Nou ja sorry maar dat is algemeen bekend dus dan kun je het verwachtenquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 4 juli 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Bella kennende zal het wel een optelsommetje geweest zijn en ze al wat notes gehad hebben ofzo?
En bovendien werd er meerdere malen in dat topic geroepen dat er serieus moest worden gereageerd, het stond in de TT, én in zo'n melding boven het invoervak. En dan grappen gaan zitten maken in dat topic terwijl Yvonne meepost.... Tjah....![]()
Maar het is bijna om toch
Ik heb nog steeds geen notes!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Bella kennende zal het wel een optelsommetje geweest zijn en ze al wat notes gehad hebben ofzo?
En bovendien werd er meerdere malen in dat topic geroepen dat er serieus moest worden gereageerd, het stond in de TT, én in zo'n melding boven het invoervak. En dan grappen gaan zitten maken in dat topic terwijl Yvonne meepost.... Tjah....![]()
Maar het is bijna om toch
Ik ook nietquote:
Ik ga hem ook kijken met de jongensquote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
ik zit nu in de bios... Voorpremiere Shrek 3D
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
Er is airco in de bios hoorquote:
Jij ookquote:
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja sorry maar dat is algemeen bekend dus dan kun je het verwachten
Zeg ik dat dan?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ga jij lekker met je harses in de zon zitten toch
Ja ik ga niet met dit weerquote:
Nu?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:
Niet woar! Niet in de top 10.... geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij staat in de top weet ik veel wat volgens mij
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 4 juli 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar! Niet in de top 10.... geloof ik
Nee ik doelde meer op Tombo's claim dat ik in de note top zoveel zou staanquote:Op zondag 4 juli 2010 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Ja nou eh, dat heb je zelf wel eens geroepen in een SC hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op Tombo's claim dat ik in de note top zoveel zou staanDaar was ook een topic van nl.
Stomme Wikiquote:Op zondag 4 juli 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou eh, dat heb je zelf wel eens geroepen in een SC hoor![]()
Sorry dat ik dat onthoud
laf joe toequote:
is nog niksquote:
Tour is geweldigquote:Op zondag 4 juli 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik me pa bellen, en heb je een goed plekkie? (Tour komt ook door spijkenisse) pa: ja sta precies in de bocht, zo mooi, je mist echt wat! Ikkenee hoor, ik baal er al van dat ik me eigen stadje niet uit kan
Dit dusquote:Op zondag 4 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, ben geen wielerfan en er komt geloof ik een half miljoen mensen op af
Ben dan wel wielerfan, maar dit is zo veel leuker dan andere sport omdat er zoveel meer omheen gebeurt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan, ben geen wielerfan en er komt geloof ik een half miljoen mensen op af
Ja ik gister ook, en ik kijk op de Erasmusbrug (van een flinke afstand hoor), dus zag daar ook een mega Nederlandse vlag hangen, en er cirkelden de hele dag een aantal helikopters boven de stad enzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
als ik uit me raam kijk hoor ik het wel
geloof me gaat ff bij die recl caravaan kijken. kun je zien hoe je buren door het lint gaan als er van alles gratis uitgedeeld wordtquote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
als ik uit me raam kijk hoor ik het wel
Ben gaan kijken, 5 min wandelen, recl was al voorbij. Maar niks voor mij! Ik loop weer terug!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:26 schreef crv het volgende:
[..]
geloof me gaat ff bij die recl caravaan kijken. kun je zien hoe je buren door het lint gaan als er van alles gratis uitgedeeld wordt
Kon je er wel komenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:01 schreef Kally het volgende:
het is echt heerlijk op het strand
Das juist de 'goeie kant' op nu denk ikquote:
Ow jij gaat daar naar strandquote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das juist de 'goeie kant' op nu denk ik![]()
Als je richting HvH gaat dan tenminste. Iedereen trekt nu richting R'dam / Zeeland
Jammer want dat is echt lache.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben gaan kijken, 5 min wandelen, recl was al voorbij. Maar niks voor mij! Ik loop weer terug!
Megadruk hier!!!
Maasvlakte? Daar heb je toch amper strand? Paar zandvlaktes tussen de terminals door enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow jij gaat daar naar strandik altijd rockanje of maasvlakte
Topickillerquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Rauzer het volgende:
Dan zit ie in de bios is ie nog steeds aan het FOK!ken![]()
!
Benny, we missen nogquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny, we missen nog
Fir3fly, Joooo-pi en gomi
van de poppetjes.
Gooi jij nog een PM eruit?
Kan ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vuurvliegje is eigenwijs...
Jooopi komt als het goed is nog wel... is op dit moment nog met andere dingen bezig, dacht ik
gomi weet niet hoe hij er zelf uit... oftewel hij weet niet hoe hij zichzelf moet maken/is er telkens niet tevreden mee
Dus ik weet niet of die er later nog bij zouden kunnen komen?
Je loopt achterquote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Cristiano Ronaldo gaat het kind in z'n eentje opvoeden.
Ivm de hondquote:Op zondag 4 juli 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maasvlakte? Daar heb je toch amper strand? Paar zandvlaktes tussen de terminals door enzo
Vraag het Piet Paulusma.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef rubje het volgende:
nah.,goed,waar ging het weer over? op deze zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |