Ok danquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
Zelf maken!!![]()
Foei!
Koop een muntplant en stop 'm in een potti. Heb je binnen no time genoeg voor een heel mojito-seizoen en dan kun je 'm maken zoals je wilt, in plaats van die chemische kant-en-klare suikermeuk.
Bij Xenos hebben ze mojito-stampertjes.
En ice-crushers.![]()
quote:
Die staat in de goot, dat bedquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ook het bed maar opzoeken. Tot morgen
Als het goed is wel ja, goed genoeg iig.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mensen, wordt het morgen wel weer mooi weer?
Ik rond net de couscoussalade voor bij de BBQ af. Kan het een nachtje trekken.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mensen, wordt het morgen wel weer mooi weer?
Gelukkig maar.quote:
Jij moet voor het Gronings Bureau van Toerisme gaan werken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Nah ik ben gewoon een googlegoochemquote:Op zondag 4 juli 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:
Jij moet voor het Gronings Bureau van Toerisme gaan werken.
Was het maar waar!quote:
Foto van jezelf?quote:
Wij gaan jou dan toch ook wel zien hequote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Duurt nog een tietje voor ik jullie zie.
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.
We zaten op je te wachten.
Klinkt nogal wanhopig Sunquote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan jou dan toch ook wel zien heWil jou zooooo graag zien..
![]()
![]()
Ja échwel!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan jou dan toch ook wel zien heWil jou zooooo graag zien..
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja échwel!
Ga je me dan keihard staan uitlachen of zo?![]()
O die is wel leuk zeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha die peeee!![]()
ff de zomerse sfeer voortzetten hier hoor:
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.Zie de lol niet van het uren volgen van een etappe met peleton voor een eindsprint.
Met F1 worden er nog eens mensen lastig ingehaald of gebeuren er nare ongelukken. Met nare ongelukken in de tour zijn ze meteen erg naar![]()
Formule 1quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.Zie de lol niet van het uren volgen van een etappe met peleton voor een eindsprint.
Met F1 worden er nog eens mensen lastig ingehaald of gebeuren er nare ongelukken. Met nare ongelukken in de tour zijn ze meteen erg naar![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeps![]()
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.![]()
Ik kijk ook niet echt Wielrennen/Sport, maar wel de dingen eromheen interesseren me soms best welquote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
entourage Steer! It's all about the entourage!!
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef TAV74 het volgende:
De tour is geweldig. Niet alle etappes, maar tijdritten en bergritten![]()
![]()
Goede dalers zijn het, maar ja, dat klimmen hè.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
C' est le ton qui fait la musique dan l'entourage stéreotomique!
9 miljoen fietsen in Beijing maar in de tour ho maarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.
Kijk, dat heeft Kooistra tenminste niet meer hoeven meemaken.quote:
Daar heb ik nog net een staartje van meegekregen. Herinner me de radio 1 verslagen nog die opstonden als we tijdens de tour op vakantie warenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.
Alles wat die man aan elkaar verzon.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.
We zaten op je te wachten.
Zegt zequote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
C' est le ton qui fait la musique dan l'entourage stéreotomique!
Ja dat is legendarisch hè?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.
Alles wat die man aan elkaar verzon.
F1 heb ik ook weinig mee. Volg de uitslagen wel een beetje maar dat is het dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Formule 1Daar ben ik helemaal klaar mee, jaren gevolgd, maar het was ineens over.
DeMartquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien vind ik Mart Smeets niet te harden bij de tour. Jack van Gelder lijkt dan zelfs plezierig bij voetbal.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien vind ik Mart Smeets niet te harden bij de tour. Jack van Gelder lijkt dan zelfs plezierig bij voetbal.
Ik vind hem zo Mulisch overkomenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Steertje toch, en ik had je zo hoog zitten
Laat den toorn van Maril maar niet op je neerdalen danquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nee joh, je kijkt er met de verkeerde instelling naar. Het is een soort folklore waar je het ultieme zomergevoel van krijgtquote:
Kom niet aan Mulisch.quote:
Is het wat, die Zak Blaf?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond deze film gezien op aanraden van stipjes, voornamelijk omdat Zach Braff erin meespeelt.
Mwah plot, mwah spelers, mwah film. Dramafilm over relaties en hoe je 30 jaar bij iemand kunt blijven onder de mom 'liefde'. Of niet.
Snow Patrol heeft de title soundtrack.
Precies, die man heeft het al zo moeilijk sinds ze zijn zoon aan het kruis genageld hebben.quote:
Te jong voor jullie. Hij is de hoofdrolspeler in Scrubs.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het wat, die Zak Blaf?
Zo te lezen weer een soort rom. kom. a la friends?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, die man heeft het al zo moeilijk sinds ze zijn zoon aan het kruis genageld hebben.
Mart zit in de Noordtoren, Harry in de Zuidtoren en van mij mogen er wel wat vliegtuigen tegenaan vliegen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef Duderella het volgende:
Ik ben noch fan van Mart, noch van Mulish.
Al heb ik die twee nou nooit aan elkander gelinkt!
Dijkshoornquote:Op zondag 4 juli 2010 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Mart is... mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, bij vlagen irritant.. of moet ik zeggen niet-irritantIk kan niet met hem, maar ook niet zonder hem de tour volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het wat, die Zak Blaf?
Zo te lezen weer een soort rom. kom. a la friends?
quote:
Moet dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Te jong voor jullie. Hij is de hoofdrolspeler in Scrubs.
En het is geen komedie, meer drama.
Dat is toevallig, ik zat net te dijenkletsenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh my!![]()
Kennen jullie de term 'schuddebuiken' nog van vroeger?
Dat zit ik hier te doen namelijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh my!![]()
Kennen jullie de term 'schuddebuiken' nog van vroeger?
Dat zit ik hier te doen namelijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Het zijn niet mijn mannen. Both.
Zet er een Borst, van Rossem of Mulder neer en je hebt meNeefje HugoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Martin wordt gemist ja..![]()
Neefquote:Op zondag 4 juli 2010 01:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Neefje Hugo![]()
En Martin wordt gemist ja..
Abe's hoer?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Nu gaan we het hebben over whisky hoor![]()
Iemand ervaring met Aberlour?
Kind, ik vergat Dekkersquote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
Mart is tenminste Mart en geen standaardpresentator als Schut of Stomphorst. Niets ten nadele van die twee maar ik vind dat soort uitgesproken figuren leuk. Of ze nu Smeets, Midas Dekkers, Borst of van Rossem heten. Briljante figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.. we hebben de zelfde achternaam.. en cynisme.. dus vermoed dat de familieband niet al te lang isquote:
jij altijd met je Whiskyquote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Nu gaan we het hebben over whisky hoor![]()
Iemand ervaring met Aberlour?
Ik hou er ook van! Kan om Derksen soms ook schaamteloos in een deuk liggen, hoe irritant hij ook kan zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
Mart is tenminste Mart en geen standaardpresentator als Schut of Stomphorst. Niets ten nadele van die twee maar ik vind dat soort uitgesproken figuren leuk. Of ze nu Smeets, Midas Dekkers, Borst of van Rossem heten. Briljante figuren
PROEST!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
En toen dacht ik: hoe ging die seks tussen hen eigenlijk?
Nopequote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef TAV74 het volgende:
Aberlour ken ik niet (qua smaak dan). Heb je hem nu thuis staan?
Denk dat Mart al 10 minuten eerder een orgasme had gehad maar dat hij nog steeds in Ria hing te discussieren over het voorspel ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Iewlllll roepen 8 jarigequote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Ik moest nog het hardst om Smeets lachen toen hij, toen Sven Kramer met die baan blunderde, ruim 10 minuten met tutje Visser in discussie ging of je die fout nu 'belachelijk' mocht noemen.
Smeets: "Dat is belachelijk!"
Visser: Welnee, dat mag je niet belachelijk noemen.
"Ik kies ervoor het zo te noemen."
Nou...
"Nee daar breng je me niet vanaf. ik zeg het nogmaals: belachelijk!""
Ik vind dat overdreven Mart.
"Kun je vinden. Kun je vinden. Ik mag dat vinden."
Wat?
"Belachelijk.'
Neeee.
"Ja hoor! Ik heb veel gezien in mijn carrière, maar dit is zo'n typisch geval dat ik zeg: belachelijk."
Die was nogal ijskoud, denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Aanbieding = proberenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNog niet
![]()
Ik zag een leuke aanbieding ergens
Dat las ik vaderquote:Op zondag 4 juli 2010 01:05 schreef golfer het volgende:
Ik gooi nog even een stukje Rick Stein in de DVD om B. achter de PC weg te lokken met wat lekkere culi-TV.
RossEmquote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Midaaaas!!daar was ik als kind al fan van!!
![]()
En van Rossum ruleert big time
Sadequote:Op zondag 4 juli 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat las ik vader
Je kan ook gewoon vragen of Sade uit mag
ja, zet die Markies eens uit en doe je laarzen ook gelijk uit.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat las ik vader
Je kan ook gewoon vragen of Sade uit mag
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 01:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aanbieding = proberenDan kom je nog eens ergens
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik zat net te dijenkletsen
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:08 schreef Duderella het volgende:
Hij was nog niet af, met de seks!![]()
Mag ik dat editten en aanvullen? Ja dat mag ik.
Speciaal voor jou hequote:
editslet.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:08 schreef Duderella het volgende:
Hij was nog niet af, met de seks!![]()
Mag ik dat editten en aanvullen? Ja dat mag ik.
Wat was dat geniaalquote:
CF je, het is hier gezellig, kom jij ff als de kers op de taartquote:
Ja dat zal haar in de mood brengen!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier met Janine Jansen aan in de woonkamerDenk dat ik maar ff wat CD-tjes ga goedzetten in de collectie en dan naar bed vertrek
quote:
Alfabetisch? Op kleur!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Niets meer opwindend dan een man wiens CD-collectie alfabetisch geordend is
Janine boft maar!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Niets meer opwindend dan een man wiens CD-collectie alfabetisch geordend is
Nee joh, op kleur zoek ik me een ongeluk!quote:
Mijn boekenkast beneden staat op kleur.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alfabetisch? Op kleur!
Ik vind weinig dingen zó leuk als het ordenen van boekenkast of CD-rek
Boeken op kleur snap ik welquote:Op zondag 4 juli 2010 01:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn boekenkast beneden staat op kleur.Mag ik een dwangneurose hebben? Ja dat mag ik.
Ik vond dat leuk, tot ik op een gegeven moment ineens heel veel pandora- en rainbowpockets hadquote:Op zondag 4 juli 2010 01:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn boekenkast beneden staat op kleur.Mag ik een dwangneurose hebben? Ja dat mag ik.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boeken op kleur snap ik welDie hebben ook beter leesbare ruggen.
Jij blijft dus echt wel uit de buurt van mijn CD- en DVD-collectie hequote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alfabetisch? Op kleur!
Ik vind weinig dingen zó leuk als het ordenen van boekenkast of CD-rek
Achternaam natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef TAV74 het volgende:
Zeg P., wat doe jij met solo artiesten, zet je die op voornaam of achternaam?
Ja dat wordt dan lastig!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond dat leuk, tot ik op een gegeven moment ineens heel veel pandora- en rainbowpockets had
DVD's heb ik ook op titel gesorteerd staanquote:Op zondag 4 juli 2010 01:20 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb boven ook geprobeerd de DVD's op een logische manier in de planken te zetten, dat werd niet echt een succes. Ik kwam er vooral achter dat het onderscheid tussen een cultfilm, klassieker, blockbuster en een filmhuis kraker toch wel relatief is.
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 01:20 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb boven ook geprobeerd de DVD's op een logische manier in de planken te zetten, dat werd niet echt een succes. Ik kwam er vooral achter dat het onderscheid tussen een cultfilm, klassieker, blockbuster en een filmhuis kraker toch wel relatief is.
Ik niet, want ik was heel trots op mijn plankje met regelrechte klassiekers. Daardoor ben ik van mijn systeem gaan afwijken. Dodelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 01:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DVD's heb ik ook op titel gesorteerd staan
Dat vind ik met films wel heel lastig hoor.. we hebben echt een straatje WO2 wat je bij elkaar wilt houden, een straatje vage films, straatje klassiekers, straatje kinderfilms.. nou ja.. niet echt mixable in mijn ogen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 01:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DVD's heb ik ook op titel gesorteerd staan
En ze zitten in niet reguliere boxen die net niet lekker passenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaSeries zijn ook lastig om te rangschikken: maak je onderscheid Brits/Amerikaans of drama/comedy?
Eerder qua onderwerpquote:Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaSeries zijn ook lastig om te rangschikken: maak je onderscheid Brits/Amerikaans of drama/comedy?
O dat is jeugdsentiment zeg! Wat zou er van hen geworden zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:25 schreef Sunnythesun het volgende:
soms zooo lekker als dit voorbij komt op de I-pod..
Echt, de drama's waarmee wij allemaal iedere dag worden geconfronteerd... De kéuzesquote:Op zondag 4 juli 2010 01:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En ze zitten in niet reguliere boxen die net niet lekker passen
die kinderen in Afrika hebben het maar makkelijkquote:Op zondag 4 juli 2010 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, de drama's waarmee wij allemaal iedere dag worden geconfronteerd... De kéuzes
Hopelijk wel een fijne dag CF.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, de drama's waarmee wij allemaal iedere dag worden geconfronteerd... De kéuzes
AFijn, eigenlijk moet ik maar eens naar bed, 't was een lange dag.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:35 schreef Duderella het volgende:
Dit is mijn lievelings voor altijd en van de héle wereld![]()
Hoi DE! En slaap lekker!
Geinig nummer jaquote:Op zondag 4 juli 2010 01:35 schreef Duderella het volgende:
Grappig liedje?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig liedje is dat iddMijn favorieten zijn meestal wat zwaarder op de hand.
Hier komt nu Lou reed ineens langs met zijn perfecte dag
Want? Als je een film zoekt, dan weet je de titel toch al? Waarom zou je dan rubrieken aanbrengen. Ik heb het ook gedaan hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 01:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vind ik met films wel heel lastig hoor.. we hebben echt een straatje WO2 wat je bij elkaar wilt houden, een straatje vage films, straatje klassiekers, straatje kinderfilms.. nou ja.. niet echt mixable in mijn ogen hoor
Omdat ik vaak niet weet waar ik precies zin in heb binnen een bepaalde rubriek..quote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Want? Als je een film zoekt, dan weet je de titel toch al? Waarom zou je dan rubrieken aanbrengen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ik vaak niet weet waar ik precies zin in heb binnen een bepaalde rubriek..Dan wordt het helemaal niets als alles door elkaar staat
Grappig als in "goed". Niet grappig als in "hahahahaha"quote:Op zondag 4 juli 2010 01:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Grappig liedje?![]()
Het is vreselijk, wat ze daar bezingt. Zie daar de onpeilbare diepten van het zwarte sarcasme.
Maar het is wel heel erg een liedje van mijn generatie, denk ik.En ik ben heel erg talig, dus tekst zegt me meer dan de muziek.
Pikant detail is dat ze Warren Beatty beschimpt. De seksgod van die tijd.
Aaah dat is een lekker nummerquote:Op zondag 4 juli 2010 01:25 schreef Sunnythesun het volgende:
soms zooo lekker als dit voorbij komt op de I-pod..
Wáár ben je dan zo Van, dudequote:Op zondag 4 juli 2010 01:35 schreef Duderella het volgende:
Ik kijk een film en gooi hem wegquote:Op zondag 4 juli 2010 01:42 schreef PdeHoog het volgende:
Want? Als je een film zoekt, dan weet je de titel toch al? Waarom zou je dan rubrieken aanbrengen. Ik heb het ook gedaan hoorVoor ik overging op alfabet. Ik heb nu gewoon alles door elkaar qua onderwerp en ik vind het wel best zo. Als ik opeens een plank erbij moet gaan trekken dan is dit een stuk eenvoudiger dan als je met rubrieken werkt. Je splitst het gewoon op een letter en gaat vrolijk door. Ik loop daar nu ook tegenaan met mijn CD's. De plank met de letters A en B is vol. De plank met M ook. En er beginnen nog wat planken issues te vertonen.
Probleem is alleen dat ik nog maar 1 plank heb voor uitbreidingEn wat kleine plankjes, maar dat is niet zo veel meer
O ik dacht dat jij iets jonger was.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig als in "goed". Niet grappig als in "hahahahaha"
En volgens mij zijn we van dezelfde generatie zo ongeveer![]()
Teveel/kapot gedraaid op de radio voor mijquote:Op zondag 4 juli 2010 01:51 schreef Sunnythesun het volgende:
New York memories from '87
Ik was toen 7 maar man wat een indrukken.. met deze muziek als soundtrack!
Hij staat binnenkort in Rijssen.. misschien toch maar een kijkje nemen..
Hier zat ik me als puber rot aan te ergeren, aan dat nummer.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:51 schreef Sunnythesun het volgende:
New York memories from '87
Ik was toen 7 maar man wat een indrukken.. met deze muziek als soundtrack!
Hij staat binnenkort in Rijssen.. misschien toch maar een kijkje nemen..
Ietsjes ja, word 36 dit jaar. Zie er uiteraard nog uit als 25.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij iets jonger was.
Nou, die kun je dan in je zak steken!
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:33 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!wat een drukte hier nog.
Net thuis, was gezellig bij de buren, daarna nog een uur op straat met een andere buurvrouw staan pratendus nu eindelijk thuis en lekker slapen...
Trusten!
20 jaar jonger dan ik. En ik zie er ook geen dag ouder uit dan...36.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:54 schreef TAV74 het volgende:
Ietsjes ja, wordt 36 dit jaar. Zie er uiteraard nog uit als 25.
dat kan ik me goed voorstellen ja. Werd toen in NY ook echt overal gedraaid.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Teveel/kapot gedraaid op de radio voor mij
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hier zat ik me als puber rot aan te ergeren, aan dat nummer.
Ik vond 'm een lummel.
Dan ga je toch niet met de buuf naar bed, als je daarna gaat huillie?
![]()
Ik was (en ben) heel goed in het fonetiesjquote:Op zondag 4 juli 2010 01:56 schreef Sunnythesun het volgende:
dat kan ik me goed voorstellen ja. Werd toen in NY ook echt overal gedraaid.
Plaat van Tracy Chapman heb ik het jaar daar voor grijs gedraaid op de vakantie naar Frankrijk toen ik 6 was. We hadden het bandje met songteksten en die las ik toen dus al mee in de auto
In dat geval zie ik eruit als 12quote:Op zondag 4 juli 2010 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
20 jaar jonger dan ik. En ik zie er ook geen dag ouder uit dan...36.
Kijk dat is het voordeel: mijn ouders draaiden dat niet echt.. dus ik vind het nog steeds leukquote:Op zondag 4 juli 2010 01:56 schreef Duderella het volgende:
Joe Jacksons greatest zijn ook een beetje grijsgedraaid hier vroeger. Geniale muzikant, maar die LP's kan ik niet meer horen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was (en ben) heel goed in het fonetiesj
Het rare is dat je dat met sommige bands gewoon echt niet hebt, nu niet en nooit niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:56 schreef Duderella het volgende:
Joe Jacksons greatest zijn ook een beetje grijsgedraaid hier vroeger. Geniale muzikant, maar die LP's kan ik niet meer horen.
Ik realiseer me opeens dat jij toen ik als 20-jarige een trauma opliep (WK 1974) nog geboren moest worden.quote:
Mijn moeder was zwanger van me toen. En als je weet hoe fanatiek ze is is het een wonder dat ik geboren benquote:Op zondag 4 juli 2010 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik realiseer me opeens dat jij toen ik als 20-jarige een trauma opliep (WK 1974) nog geboren moest worden.
Ik ben een ouwe tante+ omdat ik een nakomer ben en cultureel vanaf mijn geboorte 10 jaar achterliep.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ietsjes ja, word 36 dit jaar. Zie er uiteraard nog uit als 25.
Nou.. je bent niet voor niets veel te vroeg geboren.. het is een wonder eerder dat ze het nog zo lang heeft uitgedragenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn moeder was zwanger van me toen. En als je weet hoe fanatiek ze is is het een wonder dat ik geboren ben
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:00 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste woordjes waren 'Norwiesjen woet".
Ja klopt. Maar dat zit 'm denk ik in je eigen gevoel en niet in de artiest.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het rare is dat je dat met sommige bands gewoon echt niet hebt, nu niet en nooit niet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:00 schreef Duderella het volgende:
Mijn eerste woordjes waren 'Norwiesjen woet".
Met de Beatles heb ik het dus eigenlijk alleen echt met hun latere werk. Hoe meer LSD, hoe beter de nummers zeg maar.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat zit 'm denk ik in je eigen gevoel en niet in de artiest.
Ik ben Beatles-verslaafd en krijg er nooit genoeg van.
Terwijl Joe Jackson minstens zulke geniale nummers heeft gemaakt.
Mijn ouders draaiden dat ook niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijk dat is het voordeel: mijn ouders draaiden dat niet echt.. dus ik vind het nog steeds leuk![]()
Ik was altijd voor de Beatles omdat er ene Paul in zong.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:02 schreef Duderella het volgende:
Ik ben Beatles-verslaafd en krijg er nooit genoeg van.
Mijn ouders zaten duidelijk in het Stones kamp, dat heb ik ook het meest meegekregen, Beatles pas later.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was altijd voor de Beatles omdat er ene Paul in zong.
Pas later kon ik mijn broer begrijpen die van de Stones was.
Ben nu eigenlijk meet Stones-fan geworden.
voor de wat jongere generatie: Beatles-Stones was een soort Ajax-Feyenoord
A yellow tamborinequote:Op zondag 4 juli 2010 02:04 schreef TAV74 het volgende:
zo vanaf 15 secondeneigenlijk gewoon het hele stukje.
Ik ook niet! Ik wilde graag The Simple Minds horen, of Men at Work, of The Talking Heads, David Byrne en Brian Eno, Propaganda, Prince, Sahde, Kate Bush, The Police, The Euritmics.. of natuurlijk Pappa Frank Zapppaquote:Op zondag 4 juli 2010 02:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn ouders draaiden dat ook niet.
Ik!
Geweldigquote:Op zondag 4 juli 2010 02:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook niet! Ik wilde graag The Simple Minds horen, of Men at Work, of The Talking Heads, David Byrne en Brian Eno, Propaganda, Prince, Sahde, Kate Bush, The Police, The Euritmics.. of natuurlijk Pappa Frank ZapppaAls 3-4 jarige spruit dus al he..
Ik heb Thriller nog op LP liggen gekocht toen ik ergens in de 5e klas aka groep 7 zat gok ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:08 schreef Bluezz het volgende:
Nog ff een sentimental journey van mijn kant : Mijn aussie zoon had ineens op 19 jarige leeftijd of zo, MJ ondekt. Alles van een of ander concert ged/l. Helemaal in extase daarover, geluidsboxjes op 10, ik kon het allemaal meezingenJa duh het is al oud schat
Ik ben voor beiden.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was altijd voor de Beatles omdat er ene Paul in zong.
Pas later kon ik mijn broer begrijpen die van de Stones was.
Ben nu eigenlijk meer Stones-fan geworden.
voor de wat jongere generatie: Beatles-Stones was een soort Ajax-Feyenoord
Ja, toen jij zo'n jaar of 1 was moet dat wel een vreselijk moeilijke beslissing geweest zijn...quote:Op zondag 4 juli 2010 02:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben voor beiden.
Ik heb dan ook gebroken met mijn familie. Had me anders mijn knieschijven gekost.
Apeldoorn leek begin jaren '70 wel Sicilië, toen we moesten kiezen voor de Beatles of de Stones.
Zappa is my cradle..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:10 schreef golfer het volgende:
Sunny, ben jij zo'n Zappa-fan?
Ik vond hem ook altijd geniaal.
Ik vertel je net hoe ik als nakomer overleefde in die maffia hè? Of lees je niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 02:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, toen jij zo'n jaar of 1 was moet dat wel een vreselijk moeilijke beslissing geweest zijn...
Ik weet het niet meer. Ik weet wel dat ik op de lagere school een popperiode had die direct over was toen ik naar het middelbaar onderwijs ging. Toen heb ik een jaaarenlange metalperiode gehad.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:13 schreef golfer het volgende:
Er is ooit wel eens een topic over geweest..wat is je eerste plaatje (voor de jeugdigen, dat is een ronde fynile schijf met groeven) geweest die je kreeg/kocht.
In mijn geval was het Sammy van Ramses en daarna kwamen toch al gauw de singletjes van The Beatles.
Ik was gewoon onder de indruk van je jonge besef dat je knieschijven zoveel waard zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 02:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vertel je net hoe ik als nakomer overleefde in die maffia hè? Of lees je niet?
Mijn crematiemuziek is zo'n lange lijst dat ik denk dat we er een lang weekend van moeten makenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:24 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk wat later bijna alles van The Doors.
mijn crematiemuziek
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Tav, die LP ken ik, ooit gekocht op koninginnenag in Utreg.
Wordt voor mij ook nog een heel geregel hoor.. Ik wil nog steeds graag het Requiem van Mozart integraal en live door een voltallig koor en symfonie orkestquote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn crematiemuziek is zo'n lange lijst dat ik denk dat we er een lang weekend van moeten maken
Ik loop ook weg met haar!quote:Op zondag 4 juli 2010 02:20 schreef Bluezz het volgende:
Telkens weer![]()
Doet me denken aan mijn verpleeghuisbewoners, die liepen weg met Willeke
Dat was een geniale LP, van Tol Hanse. Ik herinner me hele vakanties in Frankrijk met hem op de walkman (zo'n koelkast aan je riem). Elke pook heeft een ziel, Big city, Mannen met baarden.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:22 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, we hadden een LP thuis van Tol Hanse, die heb ik samen met mijn broer grijs gedraaid. Stond "Big city" op, maar ook klassiekers als Doe de Suikerbiet en Achter de rododendron. En vooral Poor John, het lied over de man die geboren was voor het ongeluk en zo'n roestige auto had dat het op een dag helemaal misging waardoor hij een bekeuring kreeg voor het op de snelweg zitten zonder auto
Geil.quote:
Kweet niet, vind zijn haar niet zo mooi zittenquote:
Leuk is dat hè? Ze zijn altijd blij met je.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:29 schreef Bluezz het volgende:
Komt een heel blij poesje binnen gegaloppeerd, altijd weer blij dat ze ons gevonden heeft![]()
Heb nog hele stukken tekst zitten van die plaat. Een huisje van 6 planken hadden we ook nogquote:Op zondag 4 juli 2010 02:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat was een geniale LP, van Tol Hanse. Ik herinner me hele vakanties in Frankrijk met hem op de walkman (zo'n koelkast aan je riem). Elke pook heeft een ziel, Big city, Mannen met baarden.
Tenminste iemand die dat isquote:Op zondag 4 juli 2010 02:31 schreef Duderella het volgende:
Leuk is dat hè? Ze zijn altijd blij met je.
Volgens mij zing ik alles ook nog zo mee.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb nog hele stukken tekst zitten van die plaat. Een huisje van 6 planken hadden we ook nog
Ik denk idd dat dat feilloos lukt als ik de nummers weer zou horen.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Volgens mij zing ik alles ook nog zo mee.
Het cassetebandje waarop alles stond is kapot. Ik heb een jaar geleden of zo nog zitten kijken of ik een CD kan krijgen van die LP, maar nee.
Nou ja zeg! Gulfer ook toch wel?quote:
Er ist tod.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat feilloos lukt als ik de nummers weer zou horen.
Ik heb er stiekem ook nog wel eens naar gekeken, nooit gevonden inderdaad
En ik een poesje wat kan galopperenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom denk je dat wij een hondje hebben
De platenhoes waar ik mij als pubertje nogal eens bij ...... heb was vooral deze van Santana:quote:Op zondag 4 juli 2010 02:30 schreef TAV74 het volgende:
Kweet niet, vind zijn haar niet zo mooi zitten
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
De platenhoes waar ik mij als pubertje nogal eens bij ...... heb was vooral deze van Santana:
[ afbeelding ]
1970. Toen mocht ik dat nog.quote:
Oh maar dat kan ik ook!! ik had er een bandje vanquote:Op zondag 4 juli 2010 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan ook Ja zuster Nee zuster meezingen. De heule CD.
Resultaat van veel nachtdiensten in het verpleeghuis met Sander, mijn eerste homo
Neequote:Op zondag 4 juli 2010 02:39 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
ok dit ga ik niet verkeerd opvatten nu..
Is dit een opgekerulde apenvideo of zoquote:
Sam ook hoor.. dus ik snap wel wat je wilde zeggen en zoquote:
Wat een entertainerquote:
Wat heb jij met koeienquote:Op zondag 4 juli 2010 02:43 schreef golfer het volgende:
En in het kader van jeugdsentiment heb ik op mij puberkamertje ook wel eens de hand geslagen aan de verkiezingsposter uit die tijd die op de muur hing (onder de visnetten) van de toenmalige politieke partij, de PSP:
[ afbeelding ]
Zijn andere hitquote:
Dan was je vast ook fan van de VPROquote:Op zondag 4 juli 2010 02:43 schreef golfer het volgende:
En in het kader van jeugdsentiment heb ik op mij puberkamertje ook wel eens de hand aan mijzelf geslagen aan de verkiezingsposter uit die tijd die op de muur hing (onder de visnetten) van de toenmalige politieke partij, de PSP:
[ afbeelding ]
Nee maar ja ik moet mij bedienen van youtube hè?quote:Op zondag 4 juli 2010 02:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn andere hitMaar die stond dan weer niet op "Tol Hanse moet niet zeuren"
Die ken ik ook nog wel ja, vond mijn vader zo'n leuk nummer. Ik ben trouwens sowieso een lopende muziekenceclopedie, vraag me wel eens af waar ik al die oude meuk van ken.quote:
Schat, ik ben sinds Phil Bloom al lid en nog steeds.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Schat, ik ben sinds Phil Bloom al lid en nog steeds.
Leuk dat je het kent.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:50 schreef TAV74 het volgende:
Die ken ik ook nog wel ja, vond mijn vader zo'n leuk nummer. Ik ben trouwens sowieso een lopende muziekenceclopedie, vraag me wel eens af waar ik al die oude meuk van ken.
Dit zing ik elk jaar wel op een feestje.quote:
Ja, van naam vooral. Schiet me geen nummer te binnen.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk dat je het kent.
Ken je ook Jaap Fischer?
Wat leuk leuk dat jij het kentquote:Op zondag 4 juli 2010 02:55 schreef Duderella het volgende:
Dit zing ik elk jaar wel op een feestje.
Dit is zo'n prachtige klassieker. Ik ben erg blij verrast dat jullie het kennen. Dit is o.a. mijn genre dus. Liedjes uit die tijd zijn zo veelbetekenend.
quote:Op zondag 4 juli 2010 03:13 schreef golfer het volgende:
En nog ouder. De vriend van mijn stiefpa: Ernst van Altena met zijn prachtige vertalingen van Brel.
quote:Op zondag 4 juli 2010 06:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat waren jullie allemaal nog laat op zeg!
Ik heb het album afIk heb het album af
Ik heb het album af
* Isabeau veegt zweet van voorhoofd
En de kosten voor het drukken zijn lager dan wat ik verdiend heb tijdens het maken
Slappe hapquote:Op zondag 4 juli 2010 07:54 schreef flying-dutchman het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan... ga echt geen 500 posts terug lezen
maarrrrr:
Goede morgen dames en heren
fijn dat het af is en wat een leuk idee van je. Ben benieuwd hoe ze t vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 06:21 schreef Isabeau het volgende:
Wat waren jullie allemaal nog laat op zeg!
Ik heb het album afIk heb het album af
Ik heb het album af
* Isabeau veegt zweet van voorhoofd
En de kosten voor het drukken zijn lager dan wat ik verdiend heb tijdens het maken
Golfer, Bluezz, Dude, TAV en Sun deden een tripje terug naar het verleden waarin ze allerlei, voor hen, toffe plaatjes gingen laten zien op YouTubequote:
Nice workquote:Op zondag 4 juli 2010 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge! Ondanks de late nacht lekker op tijd wakker geworden. Ik vermoed dat ik tijdens de tour nog wel even een uiltje zal knappen maar voor nu lekker koffie en ontbijt
![]()
Oh en [ afbeelding ] 77,2 [ afbeelding ]
Hmm.. is dat nu echt zo handig dan? Zie het voordeel t.o. de gewone straps zo snel ff niet..quote:Op zondag 4 juli 2010 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, dit is misschien ook wat voor julliehttp://www.blackrapid.com/product/camera-strap/rs-7/
Ik wil zo'n ding bestellen maar ik wacht nog even
Hij is in NL EUR 65
Oh wacht, filmpje maakt een en ander duidelijker..quote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm.. is dat nu echt zo handig dan? Zie het voordeel t.o. de gewone straps zo snel ff niet..
Kijk GOED naar het filmpjequote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm.. is dat nu echt zo handig dan? Zie het voordeel t.o. de gewone straps zo snel ff niet..
Mogguhquote:
Ja duhquote:Op zondag 4 juli 2010 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
teruggelezen... allemaal voor mijn tijd
waaat? staat er ook bij waarom niet? zanger rinus is een heldquote:
Het is nog vroeg hequote:Op zondag 4 juli 2010 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh wacht, filmpje maakt een en ander duidelijker..
klopt vreselijk he.... misschien straks nog maar ff slapen of anders vnv vroegquote:Op zondag 4 juli 2010 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja duhBen je nu alweer uitgeslapen trouwens
je hebt nog geen 5 uur in bed gelegen volgens mij
Ik heb het al gezien ja.. lijkt me zeker het overwegen van aanschaf waard!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk GOED naar het filmpje
een normale strap hangt over je schouder en kan eraf donderen of hangt om je nek en bezorgt je veel nekpijn. Dit gaat als een schoudertas gewoon over je hoofd heen en hangt op een schouder terwijl de cam aan de andere kant bungelt: oftewel.....cam niet in gebruik = 2 handen vrij en geen zorgen dat cam van je schouder afvalt.
Daar hebben ze een andere oplossing voor: http://www.blackrapid.com/product/camera-strap/double-strap/ Ik heb wel eens fotografen met zo'n ding rondlopen op The Hague Jazz. Alleen toen geen aandacht aan besteed. Maar ik loop op festivals meestal rond met de 70-200quote:Op zondag 4 juli 2010 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien ja.. lijkt me zeker het overwegen van aanschaf waard!![]()
Waar ik alleen nog benieuwd naar ben: hoe bevalt het als je 2 body's om je nek hebt hangen?
Die lijkt me dan weer wat minder handig.. lijkt me zo wiebelen bij het lopen..quote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben ze een andere oplossing voor: http://www.blackrapid.com/product/camera-strap/double-strap/ Ik heb wel eens fotografen met zo'n ding rondlopen op The Hague Jazz. Alleen toen geen aandacht aan besteed. Maar ik loop op festivals meestal rond met de 70-200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |