Boeiend of het in hun database staat.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
kuthol staat helaas niet in onze database.
Wellicht zijn de volgende punten en/of alternatieven van toepassing:
Gebruik enkelvoud en geen verkleinwoorden
Is het een samenstelling? Gebruik één deel ervan
Is de spelling correct?
Heeft u de juiste brontaal geselecteerd? (NL)
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:32 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik post hier omdat ik dat wil kutkop.
En als dat je niet bavalt stop je mijn ballen in je bek. Dat helpt
Wat is een kuthol dan? Ik snap je niet???????????????????????quote:Op zondag 4 juli 2010 01:35 schreef Madridista het volgende:
[..]
Boeiend of het in hun database staat.
quote:
Jwt.quote:
Je blote moeder met sokken aanquote:Op zondag 4 juli 2010 01:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat is een kuthol dan? Ik snap je niet???????????????????????
Zozo mag je dat van mama wel zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Twee middelvingers voor je kankerhoofd
Een kuthol dusquote:Op zondag 4 juli 2010 01:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, dat is m'n blote moeder met sokken aan.
Tja, als je maar niet voor de trein springt. Zijn er straks meer mensen de dupe van.quote:
Het enige waar ik op spring is op je moederquote:Op zondag 4 juli 2010 01:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tja, als je maar niet voor de trein springt. Zijn er straks meer mensen de dupe van.
Ik moet lachenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef Madridista het volgende:
[..]
Het enige waar ik op spring is op je moeder
Op de trein springen is dan ook wel gek ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef Madridista het volgende:
[..]
Het enige waar ik op spring is op je moeder
Zie je een trein voorbijkomen en dan staat er iemand opquote:Op zondag 4 juli 2010 01:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op de trein springen is dan ook wel gek ja.
Daarom heb ik veel liever je moeder. Altijd al. Dus ook negen maanden voor je geboorte.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op de trein springen is dan ook wel gek ja.
Wat een topic wending !quote:Op zondag 4 juli 2010 01:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Daarom heb ik veel liever je moeder. Altijd al. Dus ook negen maanden voor je geboorte.
geboortedatum: 12-07-1991quote:Op zondag 4 juli 2010 01:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Daarom heb ik veel liever je moeder. Altijd al. Dus ook negen maanden voor je geboorte.
Precies, mensen zonder opleiding zouden het anders oplossen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:45 schreef Lort het volgende:
Typische VMBO ruzie is hier gaande, constateer ik. Veel plezier met jullie kansarme toekomst.
Of hij liegt over zijn leeftijdquote:Op zondag 4 juli 2010 01:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
geboortedatum: 12-07-1991
Technisch onmogelijk.
Moesten ze bij jou ook misschien doen, misschien werd je dan wel knap, slim en kreeg je een lul van 23 centimeter inplaats van dat je een lul van 23 centimeter werd.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:44 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mag dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of hij liegt over zijn leeftijd
Nee vriend. VMBO staat gelijk aan geen opleiding. Precies zelfde soort mensen zijn dat.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
Precies, mensen zonder opleiding zouden het anders oplossen.
Wow!quote:
Als ze dat bij jou deden, kreeg je misschien wel twee lullen van 32 centimeter je anus binnen ipv dat je een lul van maar 23 centimeter er in gedouwd kreeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moesten ze bij jou ook misschien doen, misschien werd je dan wel knap, slim en kreeg je een lul van 23 centimeter inplaats van dat je een lul van 23 centimeter werd.
Maar hee, je kunt niet alles in het leven hebben he.
Net als je denkt dat het niet slechter konquote:Op zondag 4 juli 2010 01:51 schreef Madridista het volgende:
[..]
Als ze dat bij jou deden, kreeg je misschien wel twee lullen van 32 centimeter je anus binnen ipv dat je een lul van maar 23 centimeter er in gedouwd kreeg.
Maar hee, je kunt niet alles in het leven hebben he.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet slechter kon.
Ik doe niet aan vmbo.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:54 schreef Madridista het volgende:
[..]
![]()
Het is ook de bedoeling de domste vmbo discussie ooit te voeren.
Dus laten we doorgaan.
Weet ik, ik ken de PUB fossielen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk 35, maar ik zeg 23 want dan kan ik hier posten
Ik pas me graag aan aan mijn gesprekspartners.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:58 schreef Madridista het volgende:
[..]
Aan de hand van de onzin die je net uitkraamde kon je anders perfect doorgaan als Vmbo-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |