sorry, ik ben nieuw hier ik ben wel bereid om te werken voor een jaar! Om alles op een rijtje te krijgen maar ik wil ook studeren eigelijk maar ik wil de voordelen weten en de nadelenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Armani XL het volgende:
Ik weet nu al hoe dit topic gaat lopen...
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:52 schreef fokmetme het volgende:
[..]
sorry, ik ben nieuw hier ik ben wel bereid om te werken voor een jaar! Om alles op een rijtje te krijgen maar ik wil ook studeren eigelijk maar ik wil de voordelen weten en de nadelen
Ben je pot of probeer je de zaak te frauderen?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:04 schreef fokmetme het volgende:
Ik ben 18, en ik heb wajong als inkomen ondersteuning. De reden is om te werken is om te sparen voor meubels en voor me kindje ! Maar, als de kindje word geboren een me vriendin word 18 en wij gaan allebei op mbo en ik erkent die kind en me vriendin word voogd van onze kindje en als ik al een huis heb en me vriendin en me kindje zijn ingeschreven bij mij hebben wij dan allebei recht op parknertoeslag ? En krijg ik nog toeslag van wajong ??
ow leuk vooroordelen....quote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ben je pot of probeer je de zaak te frauderen?
Ja, heb jij er nog een paar?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow leuk vooroordelen....
jouw naam klinkt trouwens buitenlands... hoop je in dit topic nog wat tips te vinden om je frauduleuze steunuitkering te maximaliseren of wat
Gelukkig heb jij geen vooroordelen hè!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow leuk vooroordelen....
jouw naam klinkt trouwens buitenlands... hoop je in dit topic nog wat tips te vinden om je frauduleuze steunuitkering te maximaliseren of wat
Als je dus blijkbaar gewoon kan werken voor meubels e.d. dan kan je toch sowieso werken?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:04 schreef fokmetme het volgende:
Ik ben 18, en ik heb wajong als inkomen ondersteuning. De reden is om te werken is om te sparen voor meubels en voor me kindje ! Maar, als de kindje word geboren een me vriendin word 18 en wij gaan allebei op mbo en ik erkent die kind en me vriendin word voogd van onze kindje en als ik al een huis heb en me vriendin en me kindje zijn ingeschreven bij mij hebben wij dan allebei recht op parknertoeslag ? En krijg ik nog toeslag van wajong ??
wouter bos krijg een uitkering van bruto 140k + per jaar... maar daar gaat dit topic ook niet over.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:12 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als je dus blijkbaar gewoon kan werken voor meubels e.d. dan kan je toch sowieso werken?
Ik heb werk nooit echt vol gehouden omdat ik nooit echt een motivatie had... Het ging ook niet echt goed op school maar sinds toen me vriendin zwanger is geworden wil ik nu alleen het beste voor me kindjequote:Op zondag 4 juli 2010 18:12 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als je dus blijkbaar gewoon kan werken voor meubels e.d. dan kan je toch sowieso werken?
ow je bent een jongen... nou ga werken dan luie uitvreter!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:19 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Ik heb werk nooit echt vol gehouden omdat ik nooit echt een motivatie had... Het ging ook niet echt goed op school maar sinds toen me vriendin zwanger is geworden wil ik nu alleen het beste voor me kindje
En ik ben een jongen haha.. En ik heb geen behoefde aan commentaars
waarschijnlijk is ie ook autistisch of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:20 schreef Cahir het volgende:
Sinds wanneer is wajong voor mensen die geen motivatie hebben?
Juuiiisst, we hebben een echte linkse rakkerquote:Op zondag 4 juli 2010 18:19 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Ik heb werk nooit echt vol gehouden omdat ik nooit echt een motivatie had... Het ging ook niet echt goed op school maar sinds toen me vriendin zwanger is geworden wil ik nu alleen het beste voor me kindje
Als je geen commentaar wil hebben, moet je geen vragen stellen hier, lijkt me een logische reactie. Ik heb ook vaak geen motivatie maar ja werken hoort er gewoon bij, zou wat zijn als iedereen wajong krijgt bij gebrek aan motivatie.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:19 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Denk je dat ik tegen haar gaat zeggen ? Dat ze een abortus moet doen omdat je dat het beste option vind.. En ik weet wat me consequenties zijn als ik een kind moet opvoeden, minder vrije tijd minder merk kleding.. Mj dab bouw ik teminste me toekomst opquote:Op zondag 4 juli 2010 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Laat haar een abortus doen (kan nog wel, in Nederland is de max 21 weken ofzo) en ga studeren (een studie Nederlands bijvoorbeeld).
wat leuk, ben je een kloontjequote:Op zondag 4 juli 2010 18:21 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Denk je dat ik tegen haar gaat zeggen ? Dat ze een abortus moet doen omdat je dat het beste option vind.. En ik weet wat me consequenties zijn als ik een kind moet opvoeden, minder vrije tijd minder merk kleding.. Mj dab bouw ik teminste me toekomst op
Misschien moet je je iets beter inlezen, of heb je daar ook geen motivatie voor?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:21 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Denk je dat ik tegen haar gaat zeggen ? Dat ze een abortus moet doen omdat je dat het beste option vind.. En ik weet wat me consequenties zijn als ik een kind moet opvoeden, minder vrije tijd minder merk kleding.. Mj dab bouw ik teminste me toekomst op
Niet overdrijven, die uitkering is slechts een schamele 112.000 euro in het eerste jaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wouter bos krijg een uitkering van bruto 140k + per jaar... maar daar gaat dit topic ook niet over.
je bruto loon is lager dan wat de kosten zijn voor je werkgever uiteraard.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Niet overdrijven, die uitkering is slechts een schamele 112.000 euro in het eerste jaar.
quote:
een mooi voorbeeld van een trol ja. en nu een slotjequote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow vast wel ja. Toch een mooi voorbeeld
.
Van iemand die er geen zak van begrepen heeft inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow vast wel ja. Toch een mooi voorbeeld
.
VVDquote:Op zondag 4 juli 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Je bent ziek genoeg om een wajong te krijgen en nog neem je een kind en wil je werken?
- ik wilde een respectloze opmerking maken, maar ik laat hem maar-
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is geen troll, die is een vrij serieus bedoeld topic. Alleen de TS had nooit deze reacties verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |