Ok danquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
Zelf maken!!![]()
Foei!
Koop een muntplant en stop 'm in een potti. Heb je binnen no time genoeg voor een heel mojito-seizoen en dan kun je 'm maken zoals je wilt, in plaats van die chemische kant-en-klare suikermeuk.
Bij Xenos hebben ze mojito-stampertjes.
En ice-crushers.![]()
quote:
Die staat in de goot, dat bedquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ook het bed maar opzoeken. Tot morgen
Als het goed is wel ja, goed genoeg iig.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mensen, wordt het morgen wel weer mooi weer?
Ik rond net de couscoussalade voor bij de BBQ af. Kan het een nachtje trekken.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mensen, wordt het morgen wel weer mooi weer?
Gelukkig maar.quote:
Jij moet voor het Gronings Bureau van Toerisme gaan werken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Nah ik ben gewoon een googlegoochemquote:Op zondag 4 juli 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:
Jij moet voor het Gronings Bureau van Toerisme gaan werken.
Was het maar waar!quote:
Foto van jezelf?quote:
Wij gaan jou dan toch ook wel zien hequote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Duurt nog een tietje voor ik jullie zie.
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.
We zaten op je te wachten.
Klinkt nogal wanhopig Sunquote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan jou dan toch ook wel zien heWil jou zooooo graag zien..
![]()
![]()
Ja échwel!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan jou dan toch ook wel zien heWil jou zooooo graag zien..
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja échwel!
Ga je me dan keihard staan uitlachen of zo?![]()
O die is wel leuk zeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha die peeee!![]()
ff de zomerse sfeer voortzetten hier hoor:
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.Zie de lol niet van het uren volgen van een etappe met peleton voor een eindsprint.
Met F1 worden er nog eens mensen lastig ingehaald of gebeuren er nare ongelukken. Met nare ongelukken in de tour zijn ze meteen erg naar![]()
Formule 1quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.Zie de lol niet van het uren volgen van een etappe met peleton voor een eindsprint.
Met F1 worden er nog eens mensen lastig ingehaald of gebeuren er nare ongelukken. Met nare ongelukken in de tour zijn ze meteen erg naar![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeps![]()
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.![]()
Ik kijk ook niet echt Wielrennen/Sport, maar wel de dingen eromheen interesseren me soms best welquote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
entourage Steer! It's all about the entourage!!
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef TAV74 het volgende:
De tour is geweldig. Niet alle etappes, maar tijdritten en bergritten![]()
![]()
Goede dalers zijn het, maar ja, dat klimmen hè.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
C' est le ton qui fait la musique dan l'entourage stéreotomique!
9 miljoen fietsen in Beijing maar in de tour ho maarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.
Kijk, dat heeft Kooistra tenminste niet meer hoeven meemaken.quote:
Daar heb ik nog net een staartje van meegekregen. Herinner me de radio 1 verslagen nog die opstonden als we tijdens de tour op vakantie warenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.
Alles wat die man aan elkaar verzon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |