opleiding: Opleiding?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:49 schreef Lort het volgende:
[..]
Nee vriend. VMBO staat gelijk aan geen opleiding. Precies zelfde soort mensen zijn dat.
Echte bazen zorgen ervoor dat anderen zich aan hen moeten aanpassenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan aan mijn gesprekspartners.
VMBO?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:45 schreef Lort het volgende:
Typische VMBO ruzie is hier gaande, constateer ik. Veel plezier met jullie kansarme toekomst.
Wat niet weet, dat niet deertquote:Op zondag 4 juli 2010 04:08 schreef Schieganger het volgende:
Hollywood viel wel mee, stond met een leuke meid te schuren.
Toen zei ze dat ze 16 was. IT'S OVER!
Viel wel mee? In jouw bevelingswereld misschien..quote:Op zondag 4 juli 2010 04:08 schreef Schieganger het volgende:
Kan toch? Als je er heel negatief ingaat kan het best meevallenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Viel wel mee? In jouw bevelingswereld misschien..![]()
Yeah right..
En jij bent?quote:Op zondag 4 juli 2010 04:08 schreef Schieganger het volgende:
`quote:Op zondag 4 juli 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan toch? Als je er heel negatief ingaat kan het best meevallen
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
`
Nja, voor een jongen is t daar wel leuk eigenlijk..sletjes die tegen je pikkie aanschuren..welke jongen slaat dat nou af
Klinkt leuk.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
`
Nja, voor een jongen is t daar wel leuk eigenlijk..sletjes die tegen je pikkie aanschuren..welke jongen slaat dat nou af
Ja kom op zeg, ik ben geen 16 meerquote:
Klinkt als: Im in need of a guyquote:Op zondag 4 juli 2010 12:09 schreef Japsnars het volgende:
I'm blue jabadijabadij i'm blue lalallaala
quote:
Misschien wel, maar gelukkig dat ook niet meerquote:
Ben ik ook.quote:
Dus?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
De vraag is of ik naar t strand ga vandaag..![]()
Ze vertrekken om 1 uur
Doe het, is leuk.quote:
Ja, klopt. Maar zelfs dit is te moeilijk voor me. Ik wil me nog niet douchen en aankleden..waarom willen ze zo vroeg gaanquote:
En ik dacht dat ik overal een punt van maaktequote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zelfs dit is te moeilijk voor me. Ik wil me nog niet douchen en aankleden..waarom willen ze zo vroeg gaan![]()
Ja in de zomervakantie noem ik 1 uur 's middags vroeg
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zelfs dit is te moeilijk voor me. Ik wil me nog niet douchen en aankleden..waarom willen ze zo vroeg gaan![]()
Ja in de zomervakantie noem ik 1 uur 's middags vroeg
Vrouwen hequote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik overal een punt van maakte
Ja hallo..ik kijk Disney XDquote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik overal een punt van maakte
Niet die van mij.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Hyman het volgende:
Gelukkig is de mannenwereld zoveel makkelijker soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |