Nou heel fijn dat je jezelf even nuttig hebt gemaakt met deze domme en nutteloze post.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die thuis gitaar spelen -1
Mensen die in een band gitaar spelen -1
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Ik speel wel thuis, ook in een band, niet stoffig, niet puisterig wel een nerd. -2,5?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef cafca het volgende:
Hm, ik speel wel thuis gitaar, maar niet meer in een band. Verder ben ik ook niet stoffig en zeker niet puisterig.
Da's +3
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef Pino0 het volgende:
Stoffige mensen -1
Puisterige nerds -1
Gitaar spelen - 4
En gelukkig zit hij niet op fok en is hij dus ook geen puisterige nerdquote:Op maandag 5 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij totaal geen vooroordelen
Ik zag Sven al voorbij komen jaquote:Op maandag 5 juli 2010 09:34 schreef guitarist het volgende:
Dean, je hebt fans.
Ik had je Youtube filmpje geliked en dat post het automatisch op Twitter en Facebook!
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
is dit niks voor jou, ipv die zevensnaar???
[ afbeelding ]
het kan nog altijd gekker:quote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je bijna net zo goed harp gaan spelen.
heb niks aan een 8 snaarquote:Op maandag 5 juli 2010 11:17 schreef Ibanez het volgende:
[..]
is dit niks voor jou, ipv die zevensnaar???
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |