Ik vind dat ik nou wel een rapport over Heinz uit kan brengen.
Macka661) Merk en type: Klarstein Cleanfriend (rood)
2) Verkooppunt: www.elektronik-star.de3) Tevredenheid en kwaliteit: Elektrisch gezien prima in orde, en maakt goed schoon. Zeer tevreden, scheelt heel veel vegen

Kwaliteit van de uitvoering is naar de relatief lage prijs, duidelijk plastic waar je niet al te ruw mee om moet gaan.
Dit zou ik met de Klarstein niet doen
4) Reactie van huisdieren/kinderen: Een kind vind het leuk speelgoed, de andere moet er niets van hebben. Drie katten moesten even wennen en vinden het nu okee.
5) Geluid: Zit tussen het niveau van afwasmachine en gewone stofzuiger in. Ik kan het goed uithouden, gewone stofzuiger vind ik vreselijk.
6) Reinigen en schoonmaken: De Klarstein reinigt prima, en is ook zelf redelijk goed schoon te maken en te reinigen. Moet wel voorzichtig gedaan worden ivm de mindere kwaliteit van de behuizing.
7) Vastlopers gehad: Ja, in het begin. Papieren en draden wol/touw/haakwerk moeten van de vloer
8) Reserve onderdelen en verkrijgbaarheid: Er worden wat reserve onderdelen bijgeleverd. Niet los verkrijgbaar zover ik weet, maar ik heb ook niet bij de verkoper geïnformeerd.
9) Programeerbaar: Ja, tot zelfs een wekelijks programma.
10) Accessoires, afstandsbediening, virtuele muur: Wordt geleverd met afstandsbediening en virtuele muur. Zijn verder geen accessoires voor (zover ik weet.).
11) Waar voor je geld: Jazeker

De prijs is lager dan die van veel andere robotstofzuigers, en dat is gedaan door op de uitvoering te bezuinigen. Je koopt een vrij flimsy uitgevoerd apparaat met dito afstandsbediening en virtuele muur die echter wel goed doen waarvoor ze bedoeld zijn.
12) Wat ik verder nog kwijt wilde: 'Heinz' wil ik iig niet kwijt

Op blote voeten lopen is weer een genot in mijn huis met parketvloer, twee kleine kinderen en drie tuintijgers. Als Heinz tzt overlijdt komt er absoluut een nieuwe

Heinz laadt zich op:
[ Bericht 1% gewijzigd door Macka66 op 05-10-2010 12:04:39 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')