Jeetje Minaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Christus wat slecht, ook Em valt tegen.
Hij haalt het niet omdat Rihanna. In part 1 was de hoeveelheid Rihanna nog net acceptabel, nu draait het nummer om haar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:29 schreef kalinhos het volgende:
Hij haalt niet het niveau van part 1...maar Em's ondergrens is nog atlijd een 6,5 - 7
Ik speel de laatste tijd bijna continue Rock Bottomquote:Op maandag 22 november 2010 13:43 schreef Micson het volgende:
Hier is Em wel erg sterk vind ik.
Ik ben al z'n oude materiaal weer erg veel aan het spelen, wat is jullie favoriet?
Ik vind Love You More toch wel een heel vet nummer
Classic idd, net als Hailie's Song, Marshall Mathers en Kimquote:Op maandag 22 november 2010 14:25 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik speel de laatste tijd bijna continue Rock Bottom
Is al van youtube.quote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat nummer, I need a doctor is echt wank
Alles tot aan 2002. TES was al een grote stap neerwaarts, maar dat was nog een solide CD vergeleken met alle zooi daarna. Zijn beste nummers zijn op SSLP/MMLP en Devil's Night te vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 13:43 schreef Micson het volgende:
Hier is Em wel erg sterk vind ik.
Ik ben al z'n oude materiaal weer erg veel aan het spelen, wat is jullie favoriet?
Ik vind Love You More toch wel een heel vet nummer
Dificult ook, maar meer voor de Eminem/Hiphop fan, commercieel zou het geen succes zijn nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:13 schreef kalinhos het volgende:
Ga weg; Stan, Lose Yourself, The Way I Am, Guilty Conscience en bv. zelfs Sing for the Moment zijn stuk voor stuk platen die in zijn top10 terecht komen.
Gaan we er dan heen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Denken jullie dat hij er nog een world tour uit gaat gooien?
Haha, wil je mee? Ik vind het prima. Ik hoopte eigenlijk tickets te krijgen voor als hij weer in madison square garden staat maar in Nederland of Londen is ook goedquote:
Eens behalve Lose Yourself. Ik doelde op de andere gelekte nummers. Zijn muziek uit '99 tot '01 >>> alles daarna.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:13 schreef kalinhos het volgende:
Ga weg; Stan, Lose Yourself, The Way I Am, Guilty Conscience en bv. zelfs Sing for the Moment zijn stuk voor stuk platen die in zijn top10 terecht komen.
Was vroeger wel een grote fan, vond het daarna wel wat minder worden en was toen gestopt met luisteren. Luister sowieso weinig muziek de laatste jaren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, wil je mee? Ik vind het prima. Ik hoopte eigenlijk tickets te krijgen voor als hij weer in madison square garden staat maar in Nederland of Londen is ook goed
Laat me raden: Je zou naar dat concert in de ArenA gaan waarbij ook D12, G-Unit etc. zouden zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef AgeEll het volgende:
Hoop zo op een tour, heb nog een concert te goed van Marshal
Not Affraid blijf ik grijs draaien btw -
Same, met name omdat ik vroeger niet mocht(!) ivm. leeftijd en nu kan ik eindelijk maar hij in de verste verte nergens te bekennen is wat betreft concertenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef Rejected het volgende:
[..]
Was vroeger wel een grote fan, vond het daarna wel wat minder worden en was toen gestopt met luisteren. Luister sowieso weinig muziek de laatste jaren.
Madison Square is ook leuk, maar gaat em niet zo snel worden denk ik. Eerder voor een Knicks game.
Maar als hij hier in de buurt komt, waarom niet?
idd, had m daarvoor ook al in de ArenA gezien, dus kheb m een keer gezien, maar zit nu al een paar jaar weer te wachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef Brawler het volgende:
[..]
Laat me raden: Je zou naar dat concert in de ArenA gaan waarbij ook D12, G-Unit etc. zouden zijn?
Ik was zo blij met mijn kaartje, en kon wel janken toen het gecancelled was
Couldn't agree more!quote:Op zondag 28 november 2010 22:54 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Alles tot aan 2002. TES was al een grote stap neerwaarts, maar dat was nog een solide CD vergeleken met alle zooi daarna. Zijn beste nummers zijn op SSLP/MMLP en Devil's Night te vinden.
Nee ok, maar hij heeft ook een hoop troep idd uitgebraccht (ass like that, we made you, without me, die met akon, etc)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dificult ook, maar meer voor de Eminem/Hiphop fan, commercieel zou het geen succes zijn nee.
Wordt 1 februari gereleased. Er schijnt zelfs een video te komen...quote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat nummer, I need a doctor is echt wank
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wordt 1 februari gereleased. Er schijnt zelfs een video te komen...
Hopelijk is er een boel aan veranderd.. Dre's verse, althans het tweede deel ervan, is zwáár kut, Eminem schreeuwt teveel en Skyler Grey vind ik ook maar vervelend.
Deze blijft zo vet, jammer van dat kutpubliek, stond ik er maar.
Chill nummertje! Had em helemaal scheel gedraait vorig jaar zomer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgende single is bevestigd: Space Bound.
Geweldig nummerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmjah maar das dan weer niet zo'n commercieel geslaagd nummertje ben ik bang.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Geweldig nummer![]()
Alleen 25 to life is beter van Recovery
Mijn favoriete nummer van het hele albumquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet echt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:13 schreef incognitoomuch het volgende:
You're never Over is ook zo'n bazentrack!
Ok chorus is nogal corney maar het zijn gewoon de emoties die in de lyrics zitten wat het nummer zo vet maakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt.Chorus is kut en z'n flow geforceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |