Dat dus. Ik ging naar school in den bosch (hafl jaar) daarna naar een detacheerder in eindhoven en daarna wer d ik heel het land doorgeschopt. Ik zat wel goed thuis... zodra m'n werkplek wat stabieler werd een huis gekochtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo is dat achterlijk? Ik zit hier prima thuis. Geld sparen, hoef niet zelf te koken en alles.
Waarom zou ik geld uit gaan geven als ik het nog even kan sparen? Zeker in deze tijden
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had ineens een hoop rust toen ik het huis uit ging.
Ik zit nu toch altijd op m'n kamer, of ik ben buitenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had ineens een hoop rust toen ik het huis uit ging.
Ik zat ook altijd op m'n kamer, maar je krijgt toch wel mee dat het niet echt gezellig is in huis.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit nu toch altijd op m'n kamer, of ik ben buiten
Ik heb een hele gezellige kamer. Alles wat ik hebben wil staat daar. Behalve dat meisjequote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat ook altijd op m'n kamer, maar je krijgt toch wel mee dat het niet echt gezellig is in huis.
Koop dan gewoon een meisje. Problem solved.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een hele gezellige kamer. Alles wat ik hebben wil staat daar. Behalve dat meisje
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een meisje. Problem solved.
Ik wil er een zonder snor, dus zal ik ze toch hier moeten zoeken.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een meisje. Problem solved.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil er een zonder snor, dus zal ik ze toch hier moeten zoeken.
Dat ding is voor d'r kutquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ding is voor d'r kutIk wil dat ene meisje
Zo klopt ie beter voor mequote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit nu toch altijd op m'n kamer, of ik ben buiten
Die van het examenfeest van zaterdagnacht/zondagochtendquote:
Ik moet af en toe de hond uitlaten enzoquote:
en ze heeft een kort en pittig kapselquote:Op maandag 5 juli 2010 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van het examenfeest van zaterdagnacht/zondagochtendwas dronken en toen zag ik haar en nu vind ik haar leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Meestal is het toch zo dat ze leuk zijn als je dronken bent en als je weer nuchter bent blijkt ze uberlelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van het examenfeest van zaterdagnacht/zondagochtendwas dronken en toen zag ik haar en nu vind ik haar leuk
ja, terwijl ze een vlot en pittig kapsel heeft/hadquote:Op maandag 5 juli 2010 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of laat de hond jou uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet af en toe de hond uitlaten enzoIk ga niet hangen buiten ofzo.
Ik blijf haar leuk vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Meestal is het toch zo dat ze leuk zijn als je dronken bent en als je weer nuchter bent blijkt ze uberlelijk.
Nee ik ben sterker.quote:
Doe er iets aan dan.quote:
Ze woont in Boxtelquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |