wij snappen elkaar!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das ook nodig.
Ik vind het een leuk, en toegegeven, makkelijk onderwerp. Ze winnen het toch nooit, en dan gaan ze schelden en met de eeuwige kutclichees komen, das toch humor?.
Timmy, Da's Timmyquote:Op zondag 4 juli 2010 20:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met een ontsteking kun je dus net zo goed in een dorp wonen
ik vind Timmy ook leukquote:Op zondag 4 juli 2010 20:14 schreef PPL het volgende:
Timmy, Da's Timmy
Het is een lief klein schaap met een hart van goud.
Kudos voor je usericon.
Kijken mijn kinderen ook altijd graag naar.
Hihi dat dus. Daarbij is TS' woonplaats, Leeuwarden, natuurlijk het al helemaal afvoerputje van Frieslandquote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef zquing het volgende:
baan in amsterdam gezien, te veel reistijd?
TS kan geen woning vinden in amsterdam
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:32 schreef zquing het volgende:
verkapt kijk mij in een of ander waardeloos kutgehucht wonen en jaloers zijn op amsterdammers topic
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach ja, het zit op UPC Digital...ook in Amsterdam
Het is er anders na 24:00 aardig dood op straat hoor. In het weekend na 1 uur kun je op de Dam staan en geen haan horen kraaien.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef Socios het volgende:
Amsterdam, the only Dutch city that never sleeps.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het is er anders na 24:00 aardig dood op straat hoor. In het weekend na 1 uur kun je op de Dam staan en geen haan horen kraaien.
Schenkstroop ik zie een hoop geluk in jouw toekomst.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Je kunt ook nog zo'n kleine kamer huren van 3x3. Je moet alleen afentoe de gordijnen opendoen en het lichtje aanzetten. En mensen binnenlaten.
Het is wel chill om in een studentenwoning te komen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Je kunt ook nog zo'n kleine kamer huren van 3x3. Je moet alleen afentoe de gordijnen opendoen en het lichtje aanzetten. En mensen binnenlaten.
Damn! Heb ik voor niks jaren met oordopjes geslapen toen ik daar woondequote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het is er anders na 24:00 aardig dood op straat hoor. In het weekend na 1 uur kun je op de Dam staan en geen haan horen kraaien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Damn! Heb ik voor niks jaren met oordopjes geslapen toen ik daar woonde
Maar ze hebben wel standaard sluipschutters daar in nachtdienst toch om het paleis te beschermen?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Dibble het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar ze hebben wel standaard sluipschutters daar in nachtdienst toch om het paleis te beschermen?
Wie heeft het over de Dam?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Dibble het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:41 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap wel dat mensen Amsterdam beu zijn. Ik woon er zelf nu een jaar of 8, en ik begin het steeds meer beu te raken. Leuk hoor, dat je hier allerlei soorten mensen ziet, maar ik word er moe van. Je kunt de deur niet achter je dicht trekken of je krijgt te maken met asociaal tuig, kut-Marokkaantjes, overdreven nichterige bruinwerkers of hippe kneuzen die denken dat ze op fucking Ibiza rondlopen. Ik zal er binnenkort eens uitgebreider op ingaan, want dit is nogal een kortzichtig lapje slechte tekst, maar ik voel het soms wel een beetje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |