Nou ja sorry maar dat is algemeen bekend dus dan kun je het verwachtenquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 4 juli 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Bella kennende zal het wel een optelsommetje geweest zijn en ze al wat notes gehad hebben ofzo?
En bovendien werd er meerdere malen in dat topic geroepen dat er serieus moest worden gereageerd, het stond in de TT, én in zo'n melding boven het invoervak. En dan grappen gaan zitten maken in dat topic terwijl Yvonne meepost.... Tjah....![]()
Maar het is bijna om toch
Ik heb nog steeds geen notes!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Bella kennende zal het wel een optelsommetje geweest zijn en ze al wat notes gehad hebben ofzo?
En bovendien werd er meerdere malen in dat topic geroepen dat er serieus moest worden gereageerd, het stond in de TT, én in zo'n melding boven het invoervak. En dan grappen gaan zitten maken in dat topic terwijl Yvonne meepost.... Tjah....![]()
Maar het is bijna om toch
Ik ook nietquote:
Ik ga hem ook kijken met de jongensquote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
ik zit nu in de bios... Voorpremiere Shrek 3D
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
Er is airco in de bios hoorquote:
Jij ookquote:
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja sorry maar dat is algemeen bekend dus dan kun je het verwachten
Zeg ik dat dan?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ga jij lekker met je harses in de zon zitten toch
Ja ik ga niet met dit weerquote:
Nu?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:
Niet woar! Niet in de top 10.... geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij staat in de top weet ik veel wat volgens mij
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 4 juli 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar! Niet in de top 10.... geloof ik
Nee ik doelde meer op Tombo's claim dat ik in de note top zoveel zou staanquote:Op zondag 4 juli 2010 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Ja nou eh, dat heb je zelf wel eens geroepen in een SC hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op Tombo's claim dat ik in de note top zoveel zou staanDaar was ook een topic van nl.
Stomme Wikiquote:Op zondag 4 juli 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou eh, dat heb je zelf wel eens geroepen in een SC hoor![]()
Sorry dat ik dat onthoud
laf joe toequote:
is nog niksquote:
Tour is geweldigquote:Op zondag 4 juli 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik me pa bellen, en heb je een goed plekkie? (Tour komt ook door spijkenisse) pa: ja sta precies in de bocht, zo mooi, je mist echt wat! Ikkenee hoor, ik baal er al van dat ik me eigen stadje niet uit kan
Dit dusquote:Op zondag 4 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, ben geen wielerfan en er komt geloof ik een half miljoen mensen op af
Ben dan wel wielerfan, maar dit is zo veel leuker dan andere sport omdat er zoveel meer omheen gebeurt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, ben geen wielerfan en er komt geloof ik een half miljoen mensen op af
Ja ik gister ook, en ik kijk op de Erasmusbrug (van een flinke afstand hoor), dus zag daar ook een mega Nederlandse vlag hangen, en er cirkelden de hele dag een aantal helikopters boven de stad enzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
als ik uit me raam kijk hoor ik het wel
geloof me gaat ff bij die recl caravaan kijken. kun je zien hoe je buren door het lint gaan als er van alles gratis uitgedeeld wordtquote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
als ik uit me raam kijk hoor ik het wel
Ben gaan kijken, 5 min wandelen, recl was al voorbij. Maar niks voor mij! Ik loop weer terug!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:26 schreef crv het volgende:
[..]
geloof me gaat ff bij die recl caravaan kijken. kun je zien hoe je buren door het lint gaan als er van alles gratis uitgedeeld wordt
Kon je er wel komenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:01 schreef Kally het volgende:
het is echt heerlijk op het strand
Das juist de 'goeie kant' op nu denk ikquote:
Ow jij gaat daar naar strandquote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das juist de 'goeie kant' op nu denk ik![]()
Als je richting HvH gaat dan tenminste. Iedereen trekt nu richting R'dam / Zeeland
Jammer want dat is echt lache.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben gaan kijken, 5 min wandelen, recl was al voorbij. Maar niks voor mij! Ik loop weer terug!
Megadruk hier!!!
Maasvlakte? Daar heb je toch amper strand? Paar zandvlaktes tussen de terminals door enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow jij gaat daar naar strandik altijd rockanje of maasvlakte
Topickillerquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Rauzer het volgende:
Dan zit ie in de bios is ie nog steeds aan het FOK!ken![]()
!
Benny, we missen nogquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny, we missen nog
Fir3fly, Joooo-pi en gomi
van de poppetjes.
Gooi jij nog een PM eruit?
Kan ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vuurvliegje is eigenwijs...
Jooopi komt als het goed is nog wel... is op dit moment nog met andere dingen bezig, dacht ik
gomi weet niet hoe hij er zelf uit... oftewel hij weet niet hoe hij zichzelf moet maken/is er telkens niet tevreden mee
Dus ik weet niet of die er later nog bij zouden kunnen komen?
Je loopt achterquote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Cristiano Ronaldo gaat het kind in z'n eentje opvoeden.
Ivm de hondquote:Op zondag 4 juli 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maasvlakte? Daar heb je toch amper strand? Paar zandvlaktes tussen de terminals door enzo
Vraag het Piet Paulusma.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef rubje het volgende:
nah.,goed,waar ging het weer over? op deze zondag?
Jij moet toch op-makenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
Net het bad buiten weer gevuld
Er is nu alleen geen plek voor mij meer
Blijf je dubbelposten?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heeft een man zoveel gereedschap
Mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff... maar het is helemaal goed gekomen
Succesquote:Op zondag 4 juli 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Okidoki ik ga weer verder met opruimen
Slimme moederquote:Op zondag 4 juli 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
Zo wij zijn weer thuis, was echt super lekker, alleen omdat ze van de week al verbrand waren gingen die plekjes iets te hard naar mijn smaak dus maar weggegaan voor ze weer zoveel pijn hebben
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slimme moeder
Niet met tshirts aan laten spelen?
Ja, vooral afdrogen is verraderlijk dan (spreek uit ervaring)quote:Op zondag 4 juli 2010 15:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik liep te zeulen en ze hadden al een plekje gevonden, waar dus hun kleding lag en ze zaten al in het water voor ik er was![]()
Nee ik had ze al ingesmeerd voor we weg gingen en ieder uur maar het waaide dus erg verraderlijk
Hequote:Op zondag 4 juli 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
Zo wij zijn weer thuis, was echt super lekker, alleen omdat ze van de week al verbrand waren gingen die plekjes iets te hard naar mijn smaak dus maar weggegaan voor ze weer zoveel pijn hebben
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vooral afdrogen is verraderlijk dan (spreek uit ervaring)Wij moesten altijd als het heel heet was naast het insmeren ook een tshirt aan, ook in zee
Mijn rug begint naar zwart te neigen zag ik netquote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
He
Veel zon gezien?
Hier is het de hele dag al bewolkt
Je moet ook af en toe omdraaien hequote:Op zondag 4 juli 2010 15:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn rug begint naar zwart te neigen zag ik net
Nou ja onderrug dan
Ik kan niet opbouwen, verbrand ALTIJD en blijf evengoed witquote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik ga ook nooit uren en uren naar het stand, ik bouw het op
Ja natuurlijkquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet opbouwen, verbrand ALTIJD en blijf evengoed wit
Zelf ook nog in de zee geweest neem ik aan?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Ik heb 2 kinderen in de zee zitten daar moet ik naar blijven kijken he, stond stroming
quote:
Zelfs onder de zonnebank verbrand ikquote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar nu paar keer zonnebank gepakt en moet zeggen het gaat goed, mijn benen bijven alleen nog achter
Benny ik ga ook naar Toy Story 3 volgende weekquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs onder de zonnebank verbrand ik
Niet vragen naar de bekende weg hequote:
Lekker frisquote:weet je hoe koud die is![]()
Zegt de dame die gisteren in een bad met ijsklontjes wilde stappenquote:Alleen mijn voeten, dat vond ik al zeer heldhaftig
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny ik ga ook naar Toy Story 3 volgende week
Ook in de komende 3 wekenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
wanneer ga je naar Shrek? Was erg leuk namelijk
Was het druk?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Kally het volgende:
Er lag een zandbank vlak bij de kust dus ze hadden wel goede ruimte om te spelen nu zonder meteen in het diepe te komen
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Benny! Ik ben er volgens weekend niet want dan ben ik in Stockholm.
Oh, vast wel, maar daar heb ik het geduld ook niet voorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het, maar dat kun je ook opbouwen
Ja maar het was nu maar 26 gradenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Niet vragen naar de bekende weg he
[..]
Lekker fris
[..]
Zegt de dame die gisteren in een bad met ijsklontjes wilde stappen
Is het ook niet tochquote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, vast wel, maar daar heb ik het geduld ook niet voor
En ik vind het niet heel storend (vooral andere mensen vinden dat) dus soit
Viel mee, er was een beachvolleybal toernooi maar echt druk neequote:
Ow, nouja, zolang je maar plezier hebt gehadquote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar het was nu maar 26 graden![]()
Trouwens op HvH het warmst vandaag dus goede strand gekozen
Uhuquote:Op zondag 4 juli 2010 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, zolang je maar plezier hebt gehad
En de koffer pakkenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
En morgen doen we lekker niks, wordt het weer minder kan ik mooi even het huis doen
Ja dat is 5 minuten werkquote:
Dat verbaast me nietquote:
quote:
Da's idd zo, dat kan ik ook in 5 minutenquote:Welnee het is 1 nacht zoveel heb ik niet nodig
Precies en dan achtbanenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Da's idd zo, dat kan ik ook in 5 minuten
quote:
Frustraties omdat het een tiny pic heeft.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Frustraties omdat het een tiny pic heeft.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Frustraties omdat het een tiny pic heeft.
Wel, klik maarquote:
Hahahahahahahaha, vanmorgen deed ie het nog!quote:
quote:
shit ik moet nog beginnenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Gomi! Snel! Je poppetje! Benny is al bezig met de OP!
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Gomi! Snel! Je poppetje! Benny is al bezig met de OP!
Kom op joh, t is een eitjequote:
dat red ik niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik was eigenlijk al klaar...
maar tinypic is vervelend
dus als je snel bent gomi heb je misschien nog mazzel
hmm, ik doe niet aan foto's op internetquote:Op zondag 4 juli 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom op joh, t is een eitje
Pm je gegevens/foto maar, maak ik m
(ga eerst even hond uitlaten)
Zal ik er 1 maken op de gok even, ja doe ik ffquote:
coolquote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik er 1 maken op de gok even, ja doe ik ff
Ojeequote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
hehe, ben nog niet zo lang terug.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje makkelijk weer, net als met het openen van topicsquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ben nog niet zo lang terug.
en zit nu wat te eten
maar kally maakt er 1 op de gok. die vind ik wel ok
O haha ik denk met dat lekkere weerquote:Op zondag 4 juli 2010 16:07 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, iets aan de donkere kant, maar vind hem wel ok
Die zie ik er best voor aan de hele dag achter mensen die konijnenoren met zijn vingers te maken jaquote:
Ja dat ben je volgens mij al van jezelf, maar ik voor mijn doen ookquote:
Dat las ik ergens ja vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, idd, komt door de zon.
had btw zelfde mond gekozen toen ik de mijne probeerde
quote:
Haha ja dat wel maar het is nu 'warm caramel'quote:Op zondag 4 juli 2010 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ben je volgens mij al van jezelf, maar ik voor mijn doen ook
Wanneer is de lancering?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het liefst geen poeje(s), want dan moet ik gaan proppen/alles omgooien
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zie ik er best voor aan de hele dag achter mensen die konijnenoren met zijn vingers te maken ja
Ik gooi altijd alles in mijn foto-emmerquote:Op zondag 4 juli 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat... ja
weet ik eigenlijk niet... heb je een goed/beter alternatief dan?
Hahaha ik wilde échty nét 'foto-emmer' zeggenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gooi altijd alles in mijn foto-emmer
Kun je ze tenminste nog beheren
Ja, dat kun je nu wel zeggen jaquote:Op zondag 4 juli 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde échty nét 'foto-emmer' zeggen
Nogal rustdag of zoquote:
Het blijft nog 2 weken mooi weer iig. Tijd zatquote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef crv het volgende:
Fris gedouched, zit ik eindelijk lekekr buiten trekt er een onweer langs.
he katjequote:
doorzwaaien tot dinsdag?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat al 20 minuten klaar met mijn vlaggetje
ja de komende 2 weken nog steeds goed he?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het blijft nog 2 weken mooi weer iig. Tijd zat
Ja maar ik bedoelde letterlijk "langstrok"quote:Op zondag 4 juli 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het blijft nog 2 weken mooi weer iig. Tijd zat
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat al 20 minuten klaar met mijn vlaggetje
ja wel lekker!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ja de komende 2 weken nog steeds goed he?
en daarna ws ook gewoon
dat vind ik wel verschrikkelijk. Zo vies benauwdquote:Op zondag 4 juli 2010 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde letterlijk "langstrok"
Had liever gehad dat het even flink hier ge-onweerd had en het ff opfristte.
het is zo belachelijk benauwd en we krijgen hier de hele week weer 30+
sorryquote:
Ja ik ook. NEderland is gewoon niet gemaakt voor meer dan 25quote:Op zondag 4 juli 2010 16:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, maar hoeft niet weer 30+ te worden wmb, gewoon 23 a 25 en ik ben tevreden
Ja dieren hebben het nu ook niet breed.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat vind ik wel verschrikkelijk. Zo vies benauwd![]()
Mijn kat heeft zich verstopt in de badkamer. Lekker koel
Ik vind het zo zielig voor die beestjes in de wei. Al die weilanden zonder een centimeter schaduwquote:
Ja dat kan maar je kunt je ook aanmeldenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Echt? Dacht dat het uploaden was, en een url ontvangen, meer niet
precies, wordt dan de benauwdquote:Op zondag 4 juli 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook. NEderland is gewoon niet gemaakt voor meer dan 25
nice timing dusquote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Gelukkig dinsdag en woensdag nog normaal voor in de Efteling
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga komend weekend mijn petje maar meenemenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Das inderdaad niet normaal, het is zo heet dat ze bijna gegrild wordenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor die beestjes in de wei. Al die weilanden zonder een centimeter schaduw
wat ga je van t weekend doen ?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend mijn petje maar meenemen
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
je gaat met je petje naar de Efteling?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend mijn petje maar meenemen
Spannend even doorpostenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
In het volgende topic hebben we eindelijk een OP
Het is allemaal gelukt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het heerlijk als het 35 graden is
kom op, doorposten!!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
Het is allemaal gelukt
stoerpraatquote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het heerlijk als het 35 graden is
Meepraatquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
hier ook, maar 29 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wij winnen![]()
ah k dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Grootste Corvettemeeting van NL, officieel za en zo, maar we gaan van donderdag tot zondag
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
Das inderdaad niet normaal, het is zo heet dat ze bijna gegrild worden
IS er al een wiki dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef iBenny het volgende:
Het is allemaal gelukt
je wilt zeker zijn van een parkeerplaatsquote:Op zondag 4 juli 2010 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Grootste Corvettemeeting van NL, officieel za en zo, maar we gaan van donderdag tot zondag
En dan ga je met pet op lopenquote:
Voor de finale net op tijd thuisquote:Op zondag 4 juli 2010 16:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan.
mis je wel de wk finale he
of die ze gewoon daar natuurlijk
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IS er al een wiki dan?
Ik krijg toch wel preview met al dat voorwerk hoop ik!
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
Jongste is in slaap gevallen op de bank![]()
Zwarte voeten, bloed (droog) op 1 been, slushpup op het andere been
Waarom krijg ik geen lapo?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook al geregeld
Lapo krijg je niet
OP link zal ik je wel ff sturen
moet je nu eens op de vuvuzela blazenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
Jongste is in slaap gevallen op de bank![]()
Zwarte voeten, bloed (droog) op 1 been, slushpup op het andere been
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
je wilt zeker zijn van een parkeerplaats
Lijkt wel een duitser op vakantie, die staan ook om 6 uur op om hun handdoekje te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |