Jij moet toch op-makenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
Net het bad buiten weer gevuld
Er is nu alleen geen plek voor mij meer
Blijf je dubbelposten?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heeft een man zoveel gereedschap
Mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, het duurde ff... maar het is helemaal goed gekomen
Succesquote:Op zondag 4 juli 2010 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
Okidoki ik ga weer verder met opruimen
Slimme moederquote:Op zondag 4 juli 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
Zo wij zijn weer thuis, was echt super lekker, alleen omdat ze van de week al verbrand waren gingen die plekjes iets te hard naar mijn smaak dus maar weggegaan voor ze weer zoveel pijn hebben
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slimme moeder
Niet met tshirts aan laten spelen?
Ja, vooral afdrogen is verraderlijk dan (spreek uit ervaring)quote:Op zondag 4 juli 2010 15:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik liep te zeulen en ze hadden al een plekje gevonden, waar dus hun kleding lag en ze zaten al in het water voor ik er was![]()
Nee ik had ze al ingesmeerd voor we weg gingen en ieder uur maar het waaide dus erg verraderlijk
Hequote:Op zondag 4 juli 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
Zo wij zijn weer thuis, was echt super lekker, alleen omdat ze van de week al verbrand waren gingen die plekjes iets te hard naar mijn smaak dus maar weggegaan voor ze weer zoveel pijn hebben
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vooral afdrogen is verraderlijk dan (spreek uit ervaring)Wij moesten altijd als het heel heet was naast het insmeren ook een tshirt aan, ook in zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |