ben totaal niet creatief dus heb maar wat gedaan. Als jullie een beter idee hebben houd ik me aanbevolenquote:
nee is prima toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:22 schreef crv het volgende:
[..]
ben totaal niet creatief dus heb maar wat gedaan. Als jullie een beter idee hebben houd ik me aanbevolen
quote:
ja wilde ook een beetje frans tintje maar kon geen stokbrood vindenquote:
Ik kon het me niet herinneren, maar hoe kom je dan aan het plaatje?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of eNGine hier wel kwam
Oh je ziet er pretty french uit haha. Bonsjoerrrrrrquote:Op zondag 4 juli 2010 18:24 schreef crv het volgende:
[..]
ja wilde ook een beetje frans tintje maar kon geen stokbrood vinden
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon het me niet herinneren, maar hoe kom je dan aan het plaatje?
Hij heeft m hier ergens gepost hoor!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uit WK SC denk ik... tombola -die die dingen verzamelde- stuurde 'm via PM ';)
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft m hier ergens gepost hoor!
eetsquote:
eeh je kunt toch terug? Of is de afstand te groot?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:33 schreef crv het volgende:
Was ik van de week bij de dokter, vergeet ik hem naar mijn enkel te laten kijken
Sukkel die ik ben
Nee maar ik heb een hekel om telkens naar de dokter te gaan. verzamel meestal wat kwaaltjes en dan ga ik scheelt tijdquote:Op zondag 4 juli 2010 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
eeh je kunt toch terug? Of is de afstand te groot?
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:16 schreef crv het volgende:
zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bedroom eyes ook
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |