Dom lullen vooralquote:
quote:
Jum , Snoepgoed *pakt lollies * gisteren afgelopen weekend nog wat lollies gehaaldquote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
Ow, oke.
*gaat met koffie en thee rond en strooit met snoepgoed*
Zo, daar zijn jullie vast even zoet mee.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
Ow, oke.
Die sinterklaasspullen komen echt steeds eerder in de winkelquote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
Ow, oke.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jum , Snoepgoed *pakt lollies * gisteren afgelopen weekend nog wat lollies gehaald. heerlijk! niemand wil ze :p . maar ik vind ze zo lekker
.
en Anne je bent niet zo actief op het fotoboek.
HOI JAPSER HOE GAAT HET MET LOTTE?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jum , Snoepgoed *pakt lollies * gisteren afgelopen weekend nog wat lollies gehaald. heerlijk! niemand wil ze :p . maar ik vind ze zo lekker
.
en Anne je bent niet zo actief op het fotoboek.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOI JAPSER HOE GAAT HET MET LOTTE?
Ik doe meequote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
Thee!.
Dank je wel, neem zelf ook een bakkie
Ik bedoel een andere Lotte.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Spreek nooit met dr ze woont in amsterdam gek
.
Ze is al bezet. Aardig meiske alleen ik praat niet meer met dromdat ze altijd druk bezig is
.
Zelf praat ze ook niet meer tegen mij. Leuke gesprekken gehad
.
btw moet dat capslock nou?![]()
Zal ik binnenkort eens nieuwe fotos van dr maken? ik heb al een tijdje geen fotos gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere Lotte.
[ afbeelding ]
Die om precies te zijn.
En ja dat moet
Waarom heet ze geen Lotte meer? En maak nieuwe foto;s ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens nieuwe fotos van dr maken? ik heb al een tijdje geen fotos gemaakt![]()
Daarnaast we noemen haar poes! dus liever naar die poes referen als de poes.
Want ze heeft zoveel namen gehad dat iedereen toch maar poes noemt. Poes die als naam "Poes " heeft
.
Omdat iedereen haar anders noemdequote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heet ze geen Lotte meer? En maak nieuwe foto;s ja!
cute!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere Lotte.
[ afbeelding ]
Die om precies te zijn.
En ja dat moet
Mag ik haar knuffelen?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat iedereen haar anders noemde.
Gisteren heerlijk met de poes wezen spelen , takje gepakt ... heen en weer . Gek word de poes ervan heerlijk heen en weer rennen met de poes. Klieren irriteren. en dan wil ze dat takje helemaal kapot bijten
ik wel, ik heb Marokkaanse munt in de tuin staan...quote:Op maandag 5 juli 2010 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg... kan iemand een verse muntthee voor me zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |