nja. hij heeft nu niet meer van die 'blije' nummers. nu gaat ie maximaal los. vind het geweldig als eminem maximaal loopt te schreeuwenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
Veel slechter dan vroeger.
Na the eminem show luister ik niet meer. Dat nieuwe werk is bagger. Zonde
Je hebt er óf geen verstand van, óf je hebt Recovery geen kans gegeven. Het is echt een heel goed album. Relapse was bagger, maar hier staan echt toppers opquote:Op maandag 5 juli 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
Veel slechter dan vroeger.
Na the eminem show luister ik niet meer. Dat nieuwe werk is bagger. Zonde
Inderdaad, na Encore en Relapse komt Em met dit album weer een beetje op zijn oude niveau. Hij is lang niet zo goed als bijv. The Marshall Mathers LP, maar het gaat weer aardig de goede kant opquote:Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je hebt er óf geen verstand van, óf je hebt Recovery geen kans gegeven. Het is echt een heel goed album. Relapse was bagger, maar hier staan echt toppers op
Klopt dat nummer begin ik ook steeds meer en meer te waarderen. Vooral het refrein en de climax die de instrumentals iedere keer brengen. Heerlijk space nummer!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:41 schreef Tamashii het volgende:
Space bound is trouwens een kant van Eminem die ik nog niet (vaak) gehoord heb! Erg tof ook!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef InjectedwithaPoison het volgende:
veel te veel fucking gezang, kvind het niks
dat ie met rihanna samenwerkt is ook een raadsel, zij is nu zowat de britney spears of christina aguilera van vroeger, in die goeie ouwe tijd zou eminem d'r eerder gedisst hebben dan met d'r samenwerken
Ze hebben allebei gezeik met hun ex gehad. Daarom die samenwerking.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef InjectedwithaPoison het volgende:
veel te veel fucking gezang, kvind het niks
dat ie met rihanna samenwerkt is ook een raadsel, zij is nu zowat de britney spears of christina aguilera van vroeger, in die goeie ouwe tijd zou eminem d'r eerder gedisst hebben dan met d'r samenwerken
welke nummers zijn dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ze hebben allebei gezeik met hun ex gehad. Daarom die samenwerking.
Plus Em heeft in zijn nummers in dit album over zijn zinloze haat/jaloezie tegenover oa Lil Wayne, Kanye en wie dan ook gerapt dat hij daar spijt van heeft dus waarom zou je ouwe koeien uit de sloot halen?
Talkin to Myselfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef InjectedwithaPoison het volgende:
[..]
welke nummers zijn dat?
goh had ie die lil wayne maar gedisst, dat zou pas leuk zijn, maarja dat vind ik
Dat hoor je weinig dat mensen het werk van Infinite waarderen en de rest niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef ems. het volgende:
Na het album 2 keer geluisterd te hebben op mijn headphones kan ik niet anders concluderen dan dat eminem gewoon niet mijn ding is. Ik ben zeer te spreken over infinite maar alles wat daarna kwam vond ik maar meh, ook dit album. Helaas, helaas.
Klopt inderdaad. Infinite voelde voor mij gewoon 'echt' aan. Ik beweer niet dat zijn latere werk slecht was trouwens, alleen die (voornamelijk) provocerende teksten die op de albums daarna kwamen voelde voor mij een beetje aan alsof hij te hard probeerde om door het grote publiek geaccepteerd te worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:28 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat hoor je weinig dat mensen het werk van Infinite waarderen en de rest niet.Ik moet zo langzamerhand stoppen met luisteren naar Recovery want het begint nu gewoon 'normaal' te worden
Vandaar dat Recovery min of meer een spiegel is van zijn voorgaande albums en hij min of meer zich daar therapeutisch op reflecteerd. Dat vind ik het bijzondere daaraan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Infinite voelde voor mij gewoon 'echt' aan. Ik beweer niet dat zijn latere werk slecht was trouwens, alleen die (voornamelijk) provocerende teksten die op de albums daarna kwamen voelde voor mij een beetje aan alsof hij te hard probeerde om door het grote publiek geaccepteerd te worden.
Maar nogmaals, dat is het gevoel wat ik erbij heb en dat doet verder niets af aan eminem of de mensen die zijn nieuwere werk wel leuk vinden.
Dat ook dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef Flugel83 het volgende:
Ook eindelijk af van die irritante stemmetjes.
Lesley Gore - You Don't Own Mequote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:21 schreef Tamashii het volgende:
weet iemand wat de stem/song is die soms bij het nummer untitled erdoor komt?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef incognitoomuch het volgende:
Wie heeft de chorus eigenlijk van 25 to life gezongen? Ik word altijd opgewonden van haar stem.
Heerlijke binnenkomer van het albumquote:Cuz some things just, don't change. it's better when they stay the same although the whole world knows your name, some on the biggest days, they came to see you spit your game. Wow oh wow. Shouldn't be difficult to explain just why you came back again? You hate the fame, love the game cold as ice, you remain, fuck em' all, tell em' all eat shit here we go again.
Lil Wayne, de kleine baasquote:Throw dirt on me and grow a wildflower
But it's "fuck the world", get a child out her
Yeah, my life a bitch, but you know nothing bout her
Been to hell and back, I can show you vouchers
Kopen moet je em zeker! Ga ik ook maar eens binnenkort gaan doen! Beste album voor mij dit jaar dusver!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb Eminem altijd erg gewaardeerd
Heb z'n nieuwe album nog niet. Sterker nog, ik ken maar 3 nummers van Recovery (Space Bound, Love The Way You Lie, Not Afraid) maar volgens mij is de rest van het album soortgelijk en dat zou voor mij betekenen dat het een top album isWil 'm binnenkort ergens gaan kopen.
Is een nummer op het album van B.o.B maar desondanks een lekker nummertje.quote:
quote:
Het gaat hier niet om Rihanna, maar om Eminem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef Funk_Doc het volgende:
Eminem & Rihanna samen. Bah bah, erger kan bijna niet.
Wat zoek je hier dan..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:44 schreef Funk_Doc het volgende:
Veel erger dan Eminem kan ook niet.
Infinite (zijn eerste album) vinden er veel niet het beste hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Recovery echt beter dan TES. Er zullen genoeg die-hards zijn die dat niet vinden, of mensen die principieel altijd de eerste albums het beste vinden, ook al was dat dikke stierenpoep, maar die zullen dat ook nooit toegeven. Ik vind Recovery echt echt écht goed.
Hopen is inderdaad het juiste woordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Detox van Dr. Dre snel uitkomt zodat we Eminem's album snel kunnen vergeten.
Of als mr. Mathers nou is kapt met kermisrefreintjes opnemen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Infinite (zijn eerste album) vinden er veel niet het beste hoor!
The Slim Shady LP en The Marshall Mathers LP zijn gewoon zijn beste albums, ook Recovery valt weer tegen. Hij heeft het nog wel inzich (My Darling bijvoorbeeld) maar een heel album Eminem is echt echt écht een lange zit. Het is te hopen dat Detox van Dr. Dre snel uitkomt zodat we Eminem's album snel kunnen vergeten.
Ik vind het op kattengejank lijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef kalinhos het volgende:
Dat je ook echt dat stuk eruit haaltVond ik absoluut niet storend.
Je bent de eerste. En enige ongeveer. Ik vind het wel strak in het nummer passen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:54 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind het op kattengejank lijken.
1. The MM LPquote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef Houniet het volgende:
1. The Marshall Mathers LP
2. The Eminem Show
3. The Slim Shady LP
4. Recovery
5. Encore
6. Relapse
Dan heb ik 8 Mile, Before The Relapse, Eminem The Re-Up en de D12 albums niet meegeteld.
Wat is jullie top-zoveel?
Ja, wat is daarquote:
Verwachten dat de echte kwaliteit tracks hoog staan bij TMF is aardigquote:
1. The Marshall Mathers LP (The Way i Am, Stan, Kim)quote:Op woensdag 8 september 2010 11:17 schreef Houniet het volgende:
1. The Marshall Mathers LP
2. The Eminem Show
3. The Slim Shady LP
4. Recovery
5. Encore
6. Relapse
Dan heb ik 8 Mile, Before The Relapse, Eminem The Re-Up en de D12 albums niet meegeteld.
Wat is jullie top-zoveel?
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef ems. het volgende:
Infinite steekt torenhoog uit boven de rest van zijn albums.
1. MMLP (10/10)quote:
De tering, nou inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Svubeqak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me constant af of hij iets heeft laten doen aan z'n gezicht, maar als ik dit zo zie dan worden mijn vermoedens steeds sterker..
Clip is nogal zwak en inspiratieloos, zeker als je kijkt naar Love the way you Lie. Die was in alle opzichten geweldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar aan de andere kant vind ik die clip (storyline) een beetje aan de magere kant... Of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:34 schreef kalinhos het volgende:
http://www.slack-time.com/music-video-10322-Eminem-No-Love BAM
Tof nummer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Zelfde clip, Same Explicit Version
B.o.B. en CuDi is die movement!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is een nummer op het album van B.o.B maar desondanks een lekker nummertje.
Ben voor de rest niet te spreken over het album van B.o.B!
hahaha idd, als hij losgaat en begint te schreeuwen, geweldig. en t klinkt ook nog is.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja. hij heeft nu niet meer van die 'blije' nummers. nu gaat ie maximaal los. vind het geweldig als eminem maximaal loopt te schreeuwen
idd!!, gemeen he?quote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef kalinhos het volgende:
Elke x als deze wordt geupdate hoop ik dat het een update is met tourdata in Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kippenvel. Kende het nog niet. Alleen die stemmen, wtf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:50 schreef MusicIsBigger het volgende:
Eminem Feat Rihanna Love the way you lie part 2. Boodschap voor Chris Brown ook?
Eminem komt keihard hier op het eind
Sorry hoor.... als jij dat gezang van die twee kan plaatsen in een "movement" dan zal die berg stront niet verplaatst kunnen worden....quote:
Dan kan je deze zeker ook waarderenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:04 schreef rjlu het volgende:
[..]
hahaha idd, als hij losgaat en begint te schreeuwen, geweldig. en t klinkt ook nog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |