Ondervragingstechnieken 1.01, en jij tuint erinquote:

Geloof me, Anne welquote:Op zondag 4 juli 2010 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien toen ik er net kwam wonen, dat is 2 jaar terug![]()
Ze is een vrouw meisje, maar dat kan niemand onthouden toch?

Ja daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zondag 4 juli 2010 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ondervragingstechnieken 1.01, en jij tuint erin!

Echt welquote:Op zondag 4 juli 2010 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanaf welk moment is een meisje een vrouw?Anne is geen meisje meer naar mij mening

Ze vindt zelf van wel, en eerlijk is eerlijk; alles wat in een Big Shopper past is wmb een meisjequote:Op zondag 4 juli 2010 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanaf welk moment is een meisje een vrouw?Anne is geen meisje meer naar mij mening

Nou heb je foto's zitten kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
Je kijkt uit op een groot grijs gebouw. En je woont op de hoek, al zitten alle appartementen zo te zien op een hoek.
Aan jou de vraag dan, vanaf welk moment ben je een vrouw?quote:

http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl&q=vanaf%20welk%20moment%20ben%20je%20een%20vrouw%3F&ie=UTF-8&sa=N&tab=iwquote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou heb je foto's zitten kijken![]()
[..]
Aan jou de vraag dan, vanaf welk moment ben je een vrouw?

Maar ik "ken" Anne al 100 jaar, dus dan gaat die fase voorbijquote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze vindt zelf van wel, en eerlijk is eerlijk; alles wat in een Big Shopper past is wmb een meisje

Gast, ik weet niet eens wat ik gisteren heb gegetenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
zit niet zote janken Bara,je hebt je adres 3 jaar terug half gepost, toen heb ik nog naar je gezwaaid.

+quote:

quote:Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
pannenkoekenMaar de dag ervoor weet ik serieus niet meer
Wtf.quote:

RijsteWUT !??!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:29 schreef 2cv het volgende:
Gatverdamme, ik neem een hap ongezoete rijstebrijDubbel suiker er in om het goed te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |