Jij bruin met je teer witte huidjequote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef Kally het volgende:![]()
Bruin bruiner bruinst terug van het strand![]()
En weer weg was draaien
Yep voorgebruind onder de zonnebankquote:
Pics!!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep voorgebruind onder de zonnebank![]()
Mijn rug begint echt de goede kleur te krijgen nu![]()
Nu wel weg is
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haat smeren Leandra. Al dat vet op je huid waar ieder beestje en ieder korreltje zand aan vast blijft kleven. Ik moet gewoon beter doseren en er niet te lang in gaan zitten.
Je hebt een puntquote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.
Tuurlijk is smeren vervelend en komt er zand op je rug te zitten en weet ik veel wat nog meer, maar niet smeren en straks vlekjes hebben die wel kwaadaardig zijn is nog veel vervelender dan smeren.
Dus dat, ik doe nog steeds factor 30 op en trouwens is een spuitfles van Nivea en die plakt totaal nietquote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel wezen maar je kunt niet iedere 2 jaar weer een vlekje laten wegsnijden.... je kunt ook gewoon proberen te voorkomen.
Tuurlijk is smeren vervelend en komt er zand op je rug te zitten en weet ik veel wat nog meer, maar niet smeren en straks vlekjes hebben die wel kwaadaardig zijn is nog veel vervelender dan smeren.
Je bent de sjaak als je het snapt.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo tergend verstandig
Omdat ik heel blank ben en anders levend verbrand en mijn kinderen ook, dus vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo tergend verstandig
Volgens mij ben je als vent tegenover het andere geslacht altijd de sjaak. Meestal heb je het als man niet eens door, maar je zit gewoon aan een elastiekje en zij bepalen de rek die erin zit.quote:
Bunjee jumpen freestylequote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben je als vent tegenover het andere geslacht altijd de sjaak. Meestal heb je het als man niet eens door, maar je zit gewoon aan een elastiekje en zij bepalen de rek die erin zit.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zal er voor augustus eentje aanschaffen
![]()
Moet je wel beloven dat je erin gaat
Andersom zou helemaal raar zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet zwemmen om jou te laten fappen Teun
quote:
Wie heeft het nu weer over fappenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb een dirty mind, dus? Ik heb joy for everquote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie heeft het nu weer over fappen![]()
Zo de waard is.......
Vast wel, maar wat boeit hetquote:
Dat koppiequote:Op zondag 4 juli 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die de buurkinderen allemaal in haar badje liet? Caro?
quote:
schijnt ook warm te zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
What else is new![]()
![]()
* Gaat een stukkie door de bossen fietsen, schijnt gezond te zijn![]()
quote:
Tip; doe er een van het merk Intex, waar de pomp los staat en niet direct aan het bad hangt, want die direct aan het bad hangende "ingebouwde" pompen van Speedy pool zijn waardeloos.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zal er voor augustus eentje aanschaffen
![]()
Moet je wel beloven dat je erin gaat
Wij hebben ook een losse pomp.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip; doe er een van het merk Intex, waar de pomp los staat en niet direct aan het bad hangt, want die direct aan het bad hangende "ingebouwde" pompen van Speedy pool zijn waardeloos.
Dit wil je dus wel (al dan niet met frame of opblaasrand):
[ afbeelding ]
Dit wil je dus niet
![]()
[ afbeelding ]
Iemand hier op het park had zo'n ding, maar 't is niks waard. Muizen vreten ze stuk, katten krabben ze aan gort. Ding was zes keer per week zo lek als een mandjequote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip; doe er een van het merk Intex, waar de pomp los staat en niet direct aan het bad hangt, want die direct aan het bad hangende "ingebouwde" pompen van Speedy pool zijn waardeloos.
Dit wil je dus wel (al dan niet met frame of opblaasrand):
[ afbeelding ]
Dit wil je dus niet
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga ook niet zo ver hè, gewoon een uurtje, ergens wat drinken op een terras en dan weer terug.
Ik maak de katten bang zodat ze er niet bij in de buurt komen, we zien wel hoe lang het goed gaat.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand hier op het park had zo'n ding, maar 't is niks waard. Muizen vreten ze stuk, katten krabben ze aan gort. Ding was zes keer per week zo lek als een mandje
Jonguh, er zijn hier in het bos overal so called "uitspanningen" waar je wat kunt drinken.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Een terras in het bos?![]()
Maar je hoeft niet ver te gaan om het warm te krijgen hoor, dat lukt me al op mijn bureaustoel
Ja, ik ken dat allemaal niet hequote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, er zijn hier in het bos overal so called "uitspanningen" waar je wat kunt drinken.
Ik ga je hier wel loslaten, midden in het bosquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat allemaal niet heHier staan gewoon bomen enzo
Ik red me vast welquote:Op zondag 4 juli 2010 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga je hier wel loslaten, midden in het bos![]()
En weg is
Ook net wakker?quote:
Is dit wat?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil een nog leukere, deze vind ik ook weinig die ander vond ik ook niks, wil eigenlijk een heks met een oranje hoed.
maar ben ff naar buiten, ga ff bij vriendin op de tuin een uurtje zitten, allemaal fijne dag
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Yup, 1 jaartje om mijn Propedeuse te halen!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op de HRO hebt gezeten?
Had me ff gebeld joh, dan had ik wel even een neefje gebeld waar je 5 euro had kunnen gaan lenenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, dat waren 40 kilometertjes. Dacht "Ik ga even een ijsje eten in Garderen". Kom ik daar, heb ik geen geld bij me![]()
Via Putten terug, tong op m'n schoenen
Gaat ze dat zeggenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had me ff gebeld joh, dan had ik wel even een neefje gebeld waar je 5 euro had kunnen gaan lenen
Ja, dan gaat ze dat zeggen.... kans van 9 op 10 dat er een neefje bij het Lagerhuys had gezeten ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat ze dat zeggen![]()
Maar 't geeft niet, het was een leuke tocht, voor herhaling vatbaar.
Ik moet altijd aan Gert denken als ik van Bommel ziequote:Op zondag 4 juli 2010 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gert en een gefrustreerd kutusertje dat net een note heeft gekregen?
ik geef het liever niet toe, maar zelf ik heb gelachen om Johan Derksenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een compilatie-uitzending van VI oranje, dit moet wel leuk worden.
Dat wist ik, daarom die ondertitelquote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Gert denken als ik van Bommel zie
Ze zijn iets goedkoper, maar je geeft graag fooi tot aan die vijf euroquote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens, wat is dat voor achterlijk kutdorp, vijf euro voor een ijsje. Stelletje oplichters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |