Zo leuk is die nou ook nietquote:
Nijntjequote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nijntje aan zee en Nijntje in de dierentuin...![]()
Je vergeet de krullevaerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nijntje.
Pluk. Meneer Pen
. Dolly
. Zaza
. De
Lispeltuut
(Daar is de fee!). De stampertjes
. Mevrouw Helderder
!
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef PiRANiA het volgende:
Who the F- is Kally?. Een SC'er kennelijk.
Ik vergeet ze niet, ik wilde gewoon de post invoeren omdat ie anders te ver verwijderd zou zijn van de lopende discussie!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je vergeet de krullevaer. En de hasselbrammen
OMFG Erica Terpstraquote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want dat had wel tien seconden gescheeldquote:Op maandag 5 juli 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeet ze niet, ik wilde gewoon de post invoeren omdat ie anders te ver verwijderd zou zijn van de lopende discussie!
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Yep stappenquote:
Tien essentiële seconden!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want dat had wel tien seconden gescheeld!
Het ultieme voorbeeld van vooroordelenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
De heen-en-weerwolf vond ik altijd eng. Die had enge ogen...
Roald Dahl is ook best (komt ie dan) geniahlquote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Kally het volgende:
Ik vind/vond de GVR van Roald Dahl ook leuk, ik heb het boek ook
Ik baal ervan dat jij al je woorden zo precies post, zo zonder spelfouten/quote:
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roald Dahl is ook best (komt ie dan) geniahl!
Ik post ook wel eens met spelfouten hoor, ik ben maar een mens.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat jij al je woorden zo precies post, zo zonder spelfouten/
O bah mopquote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Kal....das bij mij om de hoek op de drempel....echt erg!
Heel gemeem ja. Maar ik was een kind en bedacht me later pas dat die wolf helemaal niet eng was.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat alle homohaters ook tegen de heen-en-weerwolf waren. Zo gemeem
![]()
.
Hmmm...das wel behoorlijk klote jaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:38 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Kal....das bij mij om de hoek op de drempel....echt erg!
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Heen en weer wolf...
Zat ie op een veerpont ofzo
Nou ja meestal vanaf een uur of 11 tot 7 uur 's ochtends dan wel jaquote:
Ik heb de film nooit gezien en dat wil ik eigenlijk zo houden.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze speelde de burgemeester in de film
Oh ja nou weet ik het weerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze speelde de burgemeester in de film
Kijk, zo hoort hetquote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja meestal vanaf een uur of 11 tot 7 uur 's ochtends dan wel ja
OOOOOH MAAAAIIII KOOTTT ERIK WAS VROEGER EEN HOMOHATERquote:Op maandag 5 juli 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel gemeem ja. Maar ik was een kind en bedacht me later pas dat die wolf helemaal niet eng was.
Truste Laysaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Laysa het volgende:
Heel de wijk stond buiten.... Dadelijk maar slapen...tot gauw lieve mensen
Truste beeb, laf ya beetje boelquote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Laysa het volgende:
Wel met mijn verjaardag vieren jaquote:
trustenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Laysa het volgende:
Truste mede-liefmensquote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Laysa het volgende:
quote:
Tijdje terug nog wel een keer 5:00 gehaald, maar 7:00 is alweer eent langere tijd geleden...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel met mijn verjaardag vieren ja![]()
Nou ja sowieso
Mensen die naar een ongeluk gaan kijken, was om de hoek bij derquote:
Verleden jaar nog gered met mijn verjaardag en in maart met Grotesque ook nogquote:Op maandag 5 juli 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdje terug nog wel een keer 5:00 gehaald, maar 7:00 is alweer eent langere tijd geleden...
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goftedomme, je bent echt net even te laat
Hmmm verjaardag al lang niet meer 'buiten' gevierd, gewoon thuis laatste jaren.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Verleden jaar nog gered met mijn verjaardag en in maart met Grotesque ook nog
Ja er zit iemand aan de TT die dat eigenlijk heul niet mag.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn maar het staat er nog steeds verkeerd!
Ik haat mijn verjaardag, maar een vriendin van mij is een paar dagen voor mij jarig dus vieren we het samenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm verjaardag al lang niet meer 'buiten' gevierd, gewoon thuis laatste jaren.
En dan haal ik meestal 2:00 niet eens vanwege te lam
dat maakt mij niet uit hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat was even tegen mijn beste vriendin hoor
ik vier mijn verjaardag al jaren niet meerquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik haat mijn verjaardag, maar een vriendin van mij is een paar dagen voor mij jarig dus vieren we het samen
ff serieus word jij niet moe van dat soort posts?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat was even tegen mijn beste vriendin hoor
Het is toch non, je ne regrette rien?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja er zit iemand aan de TT die dat eigenlijk heul niet mag.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ff serieus word jij niet moe van dat soort posts?
dat pseudo gekwijll naar je toe?
Ouder worden vind ik niks, maar is onvermijdelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik haat mijn verjaardag, maar een vriendin van mij is een paar dagen voor mij jarig dus vieren we het samen
He verdomme is die Adelante weer bezigquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het Adé maar!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
He verdomme is die Adelante weer bezig?
waarom mag ik niet aan de TT zitten?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
lol true idd, maar toch. ik zou er ws gek van wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik lees er ook wel eens overheen hoor![]()
En ik neem niet alles serieus dat scheelt een boel
O dat boeit me niet, maar iedereen zit gezellig te zijn en ik loop me rotquote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ouder worden vind ik niks, maar is onvermijdelijk.
En ach, een feessie sla ik nooit af, dus ook m'n eigen verjaardag niet
nirvanaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Kally het volgende:
Come as you are, as you were, as I want you to be
Ja we wachten nog op de jouwe, of moet ik die voor jou maken?quote:
Omdat het je forum niet isquote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom mag ik niet aan de TT zitten?
Dat is wel zo jahquote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat boeit me niet, maar iedereen zit gezellig te zijn en ik loop me rot
Ja samen met oudste vandaag op het strand geluisterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |