zo voel ik me ook al een tijdquote:
ai, ja dan zeker wel de moeite waard om terug te gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een hekel om telkens naar de dokter te gaan. verzamel meestal wat kwaaltjes en dan ga ik scheelt tijd
Maar ben een paar weken terug door mijn enkel gegaan en normaal heb ik daar nooit last van, maar nu werd ik misselijk van de pijn en nu doet het nog steeds behoorlijk zeer als ik een verkeerde beweging maak
Dan zit er iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
Maar ben een paar weken terug door mijn enkel gegaan en normaal heb ik daar nooit last van, maar nu werd ik misselijk van de pijn en nu doet het nog steeds behoorlijk zeer als ik een verkeerde beweging maak
maar gelukkig slaap ik goed de laatste tijdquote:Op zondag 4 juli 2010 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die zaten er niet bij in het poppetjemaakding
Ik slaap ook goed, alleen te weinigquote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar gelukkig slaap ik goed de laatste tijd
Nee dat denk ik niet eerder de bottenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet helemaal goed.Scheurtje in de enkelbanden ofzo.
quote:
pffff, dat is irritant....2 x per week door je enkel gaanquote:Op zondag 4 juli 2010 18:48 schreef crv het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet eerder de botten![]()
Enkelbanden zijn al zo goed als opgelost bij mij, normaal als ik door mijn enkel ga (gemiddeld 2/ keer per week) vloek ik en loop ik gewoon verder zonder dat het dik word. nu was het anders
ach na ruim dertig jaar ben je er wel aan gewendquote:Op zondag 4 juli 2010 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
pffff, dat is irritant....2 x per week door je enkel gaan
Nee waarom ? dat helpt toch niet. en nu met dit weerquote:
ik heb vroeger ook verschillende enkelbraces gehad, meestal als ik sportte en zo maar ik heb het ooit gepresteerd om in mijn hard kunstof ijshockeyschaatsen met brace door mijn enkel te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zelf wel handige bescherming. Elastisch ombindspul met klitteband. Werkt perfect en is niet warm. Heb ik alleen om als het nodig is hoor.
zo een brace?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zelf wel handige bescherming. Elastisch ombindspul met klitteband. Werkt perfect en is niet warm. Heb ik alleen om als het nodig is hoor.
Brace vind ik een groot woord, maar wellicht valt het onder die categorie.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
zo een brace?
heb ik ook. is alleen wel gevaarlijk bij t sporten
ah dan is t ms een andere soort dan die ik gebruik/gebruiktequote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Brace vind ik een groot woord, maar wellicht valt het onder die categorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |