quote:Wat voor keding dragen julli , wand bij een trimbroek die meestal goed strak om je billen en benen zit ,heb ik ook al eens een ongelukje gehad.
trimend met twee vriendinnen en opeens kan ik het niet meer ophouden ik stopte en voor dat zij vroegen wat er was voelde ik dat mijn broek steeds voller poepte, met veel kracht was het tussen mijn benen omhoog naar mijn buik geperst.
ik ben heel voorzichtig naar huis gelopen.(alleen)
ik was een keer in een park met een paar chicks en toen poepte er ook eentje in haar broekquote:Op maandag 5 juli 2010 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Reactie op dat broekpoep topic:
[..]
quote:Sinds een jaar scheurt de urethrale opening (het plasgaatje) van mijn penis steeds verder open. Hierbij wordt het gaatje steeds groter, de scheur gaat richting het toompje. Dat het steeds verder scheurt, merk ik na de seks. Mijn eerste gedacht was dat het toompje te kort zou zijn, en door de wrijving bij seks aan de opening zou trekken, waardoor deze scheurt richting het toompje. Het lijkt wel alsof het een natuurlijke meatotomie is (zie de afbeelding op http://en.wikipedia.org/wiki/Meatotomy), maar natuurlijk nog niet zo ver gevorderd als op die afbeelding. Is dit ernstig? Zou ik er beter mee naar de dokter gaan? Ik durf niet er niet mee naar de dokter gaan, anders zou ik het hier niet vragen.
quote:Ik zit hier volgens mij met het allergrootste probleem van het hele forum. Misschien geloven jullie mij niet maar het is echt waar.
Ik ben zelf 19 jaar en me penis is 3 tot 5cm. Ik schaam me hier al 8 jaar voor , ik heb het ook niemand gezegd. Natuurlijk durf ik het ook neit. Als me penis stijf is is die misschien 10 tot 12 cm. En wat nog meer? ik ben zelf ook een dik persoon , en ben verlegen om dit bij de dokter of ziekenhuis e.d te vertellen maar mijn vel van me penis groeit te ver over me eikel heen. Het lijkt net of die vast zit , ik heb dus ook al jaren me penis niet gezien en niet gewassen dus. Echt waar. Het is misschien vies of niet goed , maar IK KAN HET HELE VEL gewoon niet naar achteren trekken..
Ik heb hier slapeloze nachten over gehad maar ik durf hier gewoon echt niet naar de dokter mee. Ik ben zelf ook nog maagd , en zal dat voorlopig ook nog wel blijven want hoe wil ik sex hebben dan , ik word helemaal gek hier. Wie helpt mij????
groeten W. Zauber
Stoere tattooquote:Op maandag 5 juli 2010 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie post deze in dat topic:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahahahaha![]()
![]()
http://www.medischforum.nl/onderwerp/22357
[..]
quote:Dat heb ik nou altijd als ik in de hema kom....loop er 5 minuten en voel de plotselinge aandrang al op komen. Ik krijg dan een heel heftige pers aandrang. Ik kan dan gewoon niet anders dan mn broek vol poepen. En dan ook echt een hele volle broek dat je gewoon niet meer kan spreken over een klein ongelukje. Ik heb al heel wat keren thuis mn billen staan wassen. En met een volle broek over straat gelopen. Als ik thuis ben gooi ik mn poepbroek meteen in de was....en als het te erg is gooi ik mijn broeken weg...gewikkeld in een krant.
quote:Ik ben Wieb en ik heb een erg groot probleem. Namelijk : elke dinsdag moet ik om 9 uur poepen en dan ben ik net op school en bij die leraar mag ik nooit naar de wc en als ik moet poepen dan moet ik ook ECHT poepen ! Dus kan ik het nooit goed inhouden en poep ik in mijn broek. Het gaat dan erg stinken in de klas en mensen gaan vragen wat er zo stinkt .. ik krijg dan een erg rood hoofd en als ik opsta zien ze dat ik in mijn broek heb gepoept. Ook als ik ga zitten hoor je splashhh. Dit is erg lastig en ik word hierdoor erg gepest. Mensen zeggen dan blijf je toch thuis op dinsdag maar na een tijdje gaat de klas dat ook merken .. ik word nu juist nog meer gepest.
Gevalletje:quote:ik heb echt al pogingen gedaan om zelfmoord maar ze hebben me tegengehouden en de zelfmoordlijn is nooit actief hoe kan ik er over praten Question
quote:ik ben 12 jaar en poep in mijn broek omdat ik nooit weet waneer ik moet poepen en dat is heel vervelend want dan zit je op school en dan poep je in je broek
en toen met gym moest ik rennen en toen poepte ik in mijn broek en iedereen moest lachen en iedereen ging
mij dus uitschelden voor broekpoeper
quote:jetske bij m,n log gegeven staat mn mail adres.
maar poep jij ook vaker voor de gein in je broek of is het bijna altijd een ongelukje.
ik ga op het moment super goed en jij nog bevallingen van een kwartier of ben je ook aardig op dreef?
Gr,
Jessy
Mijn naam van 11 verschijnt pas na 8 lettersquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog erger. Na 5 letters van 13 staat mijn naam tweede in de suggesties, dat is pas ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |