quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef PiRANiA het volgende:
Who the F- is Kally?. Een SC'er kennelijk.
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-quote:
Hallo Koenquote:
Werkse !!quote:Op maandag 5 juli 2010 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Koen![]()
Dag iedereen![]()
*gaat naar Basel proberen te werken
er is niets zo leuk als met een stuk i je kraag miepen over een TTquote:Op maandag 5 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-[ afbeelding ]
Zat je ergens een reactie op te tiepen (en ik ben niet zo snel) zijn ze alweer 3 onderwerpen en 30 post verder , ik weer teruglezen waar het nu weer over gaat, wil je posten zit ie al dicht zitten ze alweereen nummertje verder
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
Daar werd je gister niet goed van, ze hadden allemaal post-[ afbeelding ]
Zat je ergens een reactie op te tiepen (en ik ben niet zo snel) zijn ze alweer 3 onderwerpen en 30 post verder , ik weer teruglezen waar het nu weer over gaat, wil je posten zit ie al dicht zitten ze alweereen nummertje verder
Nee!! Omhoog graag! 30 graden is beter!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Het is inderdaad lekker afgekoeld buiten
Nu binnen nog een graag of 8 naar beneden
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee!! Omhoog graag! 30 graden is beter!
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!quote:
Stuur ze naar KLB!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!
Nee gewoon lekke 30 graden.... lekker warm
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het een keer lekker weer in Nederland, gaat iedereen lopen zeuren!
Nee gewoon lekke 30 graden.... lekker warm
Hierbinnen is het prima, vloerverwarming werkt twee kanten op, nu stroomt er koud water onderquote:Op maandag 5 juli 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als het binnen koel blijft wel ja. Maar het is zo lullig dat de oudjes/zwakkeren/huisdiertjes met dit weer bij bosjes vallen.
Nee doe dan maar even lekker weer 2 dagen 20 graden dat het binnen weer een beetje koel is, en dan weer lekker warm weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |