Ik kwam jou laatst ook weer tegen tussen mijn matches op RPquote:
ja logisch. KLB is echt uitschotquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind fokkers niet zo'n probleem, KLB-helden bedank ik toch voor
Ik jou nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kwam jou laatst ook weer tegen tussen mijn matches op RP
Ben wel benieuwd of ik daar ook al andere fokkers ben tegengekomen.
Hahaha, volgens mij heb ik je ooit een berichtje gestuurd en reageerde jij via het foboquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik jou niet
(en dan reageer je niet evenof ben jij die kerel die tien interesseberichtjes achter elkaar stuurt
)
O ja, ik ben gierig en heb geen betaalde account (meer)quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij heb ik je ooit een berichtje gestuurd en reageerde jij via het fobo
En nee, ik stuur geen interesseberichtjes, ik type meestal daadwerkelijk iets
Ik zag het, nu reageer je zeker weer niet op m'n berichtjequote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik ben gierig en heb geen betaalde account (meer)
Nee sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag het, nu reageer je zeker weer niet op m'n berichtje
Nee ze houden gewoon niet van donkere mensen ik weet het zeker. Daten is alleen voor blanke. Alleen op rp komt deze flauwekul voor en ook dat is geen excuus om mij als hond te behandelen zonder iets te zeggen gewoon blokkeren en gewoon zeggen tot de volgende keer vind ik echt schijnheilig.quote:Het onbedwingbare gevoel overkomt me dat je ergens misschien iets fout doet, picardmike
Ik had dus de pech dat iemand mijn telefoonnummer had en me dus ging sms'en of ik d'r geblokkeerd had wat nog niet eens het geval wasquote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik blockte ook weleens mensen op MSN, maar dat waren dan mensen die gingen gillen waar ik was als ik niet steeds binnen 10 seconden antwoordde.
Of die persoon ging aan een ander vragen waarom ik niet online was en die ander zei: ze is wel online hoor! oh...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had dus de pech dat iemand mijn telefoonnummer had en me dus ging sms'en of ik d'r geblokkeerd had wat nog niet eens het geval was
Ik hoop niet dat dit serieus bedoeld is want anders......quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee ze houden gewoon niet van donkere mensen ik weet het zeker. Daten is alleen voor blanke. Alleen op rp komt deze flauwekul voor en ook dat is geen excuus om mij als hond te behandelen zonder iets te zeggen gewoon blokkeren en gewoon zeggen tot de volgende keer vind ik echt schijnheilig.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die persoon ging aan een ander vragen waarom ik niet online was en die ander zei: ze is wel online hoor! oh...
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die persoon ging aan een ander vragen waarom ik niet online was en die ander zei: ze is wel online hoor! oh...
Ik zit al maandenlang niet meer op een datingsite.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Gebruiken jullie allemaal één site, of kijk je wat rond op RP terwijl je ook op Paiq loopt te chatten of zo
Ik heb haar niet alleen gepinged natuurlijk maar ook de msn van mijn huisgenoot gebruikt om haar toe te voegen daar was ze online. Terwijl ik geblockt was meestal zie je het ook als het profiel niet meer kan zien van iemand, direct na het gesprek toen ze zij ik spreek je nog heeft ze me geblockt omdat ze zogenaamd tv ging kijken.quote:Ik hoop niet dat dit serieus bedoeld is want anders......
de vrouwen zijn niet veel beter, netnog een koe die op d'r foto een heel oncharmant sigaret aansteekt weggekliktquote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Op Paiq bij foto's beoordelen ook. Ontzettend veel foto's van mannen verstopt achter hun wintersportoutfit,.
ik doelde meer op het donker/blank gedeeltequote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb haar niet alleen gepinged natuurlijk maar ook de msn van mijn huisgenoot gebruikt om haar toe te voegen daar was ze online. Terwijl ik geblockt was meestal zie je het ook als het profiel niet meer kan zien van iemand, direct na het gesprek toen ik zei ze zij ik spreek je nog heeft ze me geblockt omdat ze zogenaamd tv ging kijken.
Ben je er niet te obsessief mee?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb haar niet alleen gepinged natuurlijk maar ook de msn van mijn huisgenoot gebruikt om haar toe te voegen daar was ze online. Terwijl ik geblockt was meestal zie je het ook als het profiel niet meer kan zien van iemand.
Dat is idd ook wel kansloos. Als iemand mij blokkeert en ik kom erachter, nou jammer dan....quote:Op maandag 5 juli 2010 23:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben je er niet te obsessief mee?
Mensen toevoegen op een andere mail om ze te controleren![]()
Ik snap dat je antwoorden wil maar het komt je kansen niet ten goede
Ben jij 26? Ik dacht dat ik je net tegenkwam.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef Silenus het volgende:
Heb net een oneliner gestuurd naar iemand uit dit topic en zit met haar te chatten...Ze weet alleen nog niet dat ik het ben.(tenzij ze weer dit topic leest
)
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef -Splash- het volgende:
En ik maar denken dat je op hem af was geknapt, toen hij je vertelde dat hij een human paladin speelde.
Hoezo ik had toch gelijk? Anders had ik er straks nog tijd aan verspilt sowieso is het gewoon een behandeling die jij ook niet wenst.quote:Ben je er niet te obsessief mee?
Mensen toevoegen op een andere mail om ze te controleren
Ik snap dat je antwoorden wil maar het komt je kansen niet ten goede
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef DrMarten het volgende:
Dat is idd ook wel kansloos. Als iemand mij blokkeert en ik kom erachter, nou jammer dan....
Zit jij al 5 jaar zonder of zo?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo ik had toch gelijk? Anders had ik er straks nog tijd aan verspilt sowieso is het gewoon een behandeling die jij ook niet wenst.
Kansen te goede iemand die je blokkeerd heeft niet het beste met je voor ofzo.
Ja let op, ik ga om 23.30u een speeddate aanvragen en als je me niet aanklikt dan zwaait er wat.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij 26? Ik dacht dat ik je net tegenkwam.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja let op, ik ga om 23.30u een speeddate aanvragen en als je me niet aanklikt dan zwaait er wat.
Dus als je net met iemand heb lopen chatten en diegene zegt ik spreek je later en laat helemaal niks merken,heeft geen aanmerkingen en blockt je opeens vind jij een normale handeling? Nou ik heb het haar laten weten en meteen geblockt.quote:Dat is idd ook wel kansloos. Als iemand mij blokkeert en ik kom erachter, nou jammer dan....
Hehe, zo verkoop je jezelf vast wel goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ontzettend veel foto's van mannen verstopt achter hun wintersportoutfit,.
Als je ook op zo'n manier met die vrouwen omgaat dan vind ik het niet vreemd dat ze je blokkeren om eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 23:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo ik had toch gelijk? Anders had ik er straks nog tijd aan verspilt sowieso is het gewoon een behandeling die jij ook niet wenst.
Kansen te goede iemand die je blokkeerd heeft niet het beste met je voor ofzo.
Ik kreeg alleen een Maurice die wilde datenquote:
Ik had dan liever gehad dat ze me het had gezegd, maar dat is niet zo, nou so be it. Leven gaat door,quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dus als je net met iemand heb lopen chatten en diegene zegt ik spreek je later en laat helemaal niks merken,heeft geen aanmerkingen en blockt je opeens vind jij een normale handeling? Nou ik heb het haar laten weten en meteen geblockt.
Dat is niet netjes, maar ik betwijfel of dat door je huidskleur komt. Want als dat wel het geval was dan had ze je uberhaupt niet toegevoegd, lijkt me.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef picardmike het volgende:
Dus als je net met iemand heb lopen chatten en diegene zegt ik spreek je later en laat helemaal niks merken,heeft geen aanmerkingen en blockt je opeens vind jij een normale handeling? Nou ik heb het haar laten weten en meteen geblockt.
Laat iig zien dat je geld hebt om op wintersport te gaan. Doe ik ze niet naquote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, zo verkoop je jezelf vast wel goed.
Patsen met geld trekt alleen maar het verkeerde soort vrouwen aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Laat iig zien dat je geld hebt om op wintersport te gaan. Doe ik ze niet na
Wie weet zoeken ze die welquote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Patsen met geld trekt alleen maar het verkeerde soort vrouwen aan.
Zit je mij te narren ofzo waar slaat die opmerking nou weer op?quote:Zit jij al 5 jaar zonder of zo?
Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zit je mij te narren ofzo waar slaat die opmerking nou weer op?
Ik wens gewoon niet zo behandeld te worden met smoesjes enzo en als mij niks vind kan je dat gewoon zeggen daar heb ik geen problemen mee. Zo wil jij ook niet behandeld worden door mensen met wie je chat. Maar zo worden jullie ook niet behandelt blijkbaar op datingsites.
Is mijn 9.1 te laag om om jou te mogen battlen, of zo?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef Silenus het volgende:
judith - roos - tamara - layla - aletheia- milou - isabella - marjo - diana - vera - marije - jolanda - cindy - janneke - rebel - greetje
- anne -
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
gelezen
Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zit je mij te narren ofzo waar slaat die opmerking nou weer op?
Ik wens gewoon niet zo behandeld te worden met smoesjes enzo en als ze mij niks vind kan je dat gewoon zeggen daar heb ik geen problemen mee. Zo wil jij ook niet behandeld worden door mensen met wie je chat. Maar zo worden jullie blijkbaar ook niet behandelt op datingsites.
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.
Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen. Mensen behandelen je ook als vuil als men zulke smoesjes gaat verzinnen. Ik krijg niet eens een excuus of een bevestiging van wat ik aantref.quote:Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.
Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zei mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.quote:Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.
Als ze je niet willen om wat voor reden dan ook dan kan je beter de eer aan jezelf houden. Er zijn er veel die je afwijzen en er zijn ook veel die je op een dergelijke manier willen naaien. Moet je je niet druk over willen maken. Op naar de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |