Serieus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ff bellen doen ze nooit zo moeilijk over bij Havi
Bij ons moet de bestelling voor 9.30 uur verzonden zijn, doe je dat niet heb je om 9.30.01 uur een woedende medewerker van Havi aan de lijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons nemen ze nooit op na de aanwezige tijden, krijg je zo'n bandje
Ze hebben daar ook een 'zwarte lijst' van restaurants die nooit op tijd zijn met het versturen van hun bestellinggeniaal gewoon.
Omgquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons nemen ze nooit op na de aanwezige tijden, krijg je zo'n bandje
Ze hebben daar ook een 'zwarte lijst' van restaurants die nooit op tijd zijn met het versturen van hun bestellinggeniaal gewoon.
Ja wij moeten hem voor 4 uur de deur uit hebben. Als we om half 5 erachter komen dat we iets zijn vergeten kunnen we gerust bellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Serieus?
Hier was laatst ook op, bleek de bestelling van de dag er na ook niet goed te zijn en ze zeiden als ze nu nog gingen bellen (7 uur 'savonds) dan wordt Havi boos en geld gezeik, weet ik het..
Zijn de sla, tomaten, komkommers, slamix, fruitmix, worteltjes en uien niet vers dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik schreeuw zelf bij alles met kip wat te lang duurt of de kip nog gevangen en geslacht moet worden. Na 12 minuten wachten vind ik dat ook redelijk terecht hoor. Laatst een kwartier voor een kip 9 gewacht. "Oh sorry, vergeten.." Binnen 2 seconde lag er kip 9 op de bin!
Laatst was bij ons de sla op, mocht ik naar de spar gaan om sla te halen. Liep ik daar met 9 zakken sla door het centrum van Arnhem.Het was wel beter dan lobby natuurlijk
Die nieuwe milkshake is lekker, morgen zijn de Greek en de flurry aan de beurt. Maar sinds wanneer is iets in de mac vers?! Hoe maak je de nieuwe flurry eigenlijk?
Ik had het over ECHT vers. Noem jij voorgesneden echt vers?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zijn de sla, tomaten, komkommers, slamix, fruitmix, worteltjes en uien niet vers dan?
Dat staat niet in je post hoor? Maar dan zijn de wortels en het vers fruit nog steeds vers, als je het zo graag zo wil bekijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had het over ECHT vers. Noem jij voorgesneden echt vers?
Bij ons is M alle typen Manager. We hebben nu drie managers die samen de functie van Restaurant Manager vervullen. Training.. dat zal bij ons dan wel hetzelfde zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:11 schreef Studiotje het volgende:
TR is Trainer, iig, hier is dat de CrewtrainerVoor de rest heb ik ze niet gezien op 't rooster, ook bestaat er nog RMG en dat is Restaurant Manager
Wat is jouw functie bij McDonald's? Oh, ik ben Personal Computerquote:
Ik werk er langer dan jou, en ik weet 80% niet eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Overijsseljwz het volgende:
Je werkt er 1 dag, en je bent er al zo erg met die afkortingen bezig? Ik werk er ong. 2 jaar, en ik weet het niet eens wat dat allemaal betekend.
Wel respect,
kreeg laatst weer een email of ik nog toevoegingen had voor een afkortingenlijst die bij ons in de crewroom hangt. Verder nog niets van teruggezien overigens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Overijsseljwz het volgende:
Je werkt er 1 dag, en je bent er al zo erg met die afkortingen bezig? Ik werk er ong. 2 jaar, en ik weet het niet eens wat dat allemaal betekend.
Wel respect,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |