Je moet wat he?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig Pheno. Gedweild en alles?
Ik ben ook best trots op mezelf: afwas gedaan.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al trots op mezelf dat ik nu pas het ijs pak dat ik voor gisteravond gekocht had
Neeeeee! Goed luisteren!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Wat een idioot, die commentator van de Tour
'Ik hoop dat het hondje ook zijn poot gebroken heeft'. Over die hond die voor het peloton sprong.
Het is verdomme de schuld van het baasje die het beest los laat lopen, wens die dan een gebroken been
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeee! Goed luisteren!
Hij zei: " ik hoop dat het hondje er net zo vanaf gekomen is als de renners. Niet dat ik hoop dat het hondje zijn poot gebroken heeft, maar dat ie er in elk geval levend vanaf komt" (ik dacht ook eerst even "huh" hoor)
Ze gaven daarna alleen maar de baas de schuld en vroegen zich af of iemand wist hoe het met het hondje ging
Oh, misschien heb ik dat deel wel gemist, ik hoorde vooral dat gedoe over dat de baas de schuld had, en dat ze dat betrokken over dat kindje dat in zn bedje aan de kant van de weg stondquote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G en ik verstonden toch echt hetzelfde hoor
'Dat het hondje ook zijn poot maar gebroken heeft".
En toen kreeg hij nog een beetje op zijn kop van die andere commentator die zei 'Hoe zou je dat vinden als dat jouw hondje was?'.
Maar goed, misschien verstonden we het allebei verkeerd
Greys! Doe eens mee!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En greys, waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En greys, waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?
Ik kan er echt niet bij hoe dom je als baasje bent daar je hond niet aangelijnd te laten staan. Dan kan het normaal nog zo'n rustig beest zijn, maar je weet gewoon niet hoe zo'n beest reageert op die hele karavaan die langs trektquote:Op zondag 4 juli 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, misschien heb ik dat deel wel gemist, ik hoorde vooral dat gedoe over dat de baas de schuld had, en dat ze dat betrokken over dat kindje dat in zn bedje aan de kant van de weg stond
Ze zeiden ook dat eerder in een tour een hond van een balkon in het peleton gesprongen is !Dat verwacht je ook niet!
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm.... nou bijzonder weinig op het moment eigenlijk![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Dat past heul niet in mijn nieuwe levensinstelling
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |