Ik voel dat je gelijk hebt.. maar ze voelt wel zeker wat.. als ik nu alles blokkeer gaat het sowieos Nooit meer wat worden..quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Eerst collega, daarna klasgenoten van haar.. Ik snap het niet.
Verder zou ik ver bij haar weggaan. Ze trekt je mee in haar emotionele achtbaan. Daar ga je aan ten onder...
Ze geeft aan dat ik haar moet loslaten. Omdat ik beter verdien... juist dat raakt me... ze ziet het zelf ook wel in.. Trouwens even in het achterhoofd houden dat ik (buiten de vakantie) haar elke dinsdagavond op werk ziequote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef IceBeach het volgende:
Vraag haar gewoon op de man (eh vrouw) af wat ze wil. Als ze niet weet wat ze wil, weet jij iig wat je moet doen.
die hebben altijd wel paar broers en neven, denk dat ze daarom twijfelt. Wel weer frappant dat ze op zichzelf woont een pluspunt voor jou (modern enzo)quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Detective_collective het volgende:
Ze is koerdisch.. geen hoofddoekje en best westers. bovendien woont ze op zichzelf..
Haar problemen liggen vooral op die 'relatie angst' daar komt bij dat het voor haar familie wel een klap zou zijn als ze met een Nederlands vriendje 'thuis' komtquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef mirved het volgende:
ze woont op zichzelf wat is het probleem dan.
ik 21 en zij 19... en ze is zo mooi en alle mooiboys hadden het nakijken :p niet dat ik lelijk ben. Maar ik was gewoon mezelf en ze vertrouwt mequote:
Koerdistan (is niet echt een land, maar dacht uit het irakeze gedeelte) maar ze woont vanaf haar tweede al in Nederlandquote:
Heb je je wat meer verdiept in haar achtergrond? Dwz haar stroming? Seculier, Yazidi, Soenitisch, Shietisch? Bij laatste zou ik zeggen vergeet het maar bij de familie, Yazidi maak je denk ik ook geen kans.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Koerdistan (is niet echt een land, maar dacht uit het irakeze gedeelte) maar ze woont vanaf haar tweede al in Nederland
ik heb me wel verdiept in de algemene koerdische geschiedenis.. Welke stroming weet ik niet precies.. Maar ze doet het niet bepaalt overkomen alsof het een onoverbrugbaar probleem zou vormen. Het speelt echter wel mee.. Maar het is gewoon dat haar gevoelens zo op en neer gaan.. Ze voelt zo veel voor me, maar op het moment dat het dan dichterbij kotm krijgt ze weer van die gedachtes.. en wil ze me niet kwetsen.. Dan heb ik zo iets van 'shut up and kiss me 'quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je je wat meer verdiept in haar achtergrond? Dwz haar stroming? Seculier, Yazidi, Soenitisch, Shietisch? Bij laatste zou ik zeggen vergeet het maar bij de familie, Yazidi maak je denk ik ook geen kans.
Dat is zeker zo.. Ik ben bereid in het diepe te springen... Maar is zij dat ook? en moet ik wachten? Ik ben nog nooit zo verliefd geweest... Het is echt een emo achtbaanquote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja wijsheid is: te moeilijk, next.
Maarja sinds wanneer heeft verliefdheid en verstand iets met elkaar te maken.
Als je het echt wil moet je er voor gaan.
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Als je het niet uitprobeert weet je ook nooit of het had kunnen werken.
Mocht het één van die stromingen zijn die ik heb genoemd wens ik je heel veel succes. Zo niet, ga er voor.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
ik heb me wel verdiept in de algemene koerdische geschiedenis.. Welke stroming weet ik niet precies.. Maar ze doet het niet bepaalt overkomen alsof het een onoverbrugbaar probleem zou vormen. Het speelt echter wel mee.. Maar het is gewoon dat haar gevoelens zo op en neer gaan.. Ze voelt zo veel voor me, maar op het moment dat het dan dichterbij kotm krijgt ze weer van die gedachtes.. en wil ze me niet kwetsen.. Dan heb ik zo iets van 'shut up and kiss me '
Ik weet wel dat ze niet naar de moskee gaat ofzo.. Ook geen hoofddoekje.. Het is dan meer de gemeenschap die liever ziet dat zij haar eigen cultuur in stand houdt..quote:Op zondag 4 juli 2010 15:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mocht het één van die stromingen zijn die ik heb genoemd wens ik je heel veel succes. Zo niet, ga er voor.
Wachten neuh wachten tot ze terug is is ook zowat. Denk dat jij initiatief moet nemen. Verover de vrouw!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.. Ik ben bereid in het diepe te springen... Maar is zij dat ook? en moet ik wachten? Ik ben nog nooit zo verliefd geweest... Het is echt een emo achtbaan
Weet je wel of ze moslim is? Het is niet vreemd dat vrouwen niet naar moskee gaan, moslim of niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:53 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze niet naar de moskee gaat ofzo.. Ook geen hoofddoekje.. Het is dan meer de gemeenschap die liever ziet dat zij haar eigen cultuur in stand houdt..
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wachten neuh wachten tot ze terug is is ook zowat. Denk dat jij initiatief moet nemen. Verover de vrouw!
Wij nederlanders zijn zo vaag met vrouwen, maarja het meeste wat hier rondloopt is boeretrien.
Weet je.. Laat het gewoon lekker op z'n beloop en zie maar wat er gebeurt. Pin je niet vast op een meisje maar zoek gelijk verder. Als je écht de ware voor haar bent, komt ze vanzelf wel..quote:Op zondag 4 juli 2010 15:33 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Ik voel dat je gelijk hebt.. maar ze voelt wel zeker wat.. als ik nu alles blokkeer gaat het sowieos Nooit meer wat worden..
Betekent dat dan ook dat ik niet meer moet smsen?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je.. Laat het gewoon lekker op z'n beloop en zie maar wat er gebeurt. Pin je niet vast op een meisje maar zoek gelijk verder. Als je écht de ware voor haar bent, komt ze vanzelf wel..
Inderdaad, zo worden jouw gevoelens alleen maar heftiger en kun je niet verder. Bovendien geef je haar de gelegenheid jou (en jouw aandacht) te missen als je stopt met smsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:13 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Betekent dat dan ook dat ik niet meer moet smsen?
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt! Tot nu toe is ze me steeds gaan missen (tot 2 keer toe)..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Inderdaad, zo worden jouw gevoelens alleen maar heftiger en kun je niet verder. Bovendien geef je haar de gelegenheid jou (en jouw aandacht) te missen als je stopt met smsen.
Zeggen dat jij hier niet tegen kunt. Dat je haar helemaal wilt, of helemaal niet en dat je geen contact wilt zolang zij geen beslissing neemt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:25 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt! Tot nu toe is ze me steeds gaan missen (tot 2 keer toe)..
Maar wat doe ik dan als zij gaat smsen?
Wat ik kan doen is.. wachten tot dinsdag dichterbij komt (en ze dus weggaat), haar dan opbellen en haar vertellen dat ik elke dag aan haar denk.. en dat ik haar inderdaad helemaal wil.. en gewoon alle mooie poezie dr uit gooien waar ik haar al eeder mee gek maakte... zo zorg ik dat ze het meeneemt op vakantie.. en echt gaat denken... en dan hoop ik dat ze me gaat missen...quote:Op zondag 4 juli 2010 16:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeggen dat jij hier niet tegen kunt. Dat je haar helemaal wilt, of helemaal niet en dat je geen contact wilt zolang zij geen beslissing neemt.
Ze is geen moslim... het is inderdaad lastig, zo'n andere cultuur... maar dit is liefde,, |en dat is niet te leiden..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat is de reden dat ik liever niet met een Moslim wil.
Ja, je slaat door met je poezie. Ze weet allang wat jij voor haar voelt, maar baadt zich erin zonder ooit een keuze te maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Wat ik kan doen is.. wachten tot dinsdag dichterbij komt (en ze dus weggaat), haar dan opbellen en haar vertellen dat ik elke dag aan haar denk.. en dat ik haar inderdaad helemaal wil.. en gewoon alle mooie poezie dr uit gooien waar ik haar al eeder mee gek maakte... zo zorg ik dat ze het meeneemt op vakantie.. en echt gaat denken... en dan hoop ik dat ze me gaat missen...
Sla ik nu door? Blijven relativeren natuurlijk he..
Mm.. tja zoiets dacht ik alquote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, je slaat door met je poezie. Ze weet allang wat jij voor haar voelt, maar baadt zich erin zonder ooit een keuze te maken.
oei! Eerwraak is wijd verspreid onder die gasten. Kappen met haar ts.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Detective_collective het volgende:
Ze is koerdisch.. geen hoofddoekje en best westers. bovendien woont ze op zichzelf..
Jij bent 21 toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Ze is geen moslim... het is inderdaad lastig, zo'n andere cultuur... maar dit is liefde,, |en dat is niet te leiden..
wow.. ken je die spreekwoordelijke spijker? Die sla je wel behoorlijk op zn kopquote:Op zondag 4 juli 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent 21 toch?
Is dit de eerste keer dat je zo zwaar verliefd bent? Als dat zo is, kan ik het snappen dat je het moeilijk vind om het slimste beslissing te maken.
Maar geloof me, je kan het beter vergeten. Want ten eerste, de problemen die er nu zijn, zorgen ervoor dat de relatie nooit goed zal aflopen. Als jullie samen stiekem gaan daten, zal het in het begin spannend zijn. Het zoenen zal lekker zijn en de eerste 3-6 maanden zal je veel genieten van de chemische reacties in je hersenen.
Daarna komt de stress. Jullie kennen elkaar nu een beetje en de ruzies worden sterker. Het verliefdheid gaat veranderen in houden van en dan zal je zien dat het niet kan werken. Jij mag haar ouders niks zien, zij wilt waarschijnlijk geen seks met je hebben voor de huwelijk, kortom je krijgt veel gezeur.
Als je toch met haar naar bed gaat, of als je haar familie kan overtuigen om jou te accepteren, dan ben je bijna verplicht om bij haar voor altijd te blijven. Want als je haar dumpt, dan zal er geen man in haar cultuur zijn die haar zal willen accepteren. Jij kan gewoon verder met je leven, zij zal alleen moeten staan met al de problemen en dat wil je haar niet aan doen.
Er is een verschil tussen "passie" en "liefde". Wat je nu voelt is passie. Dat is een hele sterke drang om bij iemand te zijn in een romantische manier. Jou lichaam wilt dat andere hebben, en al de spanning die je meemaakt maakt dat gevoel nog sterker. Maar je logica zegt tegen jou dat het niet gaat werken en dat het je alleen maar problemen gaat op leveren. Je logica heeft gelijk.
Kijk, in tegenstelling tot wat hollywood zegt, liefde overwint niet alles. Je kan beter doorgaan met je leven en kijken of je iemand kan vinden waar je net zo hard verliefd op wordt maar zonder de problemen. Dat zou ik doen.
Maar tja, toen ik voor het eerst verliefd was, had ik mijn logica ook niet gevolgen...
Een stiekem zoen ofzo. Vertel haar dat zo dan. Wat ik zou doen dan, is haar een bellen of smsen en zeggen dat je het wilt loslaten, maar voordat je het loslaat wil een laatste moment met haar door brengen. Dan zou ik haar naar een rustige park of bos meenemen, of de strand of wat dan ook, 's avonds wanneer het donker is en picnicen en het gewoon romantisch houden. Dan een keer zoenen en vertellen dat jullie het tot daar laten. Zoiets.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
wow.. ken je die spreekwoordelijke spijker? Die sla je wel behoorlijk op zn kopHeel goed verwoord... Het is inderdaad moeilijk om in liefde onderscheid te maken tussen passie en logica.. En ik denk echt dat je gelijk hebt.. Het is wel super moeilijk de deur dicht te gooien.. Ik bedoel zelfs zij heeft gezegd dat ze me niet verdiende.. en toch kon ik het niet.. Ik ben wel eerder verliefd geweest, maar het is nu zo heftig dat ik me niet kan herinneren dat het ooit zo heftig was (maar dat kan ook doordat dit gevoel het andere overspoelt). Maar ik wil haar nog het liefst eens en voor altijd laten voelen wat ik voel.. voor ik de deur dichtgooi.. het klinkt hard,, maar ik kan niet zo iets heftigs, zo als een nachtkaars uit laten gaan.. dat voelt niet goed.. kan je daarin komen?
Dumpen... vrouwen die niet weten wat ze willen of net doen alsof daar heb je geen zak aan. Pijnlijk, maar wel waar.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:33 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Ik voel dat je gelijk hebt.. maar ze voelt wel zeker wat.. als ik nu alles blokkeer gaat het sowieos Nooit meer wat worden..
Dat zou wel heel mooi zijn ja... als dat toch zou lukken...ze gaat dinsdag weg.. misschien kan ik haar uit werken 'onderscheppen' en zeggen wat ik voel..quote:Op zondag 4 juli 2010 17:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een stiekem zoen ofzo. Vertel haar dat zo dan. Wat ik zou doen dan, is haar een bellen of smsen en zeggen dat je het wilt loslaten, maar voordat je het loslaat wil een laatste moment met haar door brengen. Dan zou ik haar naar een rustige park of bos meenemen, of de strand of wat dan ook, 's avonds wanneer het donker is en picnicen en het gewoon romantisch houden. Dan een keer zoenen en vertellen dat jullie het tot daar laten. Zoiets.
Goed idee! Ik schrijf nooit topics :p Dan ga ik hier eens wat tijd insteken lijkt me zo.. als mensen het willen blijven volgen natuurlijk? is dat zo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |