Ja kom op zeg, ik ben geen 16 meerquote:
Klinkt als: Im in need of a guyquote:Op zondag 4 juli 2010 12:09 schreef Japsnars het volgende:
I'm blue jabadijabadij i'm blue lalallaala
quote:
Misschien wel, maar gelukkig dat ook niet meerquote:
Ben ik ook.quote:
Dus?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
De vraag is of ik naar t strand ga vandaag..![]()
Ze vertrekken om 1 uur
Doe het, is leuk.quote:
Ja, klopt. Maar zelfs dit is te moeilijk voor me. Ik wil me nog niet douchen en aankleden..waarom willen ze zo vroeg gaanquote:
En ik dacht dat ik overal een punt van maaktequote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zelfs dit is te moeilijk voor me. Ik wil me nog niet douchen en aankleden..waarom willen ze zo vroeg gaan![]()
Ja in de zomervakantie noem ik 1 uur 's middags vroeg
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zelfs dit is te moeilijk voor me. Ik wil me nog niet douchen en aankleden..waarom willen ze zo vroeg gaan![]()
Ja in de zomervakantie noem ik 1 uur 's middags vroeg
Vrouwen hequote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik overal een punt van maakte
Ja hallo..ik kijk Disney XDquote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik overal een punt van maakte
Niet die van mij.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Hyman het volgende:
Gelukkig is de mannenwereld zoveel makkelijker soms
Heeft ze al een sms gestuurd?quote:
Nee, helemaal niks.quote:
De hoerquote:
quote:
Ja ik weet het niet, ze lijkt mij ook niet het type dat iemand keihard zal negeren/kwetsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Gewoon lekker wachten
Misschien doet ze ook wel aan die Jezus regel
Wie niet.quote:
Dat is echt het laatste wat ik op dit moment wil.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je wilt een goedwerkende relatie waarin alles perfect gaat etc etc etc roosjes kaarsjes neuken.
Maar meestal is het alleen het laatste.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je wilt een goedwerkende relatie waarin alles perfect gaat etc etc etc roosjes kaarsjes neuken.
Maar meestal is het alleen het laatste.
Ik heb liever een liefdevolle, goede, relatie dan seks.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wil je geen goedwerkende relatie of wil je niet neuken?
Wat schattiggggquote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb liever een liefdevolle, goede, relatie dan seks.
Ja wie nietquote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op vriendschap.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"echte vrienden delen alles"quote:Op zondag 4 juli 2010 12:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op vriendschap.
volgens mij interpreteer je de zin niet zoals het hoort of ik doe het foutquote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wie nietWas het maar zo simpel allemaal
Tsja het moet van 2 kanten komen en als het maar van 1 kant komt..quote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wie nietWas het maar zo simpel allemaal
Faal ik weer eens?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
volgens mij interpreteer je de zin niet zoals het hoort of ik doe het fout
Op je moeders nachtkastje laten liggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast waarom faal jij zovaakWaar is je mojo
in eerste instantie las ik ook eerste een goede relatie en daarna sex maar hij heeft liever een goede relatie dan sexquote:
Uiteindelijk heb je daar ook meer aan, maar echt optimaal is het nietquote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
in eerste instantie las ik ook eerste een goede relatie en daarna sex maar hij heeft liever een goede relatie dan sex
het klinkt veel te idealistisch en romantisch maar het komt er na 3 maanden op neer dat de zwepen uit de kast komen kawawaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je daar ook meer aan, maar echt optimaal is het niet
Ach, ik ben nu gewoon heel romantisch ingesteld en uiteindelijk zie ik vanzelf wel hoe dingen gaan lopen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kerel iedereen wilt sexquote:Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar als het of of is zou ik het wel wetenquote:
Auwquote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op je moeders nachtkastje laten liggen.
Ik ken mensen die geen seks willen.quote:
romanticusquote:Op zondag 4 juli 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar als het of of is zou ik het wel weten
Jammer dat "PS: I Love You" relaties alleen in de film bestaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar als het of of is zou ik het wel weten
Ik ook, al m'n Gristen vrienden van de kerk.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Auw
[..]
Ik ken mensen die geen seks willen.
Realistquote:
Die filmquote:Op zondag 4 juli 2010 13:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jammer dat "PS: I Love You" relaties alleen in de film bestaan.
Beter word je eerst eens zo'n wijf als je zus, dan praten we verder.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Stel je voor dat ik later net zon wijf als mijn moeder word.
Hahaha, dat wil je ook niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter word je eerst eens zo'n wijf als je zus, dan praten we verder.
Onee. Ik haat Guus Meeuwis.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hahaha, dat wil je ook niet.
Jonge, ik ben nou eenmaal een gevoelige jongenquote:
Net als Doquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, ik ben nou eenmaal een gevoelige jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |