quote:Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je mag er gewoon vanuit gaan dat de ondernemer zijn verantwoordleijkheid neemt.
Contactgegevens lijkt me sowieso een vanzelfsprekendheid. Webshops die geen fysiek adres opgeven moet je sowieso niets bestellen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.
Inderdaad. Forum en gastenboek is ook lastig te moderen en dat wil je sowieso niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.
Niets lastiger dan recensiesquote:Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Inderdaad. Forum en gastenboek is ook lastig te moderen en dat wil je sowieso niet.
Nee. Maar misschien wel overzichtelijker. Kijk bij ons kan je niet waarderen (opleidingen)... Maar ik kan me voorstellen dat je niet hele gekke dingen bij een recensie zet als je iets betsteld. Of zeg ik nu iets geks... Nu ben ik ook meer van het ontwerp en niet de techniek...quote:
Als je een reactiemiddel hebt en je hebt een pissed klant zal hij een reactie plaatsen. Het lijkt me makkelijker 1 centraal gastenboek te modereren dan tientallen producten af te moeten om recensies te modereren.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien wel overzichtelijker. Kijk bij ons kan je niet waarderen (opleidingen)... Maar ik kan me voorstellen dat je niet hele gekke dingen bij een recensie zet als je iets betsteld. Of zeg ik nu iets geks... Nu ben ik ook meer van het ontwerp en niet de techniek...
True, het kan ook heel positief werken. Maar voor de meeste mensen is het geen reden niet bij een site te bestellen als er geen recensiemogelijkheid dmv reactie mogelijk is.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een reactiemiddel hebt en je hebt een pissed klant zal hij een reactie plaatsen. Het lijkt me makkelijker 1 centraal gastenboek te modereren dan tientallen producten af te moeten om recensies te modereren.
Anyway, een reactiemogelijkheid waar ruimte is voor lof en kritiek.
1e is ok... 2e zou ik nooit bestellen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:09 schreef Zero33 het volgende:
Een goede webshop heeft
- een overzichtelijke site
- goede informatie over het product/merk
- goede (gratis) service
-gratis verzenden en retourneren
-brede collectie
Zelf vind ik http://www.futurumshop.nl/ helaas geen gratis verzending en http://www.zalando.nl erg goed!! Snelle bezorging zonder problemen met
tracing dus je kan een beetje volgen waar je bestelling is: super!
Er zijn betere keurmerken dat thuiswinkel waarborg. Ze presenteren zich als betrouwbaar keurmerk, amar iedere webshop kan dit keurmerk voor heel veel geld kopen. Gevolg: kleinere webshops kunnen het nooit veroorloven. Maar dat maakt een webshop nog geen slechte webshop!!! Kijk ook eens naar keurmerken als Qshops en Safe2Shop of Geschilonline, daar kun je evenveel mee als met het onbetaalbare thuiswinkelwaarborg logo. Natuurlijk is een keurmerk niet per definitie een goed keurmerk, maar er zijn naast thuiswinkelwaarborg ook genoeg andere keurmerken om op te vertrouwen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Ben geen ladie.Maar wel online designer. Let sowieso even op het thuiswinkel waarborg logo. Scheelt je een hoop gedoe. En de site moet eer een beetje overzichtelijk uitzien natuurlijk...
Maar als je dat logo hebt moet de shop sowieso aan strenge eisen voldoen
Klopt. Maar je bent het dus wel eens dat een keurmerk wel de way to go is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Er zijn betere keurmerken dat thuiswinkel waarborg. Ze presenteren zich als betrouwbaar keurmerk, amar iedere webshop kan dit keurmerk voor heel veel geld kopen. Gevolg: kleinere webshops kunnen het nooit veroorloven. Maar dat maakt een webshop nog geen slechte webshop!!! Kijk ook eens naar keurmerken als Qshops en Safe2Shop of Geschilonline, daar kun je evenveel mee als met het onbetaalbare thuiswinkelwaarborg logo. Natuurlijk is een keurmerk niet per definitie een goed keurmerk, maar er zijn naast thuiswinkelwaarborg ook genoeg andere keurmerken om op te vertrouwen.
Verder natuurlijk een heldere layout, overzichtelijke informatie, voorwaarden die voldoen aan de wet van kopen op afstand, contactgegevens duidelijk op website vermeld, overzichtelijke bestelprocedures, geen spelfouten, en een origineel en scherp geprijsd assortiment, met leuke wisselende aanbiedingen. En de verzendkosten moeten altijd duidelijk zijn!
Dat moet je aan een moderator vragen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef Jurgen81 het volgende:
Hey guys,
Bedankt voor de feedback! Ik zal jullie punten zeker in acht nemen. Ik zou eigenlijk graag de naam van de site kenbaar willen maken, maar ben bang dat dit als reclame wordt gezien. Ik zou graag willen weten wat jullie van de website vinden. Daarom vraag ik jullie, vinden jullie het erg als ik de website naam hier noem?
Greetz,
Jürgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |