abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2010 @ 13:27:17 #26
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83641461
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Je mag er gewoon vanuit gaan dat de ondernemer zijn verantwoordleijkheid neemt.


Je bent aan het raaskallen Swets
I intend to be formidably armed
  zondag 4 juli 2010 @ 13:27:21 #27
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83641464
1. Snelle levering (liefst 24-uurs)
2. Duidelijke prijzen
3. Goede foto's (het liefst ook een detail foto die je kunt uitvergroten)
4. Breed assortiment
5. Duidelijke site
pi_83641500
En ook: makkelijk te vinden en goede, duidelijke informatie over het retour-proces, evt. bijkomende kosten en andere dingen over de garantietermijn.

Wat voor shop is het, wat verkoop je? Bij kleding vind ik het bijv. ook belangrijk dat er info over de gebruikte stoffen, maten in cm (dus niet alleen kledingmaten), etc bij staat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 13:29:13 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83641521
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]



Je bent aan het raaskallen Swets
Want En van wie ben jij nu weer ene kutkloontje?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 13:30:19 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83641559
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.
Contactgegevens lijkt me sowieso een vanzelfsprekendheid. Webshops die geen fysiek adres opgeven moet je sowieso niets bestellen.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:34:54 #31
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83641683
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:25 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

recensie / waardering kunnen geven op product en contactmogelijkheid met medewerkers webshop (bijv. email / telefoon) en niet een forum of gastenboek.
Inderdaad. Forum en gastenboek is ook lastig te moderen en dat wil je sowieso niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 13:36:35 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83641732
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Inderdaad. Forum en gastenboek is ook lastig te moderen en dat wil je sowieso niet.
Niets lastiger dan recensies
  zondag 4 juli 2010 @ 13:43:39 #33
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83641957
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niets lastiger dan recensies
Nee. Maar misschien wel overzichtelijker. Kijk bij ons kan je niet waarderen (opleidingen)... Maar ik kan me voorstellen dat je niet hele gekke dingen bij een recensie zet als je iets betsteld. Of zeg ik nu iets geks... Nu ben ik ook meer van het ontwerp en niet de techniek...
pi_83641969
Hi gals,

Het is een webshop waar we op dit moment dames mode (werkjurkjes, mini jurkjes, tunieken, zomerjurkjes en accessoires) verkopen.

Eigenlijk hebben wij alle punten die jullie beschreven hebben verwerkt in de website. Bedankt voor jullie feedback!

Groetjes,

Jürgen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 13:49:40 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83642132
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Nee. Maar misschien wel overzichtelijker. Kijk bij ons kan je niet waarderen (opleidingen)... Maar ik kan me voorstellen dat je niet hele gekke dingen bij een recensie zet als je iets betsteld. Of zeg ik nu iets geks... Nu ben ik ook meer van het ontwerp en niet de techniek...
Als je een reactiemiddel hebt en je hebt een pissed klant zal hij een reactie plaatsen. Het lijkt me makkelijker 1 centraal gastenboek te modereren dan tientallen producten af te moeten om recensies te modereren.

Anyway, een reactiemogelijkheid waar ruimte is voor lof en kritiek.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:54:21 #36
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83642308
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je een reactiemiddel hebt en je hebt een pissed klant zal hij een reactie plaatsen. Het lijkt me makkelijker 1 centraal gastenboek te modereren dan tientallen producten af te moeten om recensies te modereren.

Anyway, een reactiemogelijkheid waar ruimte is voor lof en kritiek.
True, het kan ook heel positief werken. Maar voor de meeste mensen is het geen reden niet bij een site te bestellen als er geen recensiemogelijkheid dmv reactie mogelijk is.
pi_83771091
Een goede webshop heeft
- een overzichtelijke site
- goede informatie over het product/merk
- goede (gratis) service
-gratis verzenden en retourneren
-brede collectie
Zelf vind ik http://www.futurumshop.nl/ helaas geen gratis verzending en http://www.zalando.nl erg goed!! Snelle bezorging zonder problemen met
tracing dus je kan een beetje volgen waar je bestelling is: super!
pi_83771233
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:09 schreef Zero33 het volgende:
Een goede webshop heeft
- een overzichtelijke site
- goede informatie over het product/merk
- goede (gratis) service
-gratis verzenden en retourneren
-brede collectie
Zelf vind ik http://www.futurumshop.nl/ helaas geen gratis verzending en http://www.zalando.nl erg goed!! Snelle bezorging zonder problemen met
tracing dus je kan een beetje volgen waar je bestelling is: super!
1e is ok... 2e zou ik nooit bestellen...
pi_83772491
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
Ben geen ladie. Maar wel online designer. Let sowieso even op het thuiswinkel waarborg logo. Scheelt je een hoop gedoe. En de site moet eer een beetje overzichtelijk uitzien natuurlijk...

Maar als je dat logo hebt moet de shop sowieso aan strenge eisen voldoen
Er zijn betere keurmerken dat thuiswinkel waarborg. Ze presenteren zich als betrouwbaar keurmerk, amar iedere webshop kan dit keurmerk voor heel veel geld kopen. Gevolg: kleinere webshops kunnen het nooit veroorloven. Maar dat maakt een webshop nog geen slechte webshop!!! Kijk ook eens naar keurmerken als Qshops en Safe2Shop of Geschilonline, daar kun je evenveel mee als met het onbetaalbare thuiswinkelwaarborg logo. Natuurlijk is een keurmerk niet per definitie een goed keurmerk, maar er zijn naast thuiswinkelwaarborg ook genoeg andere keurmerken om op te vertrouwen.

Verder natuurlijk een heldere layout, overzichtelijke informatie, voorwaarden die voldoen aan de wet van kopen op afstand, contactgegevens duidelijk op website vermeld, overzichtelijke bestelprocedures, geen spelfouten, en een origineel en scherp geprijsd assortiment, met leuke wisselende aanbiedingen. En de verzendkosten moeten altijd duidelijk zijn!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:57:59 #40
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83772632
Op vergelijkingssites staan etc. via die sites kom ik vaak bij mijn shop waar ik het uiteindelijk koop.
pi_83788468
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:53 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Er zijn betere keurmerken dat thuiswinkel waarborg. Ze presenteren zich als betrouwbaar keurmerk, amar iedere webshop kan dit keurmerk voor heel veel geld kopen. Gevolg: kleinere webshops kunnen het nooit veroorloven. Maar dat maakt een webshop nog geen slechte webshop!!! Kijk ook eens naar keurmerken als Qshops en Safe2Shop of Geschilonline, daar kun je evenveel mee als met het onbetaalbare thuiswinkelwaarborg logo. Natuurlijk is een keurmerk niet per definitie een goed keurmerk, maar er zijn naast thuiswinkelwaarborg ook genoeg andere keurmerken om op te vertrouwen.

Verder natuurlijk een heldere layout, overzichtelijke informatie, voorwaarden die voldoen aan de wet van kopen op afstand, contactgegevens duidelijk op website vermeld, overzichtelijke bestelprocedures, geen spelfouten, en een origineel en scherp geprijsd assortiment, met leuke wisselende aanbiedingen. En de verzendkosten moeten altijd duidelijk zijn!
Klopt. Maar je bent het dus wel eens dat een keurmerk wel de way to go is.
pi_84073603
Hey guys,

Bedankt voor de feedback! Ik zal jullie punten zeker in acht nemen. Ik zou eigenlijk graag de naam van de site kenbaar willen maken, maar ben bang dat dit als reclame wordt gezien. Ik zou graag willen weten wat jullie van de website vinden. Daarom vraag ik jullie, vinden jullie het erg als ik de website naam hier noem?

Greetz,

Jürgen
pi_84074741
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef Jurgen81 het volgende:
Hey guys,

Bedankt voor de feedback! Ik zal jullie punten zeker in acht nemen. Ik zou eigenlijk graag de naam van de site kenbaar willen maken, maar ben bang dat dit als reclame wordt gezien. Ik zou graag willen weten wat jullie van de website vinden. Daarom vraag ik jullie, vinden jullie het erg als ik de website naam hier noem?

Greetz,

Jürgen
Dat moet je aan een moderator vragen.
pi_84075591
Ja, dat was wel te verwachten. En ja, dat wordt gezien als spam. Niet doen.

Ik ga hier een slotje op. Sowieso is het niet de bedoeling om hier een mini enquête te houden wat nu een goede webshop maakt.

Succes met je webshop. Wil je adverteren op FOK!, neem dan contact op met pr@fok.nl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')