abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83702856
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja die dus
Ik kwam jou laatst ook weer tegen tussen mijn matches op RP
Ben wel benieuwd of ik daar ook al andere fokkers ben tegengekomen.
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juli 2010 @ 22:50:58 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83702862
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind fokkers niet zo'n probleem, KLB-helden bedank ik toch voor
ja logisch. KLB is echt uitschot
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 22:52:37 #253
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83702931
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik kwam jou laatst ook weer tegen tussen mijn matches op RP
Ben wel benieuwd of ik daar ook al andere fokkers ben tegengekomen.
Ik jou niet

(en dan reageer je niet even of ben jij die kerel die tien interesseberichtjes achter elkaar stuurt )
Tap tap tap
pi_83703075
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik jou niet

(en dan reageer je niet even of ben jij die kerel die tien interesseberichtjes achter elkaar stuurt )
Hahaha, volgens mij heb ik je ooit een berichtje gestuurd en reageerde jij via het fobo

En nee, ik stuur geen interesseberichtjes, ik type meestal daadwerkelijk iets
  maandag 5 juli 2010 @ 22:56:08 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83703094
Ik kwam m'n buurvrouw (nouja het scheelde 5 nummers) ooit tegen op paiq. Als we allebei op het balkon gingen staan konden we met elkaar praten, dat was wel bizar. Kende haar helemaal niet, koffie gedaan maar daar bleef het ook bij.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 5 juli 2010 @ 22:58:53 #256
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83703222
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hahaha, volgens mij heb ik je ooit een berichtje gestuurd en reageerde jij via het fobo

En nee, ik stuur geen interesseberichtjes, ik type meestal daadwerkelijk iets
O ja, ik ben gierig en heb geen betaalde account (meer)
Tap tap tap
pi_83703276
Nou ik houd maar met rp op want ik ben er weer is ingeluisd. Ik controleren via ping of iemand mij blok via msn en ja hoor diegene die blokt me gewoon. Gaat ze nog als excuus gebruiken dat ze het vaker doet en heel normaal is. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee, met die smoesjes en in de maling nemen.
UITGESCHREVEN
  maandag 5 juli 2010 @ 23:00:42 #258
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83703314
Het onbedwingbare gevoel overkomt me dat je ergens misschien iets fout doet, picardmike.
pi_83703330
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ja, ik ben gierig en heb geen betaalde account (meer)
Ik zag het, nu reageer je zeker weer niet op m'n berichtje
  maandag 5 juli 2010 @ 23:01:18 #260
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83703337
Ik blockte ook weleens mensen op MSN, maar dat waren dan mensen die gingen gillen waar ik was als ik niet steeds binnen 10 seconden antwoordde.
Tap tap tap
  maandag 5 juli 2010 @ 23:01:38 #261
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83703346
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik zag het, nu reageer je zeker weer niet op m'n berichtje
Nee sorry Kan het wel in je fobo doen
Tap tap tap
pi_83703476
quote:
Het onbedwingbare gevoel overkomt me dat je ergens misschien iets fout doet, picardmike
Nee ze houden gewoon niet van donkere mensen ik weet het zeker. Daten is alleen voor blanke. Alleen op rp komt deze flauwekul voor en ook dat is geen excuus om mij als hond te behandelen zonder iets te zeggen gewoon blokkeren en gewoon zeggen tot de volgende keer vind ik echt schijnheilig.
UITGESCHREVEN
pi_83703549
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik blockte ook weleens mensen op MSN, maar dat waren dan mensen die gingen gillen waar ik was als ik niet steeds binnen 10 seconden antwoordde.
Ik had dus de pech dat iemand mijn telefoonnummer had en me dus ging sms'en of ik d'r geblokkeerd had wat nog niet eens het geval was
  maandag 5 juli 2010 @ 23:06:53 #264
62419 CherryLips
chocoholic
pi_83703582
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik had dus de pech dat iemand mijn telefoonnummer had en me dus ging sms'en of ik d'r geblokkeerd had wat nog niet eens het geval was
Of die persoon ging aan een ander vragen waarom ik niet online was en die ander zei: ze is wel online hoor! oh...
Tap tap tap
pi_83703593
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee ze houden gewoon niet van donkere mensen ik weet het zeker. Daten is alleen voor blanke. Alleen op rp komt deze flauwekul voor en ook dat is geen excuus om mij als hond te behandelen zonder iets te zeggen gewoon blokkeren en gewoon zeggen tot de volgende keer vind ik echt schijnheilig.
Ik hoop niet dat dit serieus bedoeld is want anders......
pi_83703636
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of die persoon ging aan een ander vragen waarom ik niet online was en die ander zei: ze is wel online hoor! oh...
  maandag 5 juli 2010 @ 23:15:21 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83703906
Heb net een oneliner gestuurd naar iemand uit dit topic en zit met haar te chatten...Ze weet alleen nog niet dat ik het ben. (tenzij ze weer dit topic leest )
  maandag 5 juli 2010 @ 23:16:15 #268
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83703941
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

!!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83704093
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Gebruiken jullie allemaal één site, of kijk je wat rond op RP terwijl je ook op Paiq loopt te chatten of zo
Ik zit al maandenlang niet meer op een datingsite.
Wat ik nog steeds in dit topic doe is dan ook een groot vraagteken
  maandag 5 juli 2010 @ 23:20:52 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704109
Op Paiq bij foto's beoordelen ook. Ontzettend veel foto's van mannen verstopt achter hun wintersportoutfit, .
pi_83704127
quote:
Ik hoop niet dat dit serieus bedoeld is want anders......
Ik heb haar niet alleen gepinged natuurlijk maar ook de msn van mijn huisgenoot gebruikt om haar toe te voegen daar was ze online. Terwijl ik geblockt was meestal zie je het ook als het profiel niet meer kan zien van iemand, direct na het gesprek toen ze zij ik spreek je nog heeft ze me geblockt omdat ze zogenaamd tv ging kijken.
UITGESCHREVEN
pi_83704159
Krijg ik net zo'n hartje van iemand die zelf in het profiel heeft staan dat ze hartjes niet interessant vindt en graag echte berichtjes wil ontvangen. En dan zelf niet de moeite nemen om een vol lidmaatschap te nemen
  maandag 5 juli 2010 @ 23:23:26 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83704172
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Op Paiq bij foto's beoordelen ook. Ontzettend veel foto's van mannen verstopt achter hun wintersportoutfit, .
de vrouwen zijn niet veel beter, netnog een koe die op d'r foto een heel oncharmant sigaret aansteekt weggeklikt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83704185
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb haar niet alleen gepinged natuurlijk maar ook de msn van mijn huisgenoot gebruikt om haar toe te voegen daar was ze online. Terwijl ik geblockt was meestal zie je het ook als het profiel niet meer kan zien van iemand, direct na het gesprek toen ik zei ze zij ik spreek je nog heeft ze me geblockt omdat ze zogenaamd tv ging kijken.
ik doelde meer op het donker/blank gedeelte
pi_83704196
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb haar niet alleen gepinged natuurlijk maar ook de msn van mijn huisgenoot gebruikt om haar toe te voegen daar was ze online. Terwijl ik geblockt was meestal zie je het ook als het profiel niet meer kan zien van iemand.
Ben je er niet te obsessief mee?
Mensen toevoegen op een andere mail om ze te controleren
Ik snap dat je antwoorden wil maar het komt je kansen niet ten goede
pi_83704249
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat is idd ook wel kansloos. Als iemand mij blokkeert en ik kom erachter, nou jammer dan....
  maandag 5 juli 2010 @ 23:26:27 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704285
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Silenus het volgende:
Heb net een oneliner gestuurd naar iemand uit dit topic en zit met haar te chatten...Ze weet alleen nog niet dat ik het ben. (tenzij ze weer dit topic leest )
Ben jij 26? Ik dacht dat ik je net tegenkwam.
pi_83704292
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef -Splash- het volgende:

En ik maar denken dat je op hem af was geknapt, toen hij je vertelde dat hij een human paladin speelde.

Daar ging het al mis hoor. De female night elf gaf de genadeklap.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83704329
quote:
Hoezo ik had toch gelijk? Anders had ik er straks nog tijd aan verspilt sowieso is het gewoon een behandeling die jij ook niet wenst.

Kansen te goede iemand die je blokkeerd heeft niet het beste met je voor ofzo.
UITGESCHREVEN
pi_83704403
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef DrMarten het volgende:

Dat is idd ook wel kansloos. Als iemand mij blokkeert en ik kom erachter, nou jammer dan....

Je wilt idd niet iemand die jou niet wil, heel simpel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 23:30:11 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704436
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hoezo ik had toch gelijk? Anders had ik er straks nog tijd aan verspilt sowieso is het gewoon een behandeling die jij ook niet wenst.

Zit jij al 5 jaar zonder of zo?
  maandag 5 juli 2010 @ 23:30:16 #282
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83704439
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben jij 26? Ik dacht dat ik je net tegenkwam.
Ja let op, ik ga om 23.30u een speeddate aanvragen en als je me niet aanklikt dan zwaait er wat.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:30:47 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704457
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja let op, ik ga om 23.30u een speeddate aanvragen en als je me niet aanklikt dan zwaait er wat.
pi_83704483
quote:
Dus als je net met iemand heb lopen chatten en diegene zegt ik spreek je later en laat helemaal niks merken,heeft geen aanmerkingen en blockt je opeens vind jij een normale handeling? Nou ik heb het haar laten weten en meteen geblockt.
UITGESCHREVEN
pi_83704488
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ontzettend veel foto's van mannen verstopt achter hun wintersportoutfit, .
Hehe, zo verkoop je jezelf vast wel goed.
pi_83704499
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je ook op zo'n manier met die vrouwen omgaat dan vind ik het niet vreemd dat ze je blokkeren om eerlijk te zijn
  maandag 5 juli 2010 @ 23:32:43 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704518
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kreeg alleen een Maurice die wilde daten
pi_83704527
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dus als je net met iemand heb lopen chatten en diegene zegt ik spreek je later en laat helemaal niks merken,heeft geen aanmerkingen en blockt je opeens vind jij een normale handeling? Nou ik heb het haar laten weten en meteen geblockt.
Ik had dan liever gehad dat ze me het had gezegd, maar dat is niet zo, nou so be it. Leven gaat door,
pi_83704544
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef picardmike het volgende:
Dat is niet netjes, maar ik betwijfel of dat door je huidskleur komt. Want als dat wel het geval was dan had ze je uberhaupt niet toegevoegd, lijkt me.
pi_83704555
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Hehe, zo verkoop je jezelf vast wel goed.
Laat iig zien dat je geld hebt om op wintersport te gaan. Doe ik ze niet na
pi_83704594
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Laat iig zien dat je geld hebt om op wintersport te gaan. Doe ik ze niet na
Patsen met geld trekt alleen maar het verkeerde soort vrouwen aan.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:35:07 #292
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83704612
judith - roos - tamara - layla - aletheia - milou - isabella - marjo - diana - vera - marije - jolanda - cindy - janneke - rebel - greetje - anne -

Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!

gelezen
pi_83704616
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Patsen met geld trekt alleen maar het verkeerde soort vrouwen aan.
Wie weet zoeken ze die wel
pi_83704618
quote:
Zit jij al 5 jaar zonder of zo?
Zit je mij te narren ofzo waar slaat die opmerking nou weer op?

Ik wens gewoon niet zo behandeld te worden met smoesjes enzo en als ze mij niks vind kan je dat gewoon zeggen daar heb ik geen problemen mee. Zo wil jij ook niet behandeld worden door mensen met wie je chat. Maar zo worden jullie blijkbaar ook niet behandelt op datingsites.
UITGESCHREVEN
  maandag 5 juli 2010 @ 23:37:12 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704688
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik wens gewoon niet zo behandeld te worden met smoesjes enzo en als mij niks vind kan je dat gewoon zeggen daar heb ik geen problemen mee. Zo wil jij ook niet behandeld worden door mensen met wie je chat. Maar zo worden jullie ook niet behandelt blijkbaar op datingsites.
Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.
pi_83704699
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef DrMarten het volgende:
Wie weet zoeken ze die wel
Dan kan je beter naar de hoeren gaan, is goedkoper en efficiënter.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:38:06 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83704727
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef Silenus het volgende:
judith - roos - tamara - layla - aletheia - milou - isabella - marjo - diana - vera - marije - jolanda - cindy - janneke - rebel - greetje - anne -

Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!

gelezen

Is mijn 9.1 te laag om om jou te mogen battlen, of zo?
pi_83704775
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik wens gewoon niet zo behandeld te worden met smoesjes enzo en als ze mij niks vind kan je dat gewoon zeggen daar heb ik geen problemen mee. Zo wil jij ook niet behandeld worden door mensen met wie je chat. Maar zo worden jullie blijkbaar ook niet behandelt op datingsites.
Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.

Als ze je niet willen om wat voor reden dan ook dan kan je beter de eer aan jezelf houden. Er zijn er veel die je afwijzen en er zijn ook veel die je op een dergelijke manier willen naaien. Moet je je niet druk over willen maken. Op naar de volgende
pi_83704780
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.
Dat dus

Overigens heeft CL nog steeds niet gereageerd op mijn berichtje
pi_83704784
quote:
Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen. Mensen behandelen je ook als vuil als men zulke smoesjes gaat verzinnen. Ik krijg niet eens een excuus of een bevestiging van wat ik aantref.
quote:
Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.

Als ze je niet willen om wat voor reden dan ook dan kan je beter de eer aan jezelf houden. Er zijn er veel die je afwijzen en er zijn ook veel die je op een dergelijke manier willen naaien. Moet je je niet druk over willen maken. Op naar de volgende
Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zei mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.

Ondertussen ben ik niet diegene die 4 draadjes vol over zijn dagelijkse dates vertelt...

[ Bericht 24% gewijzigd door picardmike op 05-07-2010 23:49:54 ]
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')