Dan ga ik dat ook maar weer eens lezen want ik was allang vergeten dat ik dat ooit gebrouwen heb.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
Pullup ik heb je verhaaltje voor de Arbok 2000 gelezen over het coachen met Pieta!
Inderdaad, probleem zit hem nu erin dat Nereus fouten heeft gemaakt, dat de organisatie (kamprechters) fouten hebben gemaakt en dat voor deze fouten Njord, Okeanos en Laga werden gestraft op deze manier. Het wordt hoog tijd dit eens kritisch onder de loep te nemen om te kijken in hoeverre de beroepsprocedures in de reglementen voldoen. Denk dat over deze zaak nog niet het laatste woord is gesproken, alhoewel ik niet verwacht dat de huidige beslissing wordt terurgedraaid.quote:
Ik wil wel een lesbische dames 4 sturenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef jw3 het volgende:
Voor degene die 6 augustus nog een leuke tocht door Amsterdam willen roeien, www.rowingpride.nl
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil wel een lesbische dames 4 sturen
Ach, dat blik pakken ze niet meer af, en denk dat die officiële uitslag ze wat minder uit zal maken. Ze weten immers wie er gewonnen heeft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:49 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Zonde voor de okeanos sjaars wel..
Dat is ook altijd mijn motto: ik stuur alleen topless vrouwen (en de Oude Vier als die zich aandient). Blijft nog erg rustig sinds ik die regel heb ingesteld.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil wel een lesbische dames 4 sturen
Je was er vroeg bij vanochtend danquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef De_Ananas het volgende:
Het grote mysterie van mijn pijnlijke reet is opgelost, bleek dat het bankje waar ik nu mee roeide veel kleiner was dan ik gewend was
Verder zij de coach dat mijn houding goed is, dus jammer JW3, geen apenfoto's van mij tijdens de Abcoude-Amsterdam!
En ik weet ook waardoor ik pijn krijg in mijn armen, daar kan ik als ik terug kom van vakantie aan werken en dat duurt wel een tijdje
Om 8 uur, anders kon Robin nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Je was er vroeg bij vanochtend dan![]()
Had je niet ook al last van je reet toen je nog in verschillende boten roeide dan ?
Ik meen me te herinneren dat je het hier al eens vroeg en dat er toen al werd gemeld dat et wel eens aan de maat van je bankje kon liggen. Maar goed, als je een ander bankje met dezelfde spoorbreedte kan vinden waar je geen last aan overhoud is dat mooi![]()
JW is goed in het maken van charmante foto's. Ik heb daar voor de komende Abcoude - Amsterdam alle vertrouwen in.
Met wie was je mee overigens ?
Die foto's gaan wel goed komen inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef De_Ananas het volgende:
Het grote mysterie van mijn pijnlijke reet is opgelost, bleek dat het bankje waar ik nu mee roeide veel kleiner was dan ik gewend was
Verder zij de coach dat mijn houding goed is, dus jammer JW3, geen apenfoto's van mij tijdens de Abcoude-Amsterdam!
En ik weet ook waardoor ik pijn krijg in mijn armen, daar kan ik als ik terug kom van vakantie aan werken en dat duurt wel een tijdje
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nu roeide ik met een bankje uit de Bert Staal maar ik weet niet of ik die vast mag gebruiken, vast niet
Ik zie het nu ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |