Dat zou kunnen. De leidster zei ook wel zoiets.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon gefrustreerd dat hij nog niet kan lopen? Dat had Seb ook, werd hij heel vervelend van![]()
Toen hij ging lopen was het ineens een heel ander kind.
Het delen van dingen komt pas vanaf drie jaar of zo toch?
Marie dat is heel herkenbaar. Bij opa heeft onze zoon een keer aan de knopjes voor de oven gedraaid, precies op de goede hoogte voor hem. En opa zich maar afvragen waarom de oven het niet meer deed. Omza kon via de telefoon de oplossing zo naar voren toveren. Die had de kleine al door.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef Marie79 het volgende:
Delen doet Maarten soms, als hij zin heeft. Hij wil graag uit mijn glas drinken, en dan biedt hij mij ook slokjes aan![]()
Speelgoed? Wasda? Ja, nu heb ik van dat nep-duplo naar beneden gehaald en daar is hij wel flink mee aan het bouwen... Maar over het algemeen wil hij liever de vriezer wat warmer of kouder zettenOf lichtknopjes aan doen, deuren open en dicht doen
![]()
wat gaaf!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef bodpa09 het volgende:
Ach, wat verdrietig Seilram. En wat lief van Joep.
Ik weet dat het wat vroeg dag is voor jompels, maar mijn kind is de hele dag al droog.![]()
Hij heeft de allerkleinste onderbroekjes aan die ik kon vinden, geen enkel ongelukje, ook niet toen we een uurtje naar de kinderboerderij gingen (ik had wel reservebroekjes bij me). Zou het dan toch?
Ik durf er niet op te vertrouwen
Ik ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef seilram het volgende:
Bodpa![]()
wa un knap kind hedde gij toch!! Hihi en wat grappig dat ie dan zo opgelucht is dat ie lekker in zijn luier kan poepen! En wat geinig dat jij drukken zegt, dat moet ik altijd van mijn moeder hahaha
en ook van annicka!! zie het nu pasquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:32 schreef bodpa09 het volgende:
Wat stoer van Annicka!![]()
![]()
Ik ben zo bang dat ik veel te vroeg juich. Maar tis sowieso leuk. Thanks for the jompels girls.
Oh enne, drukken op de wc durft hij niet, dikke paniek. Toen ik hem een luier om deed was hij duidelijk blij, meteen een keuteltje erin en de luier kon weer uit.
Wat goed Bodpa. M durfde hier ook niet te drukken hoor op de wc. Krijsen was het dikke paniek. 3 weken geduurd en van de 1 op de andere dag was het over. Heb er de eerste week echt een probleem van gemaakt met hem maar uiteindelijk opgegeven en het kwam vanzelf goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |