Zo leuk is die nou ook nietquote:
Nijntjequote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nijntje aan zee en Nijntje in de dierentuin...![]()
Je vergeet de krullevaerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nijntje.
Pluk. Meneer Pen
. Dolly
. Zaza
. De
Lispeltuut
(Daar is de fee!). De stampertjes
. Mevrouw Helderder
!
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef PiRANiA het volgende:
Who the F- is Kally?. Een SC'er kennelijk.
Ik vergeet ze niet, ik wilde gewoon de post invoeren omdat ie anders te ver verwijderd zou zijn van de lopende discussie!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je vergeet de krullevaer. En de hasselbrammen
OMFG Erica Terpstraquote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want dat had wel tien seconden gescheeldquote:Op maandag 5 juli 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeet ze niet, ik wilde gewoon de post invoeren omdat ie anders te ver verwijderd zou zijn van de lopende discussie!
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Yep stappenquote:
Tien essentiële seconden!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want dat had wel tien seconden gescheeld!
Het ultieme voorbeeld van vooroordelenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
De heen-en-weerwolf vond ik altijd eng. Die had enge ogen...
Roald Dahl is ook best (komt ie dan) geniahlquote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Kally het volgende:
Ik vind/vond de GVR van Roald Dahl ook leuk, ik heb het boek ook
Ik baal ervan dat jij al je woorden zo precies post, zo zonder spelfouten/quote:
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roald Dahl is ook best (komt ie dan) geniahl!
Ik post ook wel eens met spelfouten hoor, ik ben maar een mens.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat jij al je woorden zo precies post, zo zonder spelfouten/
O bah mopquote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Kal....das bij mij om de hoek op de drempel....echt erg!
Heel gemeem ja. Maar ik was een kind en bedacht me later pas dat die wolf helemaal niet eng was.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat alle homohaters ook tegen de heen-en-weerwolf waren. Zo gemeem
![]()
.
Hmmm...das wel behoorlijk klote jaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Kal....das bij mij om de hoek op de drempel....echt erg!
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Heen en weer wolf...
Zat ie op een veerpont ofzo
Nou ja meestal vanaf een uur of 11 tot 7 uur 's ochtends dan wel jaquote:
Ik heb de film nooit gezien en dat wil ik eigenlijk zo houden.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze speelde de burgemeester in de film
Oh ja nou weet ik het weerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze speelde de burgemeester in de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |