abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84086348
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ff bellen doen ze nooit zo moeilijk over bij Havi
Serieus?

Hier was laatst ook op, bleek de bestelling van de dag er na ook niet goed te zijn en ze zeiden als ze nu nog gingen bellen (7 uur 'savonds) dan wordt Havi boos en geld gezeik, weet ik het..
pi_84086561
Bij ons nemen ze nooit op na de aanwezige tijden, krijg je zo'n bandje
Ze hebben daar ook een 'zwarte lijst' van restaurants die nooit op tijd zijn met het versturen van hun bestelling geniaal gewoon.
pi_84086736
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Yannick567 het volgende:
Ze hebben daar ook een 'zwarte lijst' van restaurants die nooit op tijd zijn met het versturen van hun bestelling geniaal gewoon.
Bij ons moet de bestelling voor 9.30 uur verzonden zijn, doe je dat niet heb je om 9.30.01 uur een woedende medewerker van Havi aan de lijn
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_84086948
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Yannick567 het volgende:
Omg

Ik moet nog steeds die flurry testen, kom er telkens niet aan toe
pi_84088889
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Serieus?

Hier was laatst ook op, bleek de bestelling van de dag er na ook niet goed te zijn en ze zeiden als ze nu nog gingen bellen (7 uur 'savonds) dan wordt Havi boos en geld gezeik, weet ik het..
Ja wij moeten hem voor 4 uur de deur uit hebben. Als we om half 5 erachter komen dat we iets zijn vergeten kunnen we gerust bellen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:14:28 #156
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_84148037
Vraag: "Japie, mag ik een Greek Mc?"

Antwoord: "Een Big Mac, dankje wel"
pi_84149136
Zeg gewoon, mag ik een greek?

Sommige mensen, (vooral buitenlanders) zeggen vaak mag ik een broodje-biek mac, en dat lijkt verdacht veel op Greek mac.

Bij ons hebben we geen QP pattys meer, dus iedereen krijgt een QP/ Greek, met een groot tasty patty erop. Dus ik er ook snel een bestelt tijdens de lunch.

En wat best klote is, als je alleen in de keuken staat, en het word opeens wat drukker.. Dan gaan al die counter mensen op een snauw achtige manier scheeuwen: KOMT DIE TASTY NOG OF MOET IK HEM MAKEN?!!! En als je je al zo uit de naat werkt, en je krijgt ook nog 10 keer de zelfde bestelling te horen, is dat erg frustrerend.. Zeker als ze dan nog ook die tasty's van elkaar gaan pakken daar bij de counter.
Ik kan zelf lezen, ik hoef niet om de 2 sec. de horen dat ze een tasty willen.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 02:10:36 #158
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_84159668
Als je het bij ons vaker dan 1x besteld dan ga je steeds verder omlaag in de wachtrij, dus als er gewacht wordt op HB, Big Mac en QP, en diegene die HB nodig heeft vraagt het 2x, dan gaat de Big Mac eerst, en zo gaat het dan door

Vandaag me weer staan verbazen over de stompzinnigheid van een collega van me, sommige mensen zijn gewoon ongeschikt voor alles
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_84177645
Ik schreeuw zelf bij alles met kip wat te lang duurt of de kip nog gevangen en geslacht moet worden. Na 12 minuten wachten vind ik dat ook redelijk terecht hoor. Laatst een kwartier voor een kip 9 gewacht. "Oh sorry, vergeten.." Binnen 2 seconde lag er kip 9 op de bin!
Laatst was bij ons de sla op, mocht ik naar de spar gaan om sla te halen. Liep ik daar met 9 zakken sla door het centrum van Arnhem. Het was wel beter dan lobby natuurlijk

Die nieuwe milkshake is lekker, morgen zijn de Greek en de flurry aan de beurt. Maar sinds wanneer is iets in de mac vers?! Hoe maak je de nieuwe flurry eigenlijk?
Anonimity is a bliss
pi_84178422
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik schreeuw zelf bij alles met kip wat te lang duurt of de kip nog gevangen en geslacht moet worden. Na 12 minuten wachten vind ik dat ook redelijk terecht hoor. Laatst een kwartier voor een kip 9 gewacht. "Oh sorry, vergeten.." Binnen 2 seconde lag er kip 9 op de bin!
Laatst was bij ons de sla op, mocht ik naar de spar gaan om sla te halen. Liep ik daar met 9 zakken sla door het centrum van Arnhem. Het was wel beter dan lobby natuurlijk

Die nieuwe milkshake is lekker, morgen zijn de Greek en de flurry aan de beurt. Maar sinds wanneer is iets in de mac vers?! Hoe maak je de nieuwe flurry eigenlijk?
Zijn de sla, tomaten, komkommers, slamix, fruitmix, worteltjes en uien niet vers dan?
pi_84179536
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zijn de sla, tomaten, komkommers, slamix, fruitmix, worteltjes en uien niet vers dan?
Ik had het over ECHT vers. Noem jij voorgesneden echt vers?
Anonimity is a bliss
pi_84180097
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik had het over ECHT vers. Noem jij voorgesneden echt vers?
Dat staat niet in je post hoor? Maar dan zijn de wortels en het vers fruit nog steeds vers, als je het zo graag zo wil bekijken
  zondag 18 juli 2010 @ 00:27:59 #163
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_84186561
Vers fruit meuk is gewoon smerig, soms ligt het er te lang omdat mensen niet opletten, is het bruinig aan het worden, geven mensen het gewoon mee! Uhm, sorry, maar dan pak ik nieuwe hoor (Wat trouwens meteen wordt afgekeurd omdat dat weer geld kost, blijkbaar gaat het niet om kwaliteit?)..

Een de Greek Mac, wat een smerig smaakloos broodje.. bah! Never nooit meer!
pi_84322992
Jeej! Binnenkort gaat onze counter op de schop stukje veranderd en ze gaan weer wat muren kapot maken
pi_84337977
Hi Micky D employees,

Sinds drie dagen werk ik bij McDonald's en ik vroeg me af wat alle afkortingen op het werkrooster nou precies betekenen (de originele afkorting, niet alleen de Nederlandse vertaling/betekenis), alles is namelijk in het Engels (wat ik helemaal niet erg vind, juist beter). Ook ben ik benieuwd naar welke functies er allemaal zijn en hoe het nou zit met de managers.. Is er maar één manager ook bedrijfsleider? Of zijn ze allemaal 'de hoogste'?

McDonald's Terminology (afkorting taken (op Skednet 'functie' genoemd, naar mijn idee incorrect) werkrooster, volledige naam 'taak', omschrijving 'taak') Dikgedrukte dingen zijn me een raadsel of hiervan weet ik weinig.

M - Manager ['Managed' alles, in charge of everything.]
S-A - ? (Shift Assistant?)
HOS - Host [Ontvangt gasten en zorgt ervoor dat ze het naar hun zin hebben.]
LL - ? (Lobby ..?) [Staat in de lobby: ruimt afval op en maakt schoon.]
DRI - Drive Thru [Neemt bestellingen op bij de McDrive, rekent af en maakt bestellingen klaar.]
COU - Counter
FR - Fry Station [Frituurt friet, schept friet in zakjes en kartonnetjes en houdt de kwaliteit van de friet in de gaten.]
GR - Grill [Grillt o.a. vlees en maakt broodjes klaar.]
TER - ?
TR - ?
MLS - ?
PC - ?

Kan iemand mij uitleg geven? Op de website van McDonald's staan wel verschillende functies omschreven, maar hoe het nou precies allemaal zit weet ik niet. Ook vind ik daar niks over de afkortingen (wat overigens ook niet interessant is voor publiek, maar ik vind het wel handig om te weten als Crew Member).

[ Bericht 2% gewijzigd door Benzodiazepine op 22-07-2010 01:01:11 ]
pi_84341017
Damn, waar werk jij joh:P.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  donderdag 22 juli 2010 @ 03:35:36 #167
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_84343476
MLS is dat je moet helpen met de levering Maar bij ons staat dat er allemaal niet, wij hebben PRO (productie) LOB (lobby) KAS (kassa) MLS (levering/setup) en SHM (shiftmanager) En dat wordt ook lang niet altijd gevolgd
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_84345682
Haha, nee.. gevolgd wordt het zeker niet altijd, dat merkte ik meteen de eerste dag al
Ik dacht dat er wel meerdere restaurants gebruik zouden maken van Skednet, dus ging er vanuit dat dan ook de afkortingen overal hetzelfde zouden zijn
pi_84345724
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:23 schreef Jetfly het volgende:
Damn, waar werk jij joh:P.
McDonald's Goutum/Leeuwarden Zuid (incl. McDrive)
pi_84350537
TR is Trainer, iig, hier is dat de Crewtrainer Voor de rest heb ik ze niet gezien op 't rooster, ook bestaat er nog RMG en dat is Restaurant Manager
pi_84351935
PC = Personal Computer
pi_84371428
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:11 schreef Studiotje het volgende:
TR is Trainer, iig, hier is dat de Crewtrainer Voor de rest heb ik ze niet gezien op 't rooster, ook bestaat er nog RMG en dat is Restaurant Manager
Bij ons is M alle typen Manager. We hebben nu drie managers die samen de functie van Restaurant Manager vervullen. Training.. dat zal bij ons dan wel hetzelfde zijn
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
PC = Personal Computer
Wat is jouw functie bij McDonald's? Oh, ik ben Personal Computer
pi_84403439
Je werkt er 1 dag, en je bent er al zo erg met die afkortingen bezig? Ik werk er ong. 2 jaar, en ik weet het niet eens wat dat allemaal betekend.

Wel respect,
pi_84403482
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Overijsseljwz het volgende:
Je werkt er 1 dag, en je bent er al zo erg met die afkortingen bezig? Ik werk er ong. 2 jaar, en ik weet het niet eens wat dat allemaal betekend.

Wel respect,
Ik werk er langer dan jou, en ik weet 80% niet eens
pi_84403562
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Overijsseljwz het volgende:

Wel respect,
kreeg laatst weer een email of ik nog toevoegingen had voor een afkortingenlijst die bij ons in de crewroom hangt. Verder nog niets van teruggezien overigens.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')