Ok danquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
Zelf maken!!![]()
Foei!
Koop een muntplant en stop 'm in een potti. Heb je binnen no time genoeg voor een heel mojito-seizoen en dan kun je 'm maken zoals je wilt, in plaats van die chemische kant-en-klare suikermeuk.
Bij Xenos hebben ze mojito-stampertjes.
En ice-crushers.![]()
quote:
Die staat in de goot, dat bedquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ook het bed maar opzoeken. Tot morgen
Als het goed is wel ja, goed genoeg iig.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mensen, wordt het morgen wel weer mooi weer?
Ik rond net de couscoussalade voor bij de BBQ af. Kan het een nachtje trekken.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Mensen, wordt het morgen wel weer mooi weer?
Gelukkig maar.quote:
Jij moet voor het Gronings Bureau van Toerisme gaan werken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
Nah ik ben gewoon een googlegoochemquote:Op zondag 4 juli 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:
Jij moet voor het Gronings Bureau van Toerisme gaan werken.
Was het maar waar!quote:
Foto van jezelf?quote:
Wij gaan jou dan toch ook wel zien hequote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Duurt nog een tietje voor ik jullie zie.
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.
We zaten op je te wachten.
Klinkt nogal wanhopig Sunquote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij gaan jou dan toch ook wel zien heWil jou zooooo graag zien..
![]()
![]()
Ja échwel!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij gaan jou dan toch ook wel zien heWil jou zooooo graag zien..
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja échwel!
Ga je me dan keihard staan uitlachen of zo?![]()
O die is wel leuk zeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha die peeee!![]()
ff de zomerse sfeer voortzetten hier hoor:
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.Zie de lol niet van het uren volgen van een etappe met peleton voor een eindsprint.
Met F1 worden er nog eens mensen lastig ingehaald of gebeuren er nare ongelukken. Met nare ongelukken in de tour zijn ze meteen erg naar![]()
Formule 1quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.Zie de lol niet van het uren volgen van een etappe met peleton voor een eindsprint.
Met F1 worden er nog eens mensen lastig ingehaald of gebeuren er nare ongelukken. Met nare ongelukken in de tour zijn ze meteen erg naar![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:48 schreef Duderella het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeps![]()
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Kan over veel dingen leuk meepraten maar voor de Tour moet ik deze zomer toch weer afhaken.![]()
Ik kijk ook niet echt Wielrennen/Sport, maar wel de dingen eromheen interesseren me soms best welquote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
entourage Steer! It's all about the entourage!!
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef TAV74 het volgende:
De tour is geweldig. Niet alle etappes, maar tijdritten en bergritten![]()
![]()
Goede dalers zijn het, maar ja, dat klimmen hè.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
C' est le ton qui fait la musique dan l'entourage stéreotomique!
9 miljoen fietsen in Beijing maar in de tour ho maarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Er doen ook verdomd weinig Aziaten mee aan de Tour.
Kijk, dat heeft Kooistra tenminste niet meer hoeven meemaken.quote:
Daar heb ik nog net een staartje van meegekregen. Herinner me de radio 1 verslagen nog die opstonden als we tijdens de tour op vakantie warenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.
Alles wat die man aan elkaar verzon.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goddank! Kunnen we allemaal naar bed.
We zaten op je te wachten.
Zegt zequote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
C' est le ton qui fait la musique dan l'entourage stéreotomique!
Ja dat is legendarisch hè?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De verslagen van Theo Koomen bij RTF mis ik nog steeds.
Alles wat die man aan elkaar verzon.
F1 heb ik ook weinig mee. Volg de uitslagen wel een beetje maar dat is het dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Formule 1Daar ben ik helemaal klaar mee, jaren gevolgd, maar het was ineens over.
DeMartquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien vind ik Mart Smeets niet te harden bij de tour. Jack van Gelder lijkt dan zelfs plezierig bij voetbal.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien vind ik Mart Smeets niet te harden bij de tour. Jack van Gelder lijkt dan zelfs plezierig bij voetbal.
Ik vind hem zo Mulisch overkomenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Steertje toch, en ik had je zo hoog zitten
Laat den toorn van Maril maar niet op je neerdalen danquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nee joh, je kijkt er met de verkeerde instelling naar. Het is een soort folklore waar je het ultieme zomergevoel van krijgtquote:
Kom niet aan Mulisch.quote:
Is het wat, die Zak Blaf?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond deze film gezien op aanraden van stipjes, voornamelijk omdat Zach Braff erin meespeelt.
Mwah plot, mwah spelers, mwah film. Dramafilm over relaties en hoe je 30 jaar bij iemand kunt blijven onder de mom 'liefde'. Of niet.
Snow Patrol heeft de title soundtrack.
Precies, die man heeft het al zo moeilijk sinds ze zijn zoon aan het kruis genageld hebben.quote:
Te jong voor jullie. Hij is de hoofdrolspeler in Scrubs.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het wat, die Zak Blaf?
Zo te lezen weer een soort rom. kom. a la friends?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, die man heeft het al zo moeilijk sinds ze zijn zoon aan het kruis genageld hebben.
Mart zit in de Noordtoren, Harry in de Zuidtoren en van mij mogen er wel wat vliegtuigen tegenaan vliegen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef Duderella het volgende:
Ik ben noch fan van Mart, noch van Mulish.
Al heb ik die twee nou nooit aan elkander gelinkt!
Dijkshoornquote:Op zondag 4 juli 2010 00:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Mart is... mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, bij vlagen irritant.. of moet ik zeggen niet-irritantIk kan niet met hem, maar ook niet zonder hem de tour volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het wat, die Zak Blaf?
Zo te lezen weer een soort rom. kom. a la friends?
quote:
Moet dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Te jong voor jullie. Hij is de hoofdrolspeler in Scrubs.
En het is geen komedie, meer drama.
Dat is toevallig, ik zat net te dijenkletsenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh my!![]()
Kennen jullie de term 'schuddebuiken' nog van vroeger?
Dat zit ik hier te doen namelijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh my!![]()
Kennen jullie de term 'schuddebuiken' nog van vroeger?
Dat zit ik hier te doen namelijk.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Het zijn niet mijn mannen. Both.
Zet er een Borst, van Rossem of Mulder neer en je hebt meNeefje HugoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Martin wordt gemist ja..![]()
Neefquote:Op zondag 4 juli 2010 01:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Neefje Hugo![]()
En Martin wordt gemist ja..
Abe's hoer?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Nu gaan we het hebben over whisky hoor![]()
Iemand ervaring met Aberlour?
Kind, ik vergat Dekkersquote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
Mart is tenminste Mart en geen standaardpresentator als Schut of Stomphorst. Niets ten nadele van die twee maar ik vind dat soort uitgesproken figuren leuk. Of ze nu Smeets, Midas Dekkers, Borst of van Rossem heten. Briljante figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.. we hebben de zelfde achternaam.. en cynisme.. dus vermoed dat de familieband niet al te lang isquote:
jij altijd met je Whiskyquote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Nu gaan we het hebben over whisky hoor![]()
Iemand ervaring met Aberlour?
Ik hou er ook van! Kan om Derksen soms ook schaamteloos in een deuk liggen, hoe irritant hij ook kan zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
Mart is tenminste Mart en geen standaardpresentator als Schut of Stomphorst. Niets ten nadele van die twee maar ik vind dat soort uitgesproken figuren leuk. Of ze nu Smeets, Midas Dekkers, Borst of van Rossem heten. Briljante figuren
PROEST!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
En toen dacht ik: hoe ging die seks tussen hen eigenlijk?
Nopequote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef TAV74 het volgende:
Aberlour ken ik niet (qua smaak dan). Heb je hem nu thuis staan?
Denk dat Mart al 10 minuten eerder een orgasme had gehad maar dat hij nog steeds in Ria hing te discussieren over het voorspel ofzoquote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Iewlllll roepen 8 jarigequote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Ik moest nog het hardst om Smeets lachen toen hij, toen Sven Kramer met die baan blunderde, ruim 10 minuten met tutje Visser in discussie ging of je die fout nu 'belachelijk' mocht noemen.
Smeets: "Dat is belachelijk!"
Visser: Welnee, dat mag je niet belachelijk noemen.
"Ik kies ervoor het zo te noemen."
Nou...
"Nee daar breng je me niet vanaf. ik zeg het nogmaals: belachelijk!""
Ik vind dat overdreven Mart.
"Kun je vinden. Kun je vinden. Ik mag dat vinden."
Wat?
"Belachelijk.'
Neeee.
"Ja hoor! Ik heb veel gezien in mijn carrière, maar dit is zo'n typisch geval dat ik zeg: belachelijk."
Die was nogal ijskoud, denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
Aanbieding = proberenquote:Op zondag 4 juli 2010 01:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNog niet
![]()
Ik zag een leuke aanbieding ergens
Dat las ik vaderquote:Op zondag 4 juli 2010 01:05 schreef golfer het volgende:
Ik gooi nog even een stukje Rick Stein in de DVD om B. achter de PC weg te lokken met wat lekkere culi-TV.
RossEmquote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Midaaaas!!daar was ik als kind al fan van!!
![]()
En van Rossum ruleert big time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |