vrij positief over, maar hij had zoveel inwendig letsel dat mijn ouders hem geen eindeloze operaties en heel veel pijn wilden laten ondergaan. Als ze zaterdag gelijk bij de DA terecht hadden gekund had hij ze gelijk doorgestuurd naar Utrecht, en dan had hij nog een kans gehad. Nu was hij gewoon al heel slecht geworden door het inwendig letsel. Dus het was een kwestie van oplappen voor een grote operatie, die hij misschien ook al wel niet zou overleven en dan later nóg één om schroeven in zijn bekken te zetten. Met nog steeds een vrij onzekere uitkomst of hij ooit nog wel weer mobiel zou worden.
Dus het verhaal stopt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |