Jij bruin met je teer witte huidjequote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef Kally het volgende:![]()
Bruin bruiner bruinst terug van het strand![]()
En weer weg was draaien
Yep voorgebruind onder de zonnebankquote:
Pics!!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep voorgebruind onder de zonnebank![]()
Mijn rug begint echt de goede kleur te krijgen nu![]()
Nu wel weg is
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haat smeren Leandra. Al dat vet op je huid waar ieder beestje en ieder korreltje zand aan vast blijft kleven. Ik moet gewoon beter doseren en er niet te lang in gaan zitten.
Je hebt een puntquote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.
Tuurlijk is smeren vervelend en komt er zand op je rug te zitten en weet ik veel wat nog meer, maar niet smeren en straks vlekjes hebben die wel kwaadaardig zijn is nog veel vervelender dan smeren.
Dus dat, ik doe nog steeds factor 30 op en trouwens is een spuitfles van Nivea en die plakt totaal nietquote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.
Tuurlijk is smeren vervelend en komt er zand op je rug te zitten en weet ik veel wat nog meer, maar niet smeren en straks vlekjes hebben die wel kwaadaardig zijn is nog veel vervelender dan smeren.
Je bent de sjaak als je het snapt.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo tergend verstandig
Omdat ik heel blank ben en anders levend verbrand en mijn kinderen ook, dus vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo tergend verstandig
Volgens mij ben je als vent tegenover het andere geslacht altijd de sjaak. Meestal heb je het als man niet eens door, maar je zit gewoon aan een elastiekje en zij bepalen de rek die erin zit.quote:
Bunjee jumpen freestylequote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als vent tegenover het andere geslacht altijd de sjaak. Meestal heb je het als man niet eens door, maar je zit gewoon aan een elastiekje en zij bepalen de rek die erin zit.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zal er voor augustus eentje aanschaffen
![]()
Moet je wel beloven dat je erin gaat
Andersom zou helemaal raar zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet zwemmen om jou te laten fappen Teun
quote:
Wie heeft het nu weer over fappenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb een dirty mind, dus? Ik heb joy for everquote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie heeft het nu weer over fappen![]()
Zo de waard is.......
Vast wel, maar wat boeit hetquote:
Dat koppiequote:Op zondag 4 juli 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die de buurkinderen allemaal in haar badje liet? Caro?
quote:
schijnt ook warm te zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
What else is new![]()
![]()
* Gaat een stukkie door de bossen fietsen, schijnt gezond te zijn![]()
quote:
Tip; doe er een van het merk Intex, waar de pomp los staat en niet direct aan het bad hangt, want die direct aan het bad hangende "ingebouwde" pompen van Speedy pool zijn waardeloos.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zal er voor augustus eentje aanschaffen
![]()
Moet je wel beloven dat je erin gaat
Wij hebben ook een losse pomp.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip; doe er een van het merk Intex, waar de pomp los staat en niet direct aan het bad hangt, want die direct aan het bad hangende "ingebouwde" pompen van Speedy pool zijn waardeloos.
Dit wil je dus wel (al dan niet met frame of opblaasrand):
[ afbeelding ]
Dit wil je dus niet
![]()
[ afbeelding ]
Iemand hier op het park had zo'n ding, maar 't is niks waard. Muizen vreten ze stuk, katten krabben ze aan gort. Ding was zes keer per week zo lek als een mandjequote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip; doe er een van het merk Intex, waar de pomp los staat en niet direct aan het bad hangt, want die direct aan het bad hangende "ingebouwde" pompen van Speedy pool zijn waardeloos.
Dit wil je dus wel (al dan niet met frame of opblaasrand):
[ afbeelding ]
Dit wil je dus niet
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga ook niet zo ver hè, gewoon een uurtje, ergens wat drinken op een terras en dan weer terug.
Ik maak de katten bang zodat ze er niet bij in de buurt komen, we zien wel hoe lang het goed gaat.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand hier op het park had zo'n ding, maar 't is niks waard. Muizen vreten ze stuk, katten krabben ze aan gort. Ding was zes keer per week zo lek als een mandje
Jonguh, er zijn hier in het bos overal so called "uitspanningen" waar je wat kunt drinken.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Een terras in het bos?![]()
Maar je hoeft niet ver te gaan om het warm te krijgen hoor, dat lukt me al op mijn bureaustoel
Ja, ik ken dat allemaal niet hequote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, er zijn hier in het bos overal so called "uitspanningen" waar je wat kunt drinken.
Ik ga je hier wel loslaten, midden in het bosquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat allemaal niet heHier staan gewoon bomen enzo
Ik red me vast welquote:Op zondag 4 juli 2010 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga je hier wel loslaten, midden in het bos![]()
En weg is
Ook net wakker?quote:
Is dit wat?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil een nog leukere, deze vind ik ook weinig die ander vond ik ook niks, wil eigenlijk een heks met een oranje hoed.
maar ben ff naar buiten, ga ff bij vriendin op de tuin een uurtje zitten, allemaal fijne dag
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Yup, 1 jaartje om mijn Propedeuse te halen!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op de HRO hebt gezeten?
Had me ff gebeld joh, dan had ik wel even een neefje gebeld waar je 5 euro had kunnen gaan lenenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, dat waren 40 kilometertjes. Dacht "Ik ga even een ijsje eten in Garderen". Kom ik daar, heb ik geen geld bij me![]()
Via Putten terug, tong op m'n schoenen
Gaat ze dat zeggenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had me ff gebeld joh, dan had ik wel even een neefje gebeld waar je 5 euro had kunnen gaan lenen
Ja, dan gaat ze dat zeggen.... kans van 9 op 10 dat er een neefje bij het Lagerhuys had gezeten ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat ze dat zeggen![]()
Maar 't geeft niet, het was een leuke tocht, voor herhaling vatbaar.
Ik moet altijd aan Gert denken als ik van Bommel ziequote:Op zondag 4 juli 2010 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gert en een gefrustreerd kutusertje dat net een note heeft gekregen?
ik geef het liever niet toe, maar zelf ik heb gelachen om Johan Derksenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een compilatie-uitzending van VI oranje, dit moet wel leuk worden.
Dat wist ik, daarom die ondertitelquote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Gert denken als ik van Bommel zie
Ze zijn iets goedkoper, maar je geeft graag fooi tot aan die vijf euroquote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens, wat is dat voor achterlijk kutdorp, vijf euro voor een ijsje. Stelletje oplichters.
Prachtige start van een boekquote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Daar pink ik nou een traantje van weg op zo'n warme dag als vandaag. Middelbare man, helemaal alleen op zondagmiddag, zou ook zo graag eens een ijsje op een terrasje willen eten. Dus hij fietst en fietst, op zoek naar een plek, de hitte trotserend en auto's vol met hele gezinnen en clubjes tieners met flesjes fris in hun hand. En verder fietst hij en verder, en eindelijk vindt hij dan een uitspanning waar ze ijsjes verkopen. Hij springt van zijn fiets en sluit zich aan in de rij, zijn ogen gesloten voor al die mensen die het samen gezellig hebben. En dan grijpt hij in zijn achterzak, hij is bijna aan de beurt, en warm dat hij het heeft... en dan is zijn portemonnee er niet. Weg ijsje, weg gezellig bankje op een terras. En eenzaam keert de middelbare man huiswaarts. Huis, waar niemand met een ijsje op hem wacht.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Daar pink ik nou een traantje van weg op zo'n warme dag als vandaag. Middelbare man, helemaal <knip>
Er ligt een lijk in zijn huis? Het begin van een onstuimige relatie met een mata hari die tot zijn ondergang zal leiden?quote:
Cookie Doughquote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Disana....
* Leandra hoopt dat Teun nog een heerlijke beker Ben & Jerry's in de vriezer heeft staan
Mijn vader kon mij binnen twee tellen aan het huilen krijgen met verhalen over eenzame mensen of beesten.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Disana....
* Leandra hoopt dat Teun nog een heerlijke beker Ben & Jerry's in de vriezer heeft staan
Ik heb nog een bak roomijs met banaan en chocolade er overheen staanquote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Disana....
Epic post is epicquote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Daar pink ik nou een traantje van weg op zo'n warme dag als vandaag. Middelbare man, helemaal alleen op zondagmiddag, zou ook zo graag eens een ijsje op een terrasje willen eten. Dus hij fietst en fietst, op zoek naar een plek, de hitte trotserend en auto's vol met hele gezinnen en clubjes tieners met flesjes fris in hun hand. En verder fietst hij en verder, en eindelijk vindt hij dan een uitspanning waar ze ijsjes verkopen. Hij springt van zijn fiets en sluit zich aan in de rij, zijn ogen gesloten voor al die mensen die het samen gezellig hebben. En dan grijpt hij in zijn achterzak, hij is bijna aan de beurt, en warm dat hij het heeft... en dan is zijn portemonnee er niet. Weg ijsje, weg gezellig bankje op een terras. En eenzaam keert de middelbare man huiswaarts. Huis, waar niemand met een ijsje op hem wacht.
Nope, ik ben dezelfde weg gereden als die ik met de auto doe.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:14 schreef Leandra het volgende:
Zeg Teun?? Ik ga er toch wel vanuit dat je bij Drie het bos in bent gegaan en langs het Solse gat richting Garderen bent gereden??
Joh, over Speuld??quote:Op zondag 4 juli 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, ik ben dezelfde weg gereden als die ik met de auto doe.
Inderdaad over Speuld, ik wist dan zeker dat ik er zou komen. Zo bekend ben ik hier ook niet hè.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, over Speuld??
Ga volgende keer bij Drie niet linksaf maar gewoon rechtdoor het fietspad op het bos in, het scheelt niet alleen kilometers maar is ook een prachtige route.
Het is echt een officieel fietspad van Garderen naar Drie, dus er staat regelmatig zo'n paddestoel van de ANWB, maar het is een vrijwel rechte route van A naar B.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inderdaad over Speuld, ik wist dan zeker dat ik er zou komen. Zo bekend ben ik hier ook niet hè.
Jouw oudoom Balthasar kende de diepe eenzaamheid van de middelbare fietser zonder centjes en zin in een ijsje niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eenzaam is de man, die alleen aan zichzelf denken kan, zei mijn oud-oom Balthasar altijd.
Mijn oud-oom kon niet eens fietsen!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw oudoom Balthasar kende de diepe eenzaamheid van de middelbare fietser zonder centjes en zin in een ijsje niet.
Weet ik veel joh. Ik ben vanaf het park gelijk het bos ingedoken richting Ermelo, daar richting de N302 (Harderwijk-A1) en toen ergens voorbij de hei kreeg ik paddenstoelen met Garderen en kwam ik dus door Speuld.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echt een officieel fietspad van Garderen naar Drie, dus er staat regelmatig zo'n paddestoel van de ANWB, maar het is een vrijwel rechte route van A naar B.
Nou ja, ben je iig wel langs het huis gekomen waar mijn opa geboren is, en waar het huis stond (aan de overkant) waar m'n vader geboren is.
Da's pas echt een oudoom.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn oud-oom kon niet eens fietsen!
mooi, zie het gewoon helemaal voor mequote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef Disana het volgende:
Oh okay, je was al op de hei vanuit de richting Ermelo/Harderwijk.... dat maakt het anders, maar dan ben je nog steeds wel langs mijn voorouderlijke boerderij gekomenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik veel joh. Ik ben vanaf het park gelijk het bos ingedoken richting Ermelo, daar richting de N302 (Harderwijk-A1) en toen ergens voorbij de hei kreeg ik paddenstoelen met Garderen en kwam ik dus door Speuld.
Maak misbruik zoveel je wilt, Heks voelt ook nog met je mee.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al uitgejankt of kan ik nog misbruik van het moment maken
Als jij die kaart hebt, waarom moet ik hem dan nog kopenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh okay, je was al op de hei vanuit de richting Ermelo/Harderwijk.... dat maakt het anders, maar dan ben je nog steeds wel langs mijn voorouderlijke boerderij gekomen![]()
Maar koop eens een goeie kaart van de omgeving, ik heb ook gewoon een kaart met alle wandelingen in de regio erop, en alle fietspaden staan er ook op..... reuze handig.
Hallo, ik zit meestal zo'n 80 km verderop?!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij die kaart hebt, waarom moet ik hem dan nog kopen
En zelfs zij waren samen...quote:Op zondag 4 juli 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
De grootste grap was trouwens dat ik bijna van mijn fiets viel van verbazing. Reden: Ik ben in een flinke versnelling flink aan het doortrappen, wordt ik voorbij gesneld door een paar bejaarden. Mijn mond viel open, kon het niet geloven....totdat ik zag dat het fietsen waren met elektrische hulpmotor
Ik las ''de hel''quote:Op zondag 4 juli 2010 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh okay, je was al op de hei vanuit de richting Ermelo/Harderwijk.... dat maakt het anders, maar dan ben je nog steeds wel langs mijn voorouderlijke boerderij gekomen![]()
Maar koop eens een goeie kaart van de omgeving, ik heb ook gewoon een kaart met alle wandelingen in de regio erop, en alle fietspaden staan er ook op..... reuze handig.
Ja, dat waren ze. Maar troost je Disana, er waren er meer die alleen aan het fietsen waren. Daar kon ik mijzelf in ieder geval wel aan optrekkenquote:
Maar zij hadden een portemonnee, en een partner die thuis met ijs op ze wachtte.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat waren ze. Maar troost je Disana, er waren er meer die alleen aan het fietsen waren. Daar kon ik mijzelf in ieder geval wel aan optrekken
Ik wil ook weer fietsen.....quote:Op zondag 4 juli 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat waren ze. Maar troost je Disana, er waren er meer die alleen aan het fietsen waren. Daar kon ik mijzelf in ieder geval wel aan optrekken
Ja, dat had ik ook ooit. Alsof dat altijd zo leuk isquote:Op zondag 4 juli 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zij hadden een portemonnee, en een partner die thuis met ijs op ze wachtte.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als het een beetje warm is.... ik denk dat gisteren aardig overeen kwam
De hitte slaat je daar nu ook nog tegen je aan. In het bos is het daarentegen heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als het een beetje warm is.... ik denk dat gisteren aardig overeen kwam
Neuh. Maar het staat beter op warme dagen als dezequote:Op zondag 4 juli 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook ooit. Alsof dat altijd zo leuk is
Daarom dacht ik: gewoon Ermelo uit richting Drie (dan zit je ook al in het bos, maar op het fietspad langs de weg) en dan vervolgens bij Drie het bos in richting Garderen..... echt meer rechtdoor dan dat kun je bijna niet hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De hitte slaat je daar nu ook nog tegen je aan. In het bos is het daarentegen heerlijk
Ja, ik zat al even te kijken en zie het nu. Maar goed, 't is goed voor de spiertjes om een omweg te pakkenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom dacht ik: gewoon Ermelo uit richting Drie (dan zit je ook al in het bos, maar op het fietspad langs de weg) en dan vervolgens bij Drie het bos in richting Garderen..... echt meer rechtdoor dan dat kun je bijna niet hebben.
Ach, een andere keer een andere route is natuurlijk ook leukquote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik zat al even te kijken en zie het nu. Maar goed, 't is goed voor de spiertjes om een omweg te pakken
quote:
Tis MIJN PM boxquote:Op zondag 4 juli 2010 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je nou ook al te slotten fann, dat dit kan in Nederland.
't Zijn allemaal graftakken. Ondertussen heb ik koude koorts, ben toch wel erg verbrandquote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef FANN het volgende:Teun wordt gepest
![]()
met zijn allen tegen eentje![]()
ik heb een beetje gegniffeld![]()
heel even maar
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:56 schreef angel_A het volgende:
Als je een reus meent te zien, kijk dan eerst naar de stand van de zon, wellicht is het de schaduw van een dwerg.
Of mijn penis.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:56 schreef angel_A het volgende:
Als je een reus meent te zien, kijk dan eerst naar de stand van de zon, wellicht is het de schaduw van een dwerg.
Je moet ook SMERENquote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal graftakken. Ondertussen heb ik koude koorts, ben toch wel erg verbrand
wie is U ?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:56 schreef angel_A het volgende:
leuk dat je het leuk hebt gehad.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Zo hele middag op de plas gedobberd met een vriendin in een supercoole camo opblaasboot van 2,15 meter
Maar ik heb wel gesmeerd hoor
Daar was ik op dat moment. Komt dat ooit af danquote:Op zondag 4 juli 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
En wat heeft Pietje met Arnhem CS? Dat pas officieel CS is als de verbouwing klaar is
FANN er zit een wit randje en die krijg ik niet weg hoe moet dat???quote:
ja ik zag het, ik weet niet of die Remlove of Pietje dat hokkie effe kenne verkleinenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN er zit een wit randje en die krijg ik niet weg hoe moet dat???
(ik kan geen pm sturen je hebt er een hangslot op)
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN er zit een wit randje en die krijg ik niet weg hoe moet dat???
(ik kan geen pm sturen je hebt er een hangslot op)
Afbeelding vergroten tot 60 bij 60!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zag het, ik weet niet of die Remlove of Pietje dat hokkie effe kenne verkleinen
(maar dat zal wel weer niet) dus ik zal wel effe voor je gaan klooien
dat ding moet precies 60 bij 60 zijn
ik gaat effe voor je kijkenen dan stuur ik hem in je pm box
Ja dat is bizar, want als die tunnel open is loop je in 5 minuten naar de bussen ipv de 15 die je er nu over doetquote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar was ik op dat moment. Komt dat ooit af dan? Ze hadden die tunnel toch al tig keer kunnen openen, is al een half jaar niks meer aan gedaan.
Ow jaquote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof hij daar hier een positief antwoord op gaat geven![]()
![]()
ja had ik gedaan, maar wit randje blijft gewoon zitten waar het zit.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afbeelding vergroten tot 60 bij 60!
Eerst dat witte randje rechts eraf knippen en dan vergroten tot 60x60quote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had ik gedaan, maar wit randje blijft gewoon zitten waar het zit.
Nah.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry Ian, had ik idd niet moeten zeggen, maar het kwam door je fallusopmerking
Biertje?
ik denk dat het gelukt isquote:Op zondag 4 juli 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afbeelding vergroten tot 60 bij 60!
Sukkel, dan valt het ook weer naar beneden..... met een beetje pech voor je weer binnen bentquote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
God, ik haat de zon. Sterf lelijke vuurbal, STERF!
*gooit shit uit venster omhoog
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sukkel, dan valt het ook weer naar beneden..... met een beetje pech voor je weer binnen bent
Ja "nier" - het is te warm om te typenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, net op tijd geëdit, maar ik had wel gezien wat er eerst stond
Er staat nog niets vast omdat we eerst even moeten kijken hoe het zit met Mera's woning enzeaux.quote:
11 juli niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er staat nog niets vast omdat we eerst even moeten kijken hoe het zit met Mera's woning enzeaux.
Maar ik gok over een weekje of twee de eerste mogelijkheid, geloof ik. Ik heb d'r vandaag ook nog niet gesproken dus ik who knows.
Als ik me nog zo voel als nu sla ik over; ik loop de hele dag te kokhalzen, alleen liggend op de bank is het nog een beetje te doen, maar verder is het constant dit:quote:
hmmmm 60x65 zie ik nuquote:Op zondag 4 juli 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
Lukt het Heksie?
anders kunnen Pietje of Remlove je misschien wel helpen?
deze is precies 60x60
[ afbeelding ]
Echt niet, het wordt de wraak voor 1974. Dat was de eerste keer dat ik mijn vader zag huilen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh wacht, kut, finale bedoel je.
Nah, dat gaat 'm niet worden en die Duitsers winnen toch.
Zou het!? ZOU HET!?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet, het wordt de wraak voor 1974. Dat was de eerste keer dat ik mijn vader zag huilen.
Effe aan je buurvrouw vragen of ze d'r overheen pist. Dat helpt!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal graftakken. Ondertussen heb ik koude koorts, ben toch wel erg verbrand
Was het maar waar !!!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
Net de laatste was gedaan...Het voelt net alsof we op ''vakantie'' gaan
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Effe aan je buurvrouw vragen of ze d'r overheen pist. Dat helpt!!!
Ik ben dr morgen nogquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het maar waar !!!![]()
Ik weet niet of je morgen nog ''on line'' bent (of ik) maar ik wil je alvast
HEEL VEEL STERKTE toewensen !!!
Ow.. god ja daar moet je ook nog aan denken !quote:Op zondag 4 juli 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben dr morgen nog![]()
moet er dinsdagmorgen zijn....maar morgen nog wel een hoop doen...waaronder de katten naar osn mam brengen
dank je moppie
Waarom helpt dat Coos?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Effe aan je buurvrouw vragen of ze d'r overheen pist. Dat helpt!!!
Dat is een Oud Hollandsch gebruikquote:
Sinds wanneer heet jij Coosquote:Op zondag 4 juli 2010 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een Oud Hollandsch gebruik![]()
helpt ook tegen voetwratjes en zweetpoten hep ik weleens gehoord
Zitten verzachtende zuren in waaronder amoniak bovendien een heel scala aan mineralen die normaal in de apotheek in zo'n potje van L' Oreal een vermogen kost. Maar het helpt echt!!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.. god ja daar moet je ook nog aan denken !
wat een geregel allemaal![]()
Maar komt goedlaat de kardinaal het kussentje maar goed vasthouden
wie weet helpt het !
Ik ga het vragenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Zitten verzachtende zuren in waaronder amoniak bovendien een heel scala aan mineralen die normaal in de apotheek in zo'n potje van L' Oreal een vermogen kost. Maar het helpt echt!!
En als ze niet thuis is loopt er altijd wel een buurman rond daar.quote:
Kijk je uitquote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
En als ze niet thuis is loopt er altijd wel een buurman rond daar.
Dat maakt dus niets uit, mannelijke of vrouwelijke urine?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
En als ze niet thuis is loopt er altijd wel een buurman rond daar.
Je ken ook onder een paard gaan legge. Misschien gaat je haar dan ook weer groeien.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat maakt dus niets uit, mannelijke of vrouwelijke urine?
Maar strikt genomen kan ik dus ook mijn eigen urine gebruikenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ken ook onder een paard gaan legge. Misschien gaat je haar dan ook weer groeien.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ken ook onder een paard gaan legge. Misschien gaat je haar dan ook weer groeien.
Nee, je ben in de war met dat paard.quote:
Huh??quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht dat ik rare dingen zag door mn pammetje...maar Coos is Fann
neh... Fann sprak voor haar beurtquote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht dat ik rare dingen zag door mn pammetje...maar Coos is Fann
Dan heb je ook een soort van IJ voor de deurquote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Coos het volgende:
Ik krijg een huis pal aan zee!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het kan mij niet snel genoeg gaan met die opwarming van de aarde. Zo ziet onze wijk eruit als de zeespiegel een meter stijgt. Rechtsonder in het verlichte deel is mijn huis!Pim (buurman) verzuipt.
![]()
Kan je langs komen varen Teun.
lekker duidelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 22:16 schreef angel_A het volgende:
[..]
Als de wijn is in de man, is de wijsheid in de kan.
Als je twee kilometer langs het kanaal fietst, in zuid-westelijke richting, dan kom je bij een school van "ons"quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Coos het volgende:
Ik krijg een huis pal aan zee!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het kan mij niet snel genoeg gaan met die opwarming van de aarde. Zo ziet onze wijk eruit als de zeespiegel een meter stijgt. Rechtsonder in het verlichte deel is mijn huis!Pim (buurman) verzuipt.
![]()
Kan je langs komen varen Teun.
Nee, ik ben een vrouwquote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker duidelijk![]()
U is dus een man ?![]()
je hebt een vrouwen icoontje ....
ow..... jij leest hier wel eens mee ...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef angel_A het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vrouw![]()
Maar anders rijmde het niet, snappie
Dan heb je dus ook tieten en ben je dus hartstikke welkomquote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef angel_A het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vrouw![]()
Maar anders rijmde het niet, snappie
Typisch Teun!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook tieten en ben je dus hartstikke welkom
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen waren de meesten hier nog niet eens geborenquote:
Niet? Wat een jonkies hier danquote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen waren de meesten hier nog niet eens geboren
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, ze heeft d'r vliesje nogquote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef angel_A het volgende:
[..]
Je bent ouder dan mijn moeder, ik hoef je niet![]()
Wel blij dat ik ergens welkom ben
als je nou effe in een bakkie zeikt dan kan je je verbrande plekkies insmerenquote:
Heb net gisteren mijn bed verschoond, dat moesten we dus maar eens niet doen Fanquote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
als je nou effe in een bakkie zeikt dan kan je je verbrande plekkies insmeren![]()
houdt gelijk de muggen uit de buurt vannacht
Ben je verbrand?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb net gisteren mijn bed verschoond, dat moesten we dus maar eens niet doen Fan![]()
After sun helpt ook hè
yoghurt ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb net gisteren mijn bed verschoond, dat moesten we dus maar eens niet doen Fan![]()
After sun helpt ook hè
Yoghurt, wie heeft er nu in vredesnaam nog Yoghurt in huis, ook al zo 1960quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
yoghurt ook![]()
en dan na een half uurtje ofzo douchen
Niet zo slim, vooral als je al verdachte moedervlekjes hebt.quote:
Komkommer dan, maar dat zal je ook wel niet hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Yoghurt, wie heeft er nu in vredesnaam nog Yoghurt in huis, ook al zo 1960
ah... kijk bewijsquote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Yoghurt, wie heeft er nu in vredesnaam nog Yoghurt in huis, ook al zo 1960
Daar was niks mee aan de hand joh. Ben zo gezond als een visquote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo slim, vooral als je al verdachte moedervlekjes hebt.
Nee, maar de buuf vast wel, de sletquote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komkommer dan, maar dat zal je ook wel niet hebben
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dan verwar ik je met iemand andersquote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar was niks mee aan de hand joh. Ben zo gezond als een vis![]()
* klopt even wat af.
En dat is Dementor nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dementor is verstandiger, die gaat gewoon in zijn badje liggen, dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Nee, dat weet ik ook wel, maar 't had hem heel goed kunnen zijn (als hij er anders uit gezien had en zo)quote:
Wat anders?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Komkommer helpt vast tegen jeuk, maar ik vraag mij af of het helpt tegen wat anders.
Misschien heeft Dementor wel op zijn buik in het badje gelegenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel, maar 't had hem heel goed kunnen zijn (als hij er anders uit gezien had en zo)
Je moest eens wetenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, je stilt er ook de honger mee, maar verder is het nergens goed voor.
Nee, dat is niet hip, maar Dementor kan dat nog net hè. Over twee jaar mag hij niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Dementor wel op zijn buik in het badje gelegen![]()
Is het trouwens hip om als volwassenen in kinderbadjes te gaan liggen?
En Juud al helemaal niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hip, maar Dementor kan dat nog net hè. Over twee jaar mag hij niet meer
Af en toe koppie onderquote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien, waar moet Juud die bengel anders laten
quote:Beierse horeca wordt rookvrij
l;NCHEN - Beieren gaat als eerste Duitse deelstaat een strikt rookverbod in de horeca hanteren vanaf 1 augustus. Tijdens een referendum zondag stemde een meerderheid van de 9,4 kiesrechtigden voor het aanscherpen van het rookverbod
Ja, uit grootmoederstijdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk ons eens eenschgezind zijn![]()
eensch is oud hollandsch heh..
Mwah, dan zal ze binnenkort wel wat van jou moeten. Haar hele huis schilderen of zo. Ik ken 'r een beetjequote:
Heel, heel even wilde ik vandaag een peuk opstekenquote:
oe... had je een klotedag ?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel, heel even wilde ik vandaag een peuk opsteken
En het lukte niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel, heel even wilde ik vandaag een peuk opsteken
doe ik met al mijn liefde voor haar, ze roept maarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, dan zal ze binnenkort wel wat van jou moeten. Haar hele huis schilderen of zo. Ik ken 'r een beetje
Ja, maar het is goed dat ik het toch maar niet heb gedaan.quote:
Nee, kwam iemand langs.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik met al mijn liefde voor haar, ze roept maar![]()
en Deisyy niet doen hoor
Dat is waarquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar het is goed dat ik het toch maar niet heb gedaan.
Dat is/was de Groene school??quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je twee kilometer langs het kanaal fietst, in zuid-westelijke richting, dan kom je bij een school van "ons"
Edit: daar was ik afgelopen week nog
Graag gedaan Heksie en welterusten !quote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:wens iedereen nog veel plezier hier met elkaar en voor straks
slaap lekker, en FANN nogmaals bedankt.
Maar dan loopt ie zo vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |