abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85151091
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Paxlie het volgende:
Waarom zou hij engels moeten leren? Ja het is beter voor promotie, maar ik vind het niet noodzakelijk voor een vechter :)
Inderdaad niet noodzakelijk. Vind het wel een aansteller.

Maar goed het is wel knap als je viereneenhalve ronde lang gewoon in elkaar wordt gemept je dan bij de eerste verzwakking en dus kans meteen toeslaat. Dat is gewoon goed te noemen en dat maakt toch het verschil met wel of geen kampioen worden.
pi_85151156
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Paxlie het volgende:
Waarom zou hij engels moeten leren? Ja het is beter voor promotie, maar ik vind het niet noodzakelijk voor een vechter :)
Ja, misschien een persoonlijk dingetje. Ik vind het wel "netjes" dat je in een voornamelijk Noord-Amerikaanse sport ook een paar woordjes in het Engels zou kunnen. Maar aan de andere kant, bij Fedor heb ik die irritaties niet. Laten we het er op houden dat ik van AS niet zoveel kan hebben :{
pi_85151941
28 aug alweer UFC 118. Ik ben helemaal pumped voor het gevecht tussen Toney en Couture. Krijgt nog meer aandacht dan de rematch van BJ Penn vs Edgar

pi_85152101
een rookie tegen een oude hall of famer,wat een lame match up!
pi_85152181
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef THEFXR het volgende:
Ja het is hoe je het wend of keert een freakshow, maar wel een hele vermakelijke :9
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:30:54 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_85152489
Ik gok trouwens dat Edgar gewoon weer dezelfde stunt gaat flikken. Hij is supersnel en gaat BJ gewoon enorm frustreren met jabs en leg kicks :9
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:38:26 #257
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_85152852
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef THEFXR het volgende:
of een 5 time UFC champion vs. future hall of fame boxer met een 72-6-3-2 record
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_85152922
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik gok trouwens dat Edgar gewoon weer dezelfde stunt gaat flikken. Hij is supersnel en gaat BJ gewoon enorm frustreren met jabs en leg kicks :9
Penn vs Edgar II, geef echt helemaal niks om die matchup eerlijk gezegd. Penn leek zo ongemotiveerd bij het eerste gevecht, dat het nu alleen maar beter kan gaan.

Couture vs Toney. Toney is dus een hele goede bokser en Couture wordt alsmaar ouder en daardoor trager. Ik mag echt hopen dat Couture zijn worstelskills en ervaring de doorslag gaat geven. Als Toney in deze MMA vs boxing contest Couture KO weet te slaan binnen 1 minuut dan krijg je een shitload aan storm over je heen. De halve bokswereld lacht dan alles en iedereen wat MMA is vierkant uit.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:42:25 #259
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_85153039
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Penn vs Edgar II, geef echt helemaal niks om die matchup eerlijk gezegd. Penn leek zo ongemotiveerd bij het eerste gevecht, dat het nu alleen maar beter kan gaan.

Couture vs Toney. Toney is dus een hele goede bokser en Couture wordt alsmaar ouder en daardoor trager. Ik mag echt hopen dat Couture zijn worstelskills en ervaring de doorslag gaat geven. Als Toney in deze MMA vs boxing contest Couture KO weet te slaan binnen 1 minuut dan krijg je een shitload aan storm over je heen. De halve bokswereld lacht dan alles en iedereen wat MMA is vierkant uit.
Toney heeft het nadeel dat hij takedowns moet verdedigen. Kan hij nog zo goed boxen, kijk voor de grap naar Kimbo. Die had toen redelijk snel een takedown + sub. Alleen de dreiging daarvan is al genoeg om niet voluit meer te meppen.
pi_85153657
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Toney heeft het nadeel dat hij takedowns moet verdedigen. Kan hij nog zo goed boxen, kijk voor de grap naar Kimbo. Die had toen redelijk snel een takedown + sub. Alleen de dreiging daarvan is al genoeg om niet voluit meer te meppen.
Voordeel is goede balans en partij kracht.
pi_85153985
quote:

[..]

Deze partij zou zelfs voor een oude couture geen probleem mogen zijn. Alleen het is MMA en alles kan gebeuren. Je hoort ook van die verhalen dat Toney, King Mo in een training had laten tappen. Maar ja, Toney kan heerlijk trash talken en het gevecht hypen. Niet zo goed als Sonnen, maar goed wie kan dat wel :D )
pi_85158162
Toney is faker met een grote bek.
pi_85160546
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef THEFXR het volgende:
Toney is faker met een grote bek.
Ja maar hij doet toch op boks gebied iets goed. Meeste boksers zijn van die hoogstandjes.
pi_85160857
quote:

[..]

BJ leek idd enorm alsof hij gewoon geen zin had. Zelfs in de laatste ronde leek hij niet gemotiveerd. De BJ die we 2 jaar geleden zagen dus. Zou toch denken dat hij het nu wel geleerd heeft maar ok.

Captain America gaat deze gewoon pakken denk ik. Al blijft het gevaarlijk.
pi_85169806
Zijn ook wel goede kickboxers geweest die het eens probeerden, maar het is maybe niet zo simpel als het lijkt. MMA stand-up is wel totaal wat anders dan boxen, het is meer dan alleen take-downs leren verdedigen. En je kun je natuurlijk wel een paar maanden/jaartje op MMA focussen, maar oude routines zijn er soms hard uit te krijgen.

Mocht Couture dit niet winnen, iemand met zijn ervaring en altijd uitstekende gameplans (en houd ie zich ook aan), dan lijkt het me duidelijk dat hij echt even te lang is doorgegaan. Voor vele (sub)top vechters die goed allrounded zijn moet dit echt wel te doen zijn.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 02:07:35 #266
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_85170409
Coutore is al lang geen top/subtop meer.
pi_85175964
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Couture is al lang geen top/subtop meer.
Nou ja, het is pas 3 jaar terug dat hij zijn titel verloor aan Brock. En 2 jaar geleden versloeg hij Gonzaga nog. Maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk een keer op.

Ik zie Toney echt niet winnen, maar in MMA kan alles. Laat ik het zo zeggen dat hij van de 100 gevechten tegen Couture er maximaal 5 zou winnen. In de eerste UFC's werd al duidelijk dat een bokser niks in heeft te brengen tegen een goede worstelaar en al helemaal niet tegen een allround mixed martial artist.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85217506
Zou GSP dit jou nog vechten of zal dat wel in '11 zijn?

MMA ga ik trouwens steeds leuker vinden, begin nu de vechters en stijlen te herkennen :)
pi_85217598
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 04:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou GSP dit jou nog vechten of zal dat wel in '11 zijn?

MMA ga ik trouwens steeds leuker vinden, begin nu de vechters en stijlen te herkennen :)
In december weer, tegen Koscheck. Maar we kunnen hem een seizoen lang bewonderen in TUF 12 :7
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_85218672
Tja over kickboksers. Ik vind het gek dat die niet meer uit de verf komen. Nu toch regelmatig gezien dat legkicks toch echt wel goed werken. Gevecht Rampage, Faber, Gracie en ga zo maar door.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:44:57 #271
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_85221452
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 04:29 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

In december weer, tegen Koscheck. Maar we kunnen hem een seizoen lang bewonderen in TUF 12 :7
Kijken of Koscheck uit frustratie ook een deur door midden gaat slaan.
of keihard zijn hand blesseerd en jankend naar zijn moeder belt... :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:27:06 #272
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_85222902
Vanavond Strikeforce Challengers weer.... ? *O*
Die Miesha Tate ziet er wel goed uit!
Kijken of ze ook een beetje goed kan ketsen!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_85235893
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:38 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

of een 5 time UFC champion vs. future hall of fame boxer met een 72-6-3-2 record
jij kan goed bij de UFC werken, om lame fight te hypen!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:09:21 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_85238706
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteren ook Bellator.

Dat ga ik vanavond maar eens kijken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:55:12 #275
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_85241240
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat we gaan zien hoe ze vecht, niet hoe ze ketst :+
Hier is ketsen gewoon copuleren :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')