Kijk dan wel even op de site van dat waarborglogo, want iedereen kan een logo op zijn site gooien.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Let sowieso even op het thuiswinkel waarborg logo. Scheelt je een hoop gedoe.
Inderdaad, service is belangrijk. Nakomen van afspraken en zoveel mogelijk informatie!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:11 schreef Jonathon het volgende:
Voorraad en bezorgdienst kijk ik meestal naar, en webshops die mij in het verleden tegemoet gekomen zijn met garantie bijvoorbeeld hebben bij mij ook de voorkeur ook al zijn ze duurder.
Klopt... Maar het gros van de mensen wil een keurmerk tegenwoordig. En thuiswinkel is daar de beste van. Check Wehkamp, Bol en alle andere grote e-shops.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:13 schreef Adames het volgende:
Thuiswinkel logo kijk ik nauwelijks naar.
Kost redelijk veel geld voor een webshop om dat logo te mogen hebben.
Als je kijkt naar de pricewatch van tweakers, het gros van de winkels heeft niet zo'n logo, maar verder wel goede reviews. Niet geheel toevallig zitten ze ook vaak onder de prijzen van winkels die wel zo'n logo hebben.
Het ligt er maar inderdaad net aan hoe groots je het wilt aanpakken. En doe tests met websites... Verschillende ontwerpen voorleggen aan mogelijke klanten. Om een goede feel met je doelgroep te krijgen...quote:Op zondag 4 juli 2010 12:32 schreef Jurgen81 het volgende:
Hi guys,
Ja ik geef toe dat met zo een thuiswinkel keurmerk je wel betrouwbaar overkomt. In eerste instantie willen wij eerst kijken of de producten überhaupt lopen, dus wilden wij in het begin niet te veel investeringen doen. Wij hebben daarom gebruik gemaakt van een template, die we naar onze eigen wensen konden aanpassen. Door het gebruik van de template is de website al overzichtelijk en dergelijke. Natuurlijk proberen we met andere internet marketing tools de site te promoten en dergelijke. Het gedrag van de bezoekers zijn we aan het analyseren mbv google analytics. Maar om dan ook direkt een bedrag per maand te gaan betalen aan het thuiswinkel keurmerk vind ik eigenlijk in deze fase iets te. Het brengt wel wat extra's...maar of het nou echt noodzakelijk is....dat betwijfel ik dus.
Jürgen
Natuurlijk. Mijn moeder zou nooit bestellen bij een winkel zonder zo'n keurmerk.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Klopt... Maar het gros van de mensen wil een keurmerk tegenwoordig. En thuiswinkel is daar de beste van. Check Wehkamp, Bol en alle andere grote e-shops.
Natuurlijk kan je goedkoper dingen bestellen (China anyone). Maar klanten willen zekerheid is mijn ervaring.
@ Jurgen http://www.thuiswinkel.org/lid-worden/thuiswinkel-waarborg
Dat dus en ik ben man dus mag niet reageren.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef BrandX het volgende:
Goh altijd leuk, van die online questionaires zonder toestemming.
En veel betalen....quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Maar als je dat logo hebt moet de shop sowieso aan strenge eisen voldoen
Dat dan weer wel... Maar het is inderdaad meer wat de doelgroep is. Maar voor het bedrijf zelf is het echt een stuk beter. Ik spreek uit ervaring. Maar dat is wel een landelijk groot bedrijf. Geschillen word je ook mee geholpen. De klanten hebben zekerheid van als er problemen zijn dat je dan een zekerheid hebt etc...quote:
recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
- reactiemogelijkheid (forum, gastenboek)
Voor elk winkeltje is toch ook geen geschillencomissie? Je mag er gewoon vanuit gaan dat de ondernemer zijn verantwoordleijkheid neemt. Daarom zeg ik ook dat een goede webshop een openbare gelegenheid moet hebben om te reageren.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat dan weer wel... Maar het is inderdaad meer wat de doelgroep is. Maar voor het bedrijf zelf is het echt een stuk beter. Ik spreek uit ervaring. Maar dat is wel een landelijk groot bedrijf. Geschillen word je ook mee geholpen. De klanten hebben zekerheid van als er problemen zijn dat je dan een zekerheid hebt etc...
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je mag er gewoon vanuit gaan dat de ondernemer zijn verantwoordleijkheid neemt.
Contactgegevens lijkt me sowieso een vanzelfsprekendheid. Webshops die geen fysiek adres opgeven moet je sowieso niets bestellen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.
Inderdaad. Forum en gastenboek is ook lastig te moderen en dat wil je sowieso niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.
Niets lastiger dan recensiesquote:Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Inderdaad. Forum en gastenboek is ook lastig te moderen en dat wil je sowieso niet.
Nee. Maar misschien wel overzichtelijker. Kijk bij ons kan je niet waarderen (opleidingen)... Maar ik kan me voorstellen dat je niet hele gekke dingen bij een recensie zet als je iets betsteld. Of zeg ik nu iets geks... Nu ben ik ook meer van het ontwerp en niet de techniek...quote:
Als je een reactiemiddel hebt en je hebt een pissed klant zal hij een reactie plaatsen. Het lijkt me makkelijker 1 centraal gastenboek te modereren dan tientallen producten af te moeten om recensies te modereren.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien wel overzichtelijker. Kijk bij ons kan je niet waarderen (opleidingen)... Maar ik kan me voorstellen dat je niet hele gekke dingen bij een recensie zet als je iets betsteld. Of zeg ik nu iets geks... Nu ben ik ook meer van het ontwerp en niet de techniek...
True, het kan ook heel positief werken. Maar voor de meeste mensen is het geen reden niet bij een site te bestellen als er geen recensiemogelijkheid dmv reactie mogelijk is.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een reactiemiddel hebt en je hebt een pissed klant zal hij een reactie plaatsen. Het lijkt me makkelijker 1 centraal gastenboek te modereren dan tientallen producten af te moeten om recensies te modereren.
Anyway, een reactiemogelijkheid waar ruimte is voor lof en kritiek.
1e is ok... 2e zou ik nooit bestellen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:09 schreef Zero33 het volgende:
Een goede webshop heeft
- een overzichtelijke site
- goede informatie over het product/merk
- goede (gratis) service
-gratis verzenden en retourneren
-brede collectie
Zelf vind ik http://www.futurumshop.nl/ helaas geen gratis verzending en http://www.zalando.nl erg goed!! Snelle bezorging zonder problemen met
tracing dus je kan een beetje volgen waar je bestelling is: super!
Er zijn betere keurmerken dat thuiswinkel waarborg. Ze presenteren zich als betrouwbaar keurmerk, amar iedere webshop kan dit keurmerk voor heel veel geld kopen. Gevolg: kleinere webshops kunnen het nooit veroorloven. Maar dat maakt een webshop nog geen slechte webshop!!! Kijk ook eens naar keurmerken als Qshops en Safe2Shop of Geschilonline, daar kun je evenveel mee als met het onbetaalbare thuiswinkelwaarborg logo. Natuurlijk is een keurmerk niet per definitie een goed keurmerk, maar er zijn naast thuiswinkelwaarborg ook genoeg andere keurmerken om op te vertrouwen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Ben geen ladie.Maar wel online designer. Let sowieso even op het thuiswinkel waarborg logo. Scheelt je een hoop gedoe. En de site moet eer een beetje overzichtelijk uitzien natuurlijk...
Maar als je dat logo hebt moet de shop sowieso aan strenge eisen voldoen
Klopt. Maar je bent het dus wel eens dat een keurmerk wel de way to go is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Er zijn betere keurmerken dat thuiswinkel waarborg. Ze presenteren zich als betrouwbaar keurmerk, amar iedere webshop kan dit keurmerk voor heel veel geld kopen. Gevolg: kleinere webshops kunnen het nooit veroorloven. Maar dat maakt een webshop nog geen slechte webshop!!! Kijk ook eens naar keurmerken als Qshops en Safe2Shop of Geschilonline, daar kun je evenveel mee als met het onbetaalbare thuiswinkelwaarborg logo. Natuurlijk is een keurmerk niet per definitie een goed keurmerk, maar er zijn naast thuiswinkelwaarborg ook genoeg andere keurmerken om op te vertrouwen.
Verder natuurlijk een heldere layout, overzichtelijke informatie, voorwaarden die voldoen aan de wet van kopen op afstand, contactgegevens duidelijk op website vermeld, overzichtelijke bestelprocedures, geen spelfouten, en een origineel en scherp geprijsd assortiment, met leuke wisselende aanbiedingen. En de verzendkosten moeten altijd duidelijk zijn!
Dat moet je aan een moderator vragen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef Jurgen81 het volgende:
Hey guys,
Bedankt voor de feedback! Ik zal jullie punten zeker in acht nemen. Ik zou eigenlijk graag de naam van de site kenbaar willen maken, maar ben bang dat dit als reclame wordt gezien. Ik zou graag willen weten wat jullie van de website vinden. Daarom vraag ik jullie, vinden jullie het erg als ik de website naam hier noem?
Greetz,
Jürgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |