ik dacht dat de jongens van lily zouden stuiteren, maar jij dus ook al!!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:01 schreef Ca.ra het volgende:
En we gaan veel lekkers eten en alle kindjes bewonderen!
*stuiter stuiter*
Ja hoor Teigetje, stuiter jij maar lekker doorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef Ca.ra het volgende:ja nou tistochleuk
![]()
Zal ik iets van een quiche bakken ofzo? Is ook op kamertemperatuur zonnig-grasveld-temperatuur lekker.
Dat hebben wij 4 jaar geleden eens gedaan (althans manlief en oudste)quote:Op zondag 4 juli 2010 15:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ooh dit is leuk! Hopelijk hebben ze dat over een paar jaar ook nog. Ik zie het al helemaal voor me. Voor Thomas' verjaardagsfeestje ofzo.
is dat tzelfde warmtedieet dat ik nu volg?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef lily het volgende:
[..]
Dat hebben wij 4 jaar geleden eens gedaan (althans manlief en oudste)
Is wel prijzig (hoewel, valt best mee zie ik nu....toen was het duurder)
Ik wil wel wat meenemen maar doe voor mij niet gek (ben weer eens op dieet)
Grote bak slalalalade doet hier altijd wonderen. Evt. stokbroodje erbij... (en dan Thomas die lekker stukjes stokbrood gaat meeknagen, heerlijk)quote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat tzelfde warmtedieet dat ik nu volg?iets met niet kunnen eten met dat warme weer
enfin, ik ben van de partij
Ik ga d'r vanuit dat Harry dan ook wordt uitgenodigd?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ooh dit is leuk! Hopelijk hebben ze dat over een paar jaar ook nog. Ik zie het al helemaal voor me. Voor Thomas' verjaardagsfeestje ofzo.
Ow, wat jammer!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil ook!!! Maar ik kan dan nietIsa's verjaardagsfeestje...
Tuurlijk, best friends forever enzo, toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ga d'r vanuit dat Harry dan ook wordt uitgenodigd?
dealquote:Op zondag 4 juli 2010 16:58 schreef Sjeen het volgende:
Gewoon consequent zijnEn lekker nog een keer meeten
rond de 50 min. denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Oeh... zondag de 18e zijn wij in Roggel, is dat te doen qua afstand naar brunssum???
ongeveer ja, misschien net iets korter als je via de selfkant rijdquote:Op zondag 4 juli 2010 20:59 schreef Popples het volgende:
[..]
rond de 50 min. denk ik.
zit je dan op de camping?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |