nieuwprijs is 109 euro, mt 6.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef mrien het volgende:
Wow, die is mooi BJ!
Wat wil je ervoor hebben?
Bedoel je de Merry Carry Terracotta? Ik denk dat 'ie aan je eisen voldoet. Maar Groofsken heeft een Merry Carry Jade, dus die kan je uit eigen ervaring meer vertellen. (Merry Carry is het niet-organic doekenmerk van Bebina)quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Keshet!![]()
BJ, ik vind 'm nog steeds erg mooi!![]()
Ik wil er mss ook wel een doekkie bij. Heb nu de Ellevil Jade Fog en zoek een wat 'stabielere' doek: een die wat steviger is. Maar niet te dik. Ik heb naast m'n eigen doek alleen ervaring met Neobulle Petit Prince en die vond ik echt veel te dik.
Op het andere forum staat een Bebina te koop. Iemand een idee of deze een beetje aan m'n eisen voldoet? Of nog andere tips?
De groene wellen is zo mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt! soepel idd, bijna zijdeachtig
en een enorm verschil met een stel andere didy's die ik heb of heb gehad (wellen is echt drakerig bijv. )
Wellen Japura is juist weer lekker fluffy. Ook onderling verschillen de wevingen bij Didymos. (Zelfs de batches verschillen, terwijl zelfde materiaal en weving wordt gebruikt.)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt! soepel idd, bijna zijdeachtig
en een enorm verschil met een stel andere didy's die ik heb of heb gehad (wellen is echt drakerig bijv. )
Ik gok dat Florian er ook weinig van snapt hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef freecell het volgende:
! Buidelsling af
Nu even wachten tot Florian wakker wordt, want ik snap hem niet
Met een Zara kun je prima uit de voeten. Het is geen dikke doek, zodat je in de winter niet snel voor dilemma's komt te staan over welke kleding je je baby aandoet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Macka ik zou graag een Zara Chocco maat 6 kopen. Kan jij mij vertellen of ik daar mee uit de voeten kan als eerste doek in de winter?
Ik vind het moeilijk om te beslissen wat voor soort geweven doek nu fijn is om mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |