Ik ben jaloersquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik kan nu ook gaan oefenen met mijn doeken
vind t alleen te warm nu (en vind t ook een beetje eng nog hehe)
Ik ga echt zo'n dillema krijgen waar ik Speklapje het eerst in ga dragenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Kersjes het volgende:
Wat is het verschil tussen een Boba en een Yamo?
Ik ben zo blij dat mijn Yamo weer terecht is! Vandaag heeft Toby er voor het eerst in geslapen toen we naar de kinderboerderij waren. Gesnurk vanaf mijn rug, echt genieten![]()
Nieuwe draagmama's (in wording): de voorpret is al leuk, maar the real thing is echt duizendmaal toffer dan je je ooit had kunnen voorstellen![]()
Je kindje dragenIk ben zooooo fan!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ga echt zo'n dillema krijgen waar ik Speklapje het eerst in ga dragen![]()
Ik heb echt teveel
Ik denk dat het belangrijkste verschil is dat de Boba hoger en breder is dan de Yamoquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Kersjes het volgende:
Wat is het verschil tussen een Boba en een Yamo?
Dat dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste verschil is dat de Boba hoger en breder is dan de Yamo
Beginnen met de rekbare doek en daarna de buidelsling. Want die kun je het snelst niet meer fijn gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
Daarom zit er een slaapkapje op de mei tai![]()
Als hij goed geknoopt zit kan het de hele dag.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans over die heb ik ook zitten twijfelen, ik vind hem heel erg mooi![]()
Iemand gaat van mijn eerste doek, een paarse Storchenwiege Leo, een ringsling makenZo spannend! Dat schijnt heel fijn te zijn, een sling van draagdoekenstof.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is nog eens handig en voordelig, wat leuk! Ik wist helemaal niet dat dat kon
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:07 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik heel moooooi! Maar ik ben nog aan het nadenken.Ik wil het dan niet weer laten gebeuren dat ik dat ding nooit gebruiken ga, dan is het zonde van het geld. Hmm
Twinkly, ga jij een ringsling kopen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |