quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef zovty het volgende:
It's not enough to succeed, others must fail.
Maar het maakt ze wel koddig en aandoenlijk, op een "kijk die kittens eens leuk stoeien met elkaar"-manier.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef valek het volgende:
Omdat het vrouwen zijn. Dat snappen ze zelf ook niet.
Matige poging om grappig te zijn.quote:
Even aangegeven tot waar ik het wilde snappen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zal het nog een keer zo uitleggen zodat jij mij (en niet alleen mij maar de rest van de vrouwen) voor altijd gelijk zult geven.
1. jullie willen seks met ons.
2. wij worden ongesteld en gaan terecht onterechte dingen zeggen.
3. jij snapt niet wat we zeggen omdat we de onderliggende klacht niet vertellen maar wat anders aankaarten waarop we hopen dat je toch heel subtiel naar het onderwerp navigeert waar we het over willen hebben.
4. jij wordt angstig/oververhit/misselijk en je koopt maar Ben & Jerry's voor ons zodat we ons beter voelen omdat je de ingewikkelde werking van de vrouw niet snapt.
Jullie creëren situaties die er niet eens zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 10:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zal het nog een keer zo uitleggen zodat jij mij (en niet alleen mij maar de rest van de vrouwen) voor altijd gelijk zult geven.
1. jullie willen seks met ons.
2. wij worden ongesteld en gaan terecht onterechte dingen zeggen.
3. jij snapt niet wat we zeggen omdat we de onderliggende klacht niet vertellen maar wat anders aankaarten waarop we hopen dat je toch heel subtiel naar het onderwerp navigeert waar we het over willen hebben.
4. jij wordt angstig/oververhit/misselijk en je koopt maar Ben & Jerry's voor ons zodat we ons beter voelen omdat je de ingewikkelde werking van de vrouw niet snapt.
Het is pas leuk genoeg om er als man zijnde je aandacht aan te schenken wanneer ze het zonder topje doen in een bad vol met olie.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt ze wel koddig en aandoenlijk, op een "kijk die kittens eens leuk stoeien met elkaar"-manier.
ligt eraan hoeveel B&J's me voert.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jullie creëren situaties die er niet eens zijnzo kan ik dingen ook wel gecompliceerd maken ja.
Het gedrag tijdens de periode verschilt trouwens wel heel veel van vrouw tot vrouw.
Aandachtshoeren die aan de rooie zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Rodulf het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit topic over gaat...
Het valt allemaal wel mee hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel B&J's me voert.![]()
Ja, normaal valt het wel mee, maar ik heb het gevoel dat mijn ruggenwervels zo van elkaar af gaan schuiven en dan ronddrijven in die zak van huid wat mijn rug dan nog is. En dat mijn eierstokken eruit vallen.
Even ter vergelijking; je weet dat je penis elke maand gaat bloeden en dat je echt helemaal, maar dan ook helemaal, kapot gaat. En dat je daarvoor een pilletje hebt; die slik je drie maanden door omdat dat moet van de dokter. En na drie maanden vallen je ingewanden eruit. Door je penis. Om dat op te vangen prop je wattenstaafjes in je penis. Die gaan uitzetten.
ik ook niet meer, maar ik voel me zoveel beter.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Rodulf het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit topic over gaat...
en dudes die invulling geven door dingen te roepen maar verder niet echt interessant zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Aandachtshoeren die aan de rooie zijn.
libido heeft wel enorm dieptepunt gehaald door onze praatjes over ongesteldheid en je ding skeuren.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor
Ik heb mijn toompje een keer gescheurd tijdens de seks, heb daardoor 3 maanden geen seks kunnen hebben en mocht de eerste week ook niet masturberen en moest daarna met mijn blote reet op een operatietafel liggen waar ik door 4 mensen behandeld ben.
Daar over zwerft hier ergens ook nog een topic over
Ja da's nooit echt mijn ding geweest, dat olieworstelen. But I see what you're gettin' at.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is pas leuk genoeg om er als man zijnde je aandacht aan te schenken wanneer ze het zonder topje doen in een bad vol met olie.
is er trouwens niet iets wat wel olie-ig is maar erm niet vies? Olie gaat zo in je haar zitten enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja da's nooit echt mijn ding geweest, dat olieworstelen. But I see what you're gettin' at.
Dudesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
en dudes die invulling geven door dingen te roepen maar verder niet echt interessant zijn.![]()
wat. Daar hoef je echt niet voor geopereerd te worden hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor
Ik heb mijn toompje een keer gescheurd tijdens de seks, heb daardoor 3 maanden geen seks kunnen hebben en mocht de eerste week ook niet masturberen en moest daarna met mijn blote reet op een operatietafel liggen waar ik door 4 mensen behandeld ben.
Daar over zwerft hier ergens ook nog een topic over
Mwah, mijn libido heeft mijn lichaam gisteravond al verlaten hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
libido heeft wel enorm dieptepunt gehaald door onze praatjes over ongesteldheid en je ding skeuren.
Ik heb mijn vriendin zaterdag een massagekaars gegeven, dat is wel leukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
is er trouwens niet iets wat wel olie-ig is maar erm niet vies? Olie gaat zo in je haar zitten enzo
heeft vampirejongen bloed uit je penis gezogen? onder je nagels vandaan gehaald?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, mijn libido heeft mijn lichaam gisteravond al verlaten hoor![]()
Dat duurt tot het eind van de middag tot het weer aangegroeid is
Jij hebt een VVD avatar.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Haha je bent dus al besneden en kunt er niet me omgaan. Hahahahahhahahahhahahaohahahaha
Ik ben eerst al bij de huisarts geweest, die zij dat het vanzelf heelde.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat. Daar hoef je echt niet voor geopereerd te worden hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |