O ja, zullen we dat doen? TT-change aanvragen of toch deze zo laten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Das natuurlijk de goden verzoeken met zo'n TT.
Je had m beter kunnen noemen: Waar niemand de 300ste post wil maken
geen naamtopics meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Topictitel verzonnen samen met Summer, ik had geen inspiratie meer aangezien het niet meer met "waar" mag beginnen en ook geen namen genoemd mogen worden
quote:
Je kan Airwin vragen als MissMSX niet reageert. DIe kan vast ook wel bij de wiki.quote:# Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.
Maar dan zien jullie niet dat ik jullie volgquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nieuwe knopje "Volg topic" al eens gevonden en gebruikt?
O, een stalker die ons attent maakt van zijn aanwezigheid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dan zien jullie niet dat ik jullie volg
Ik ben lui, maar maandag zou je het ook aan mij kunnen vragen :pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Je kan Airwin vragen als MissMSX niet reageert. DIe kan vast ook wel bij de wiki.
Tuintegel UI zou nog toegevoegd kunnen worden?
Overigens is het klikken van volg topic overbodig als je al een reactie plaatst in het topic (misschien was dat niet duidelijk?) en ja dit is superlief bedoelt.
Op de oude kaart stond ik zelfs nog, van het Den Haag topic hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O, een stalker die ons attent maakt van zijn aanwezigheid?![]()
Wie volg je precies en ben je ook haags?![]()
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Topictitel verzonnen samen met Summer, ik had geen inspiratie meer aangezien het niet meer met "waar" mag beginnen en ook geen namen genoemd mogen worden
O God....quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!
Jij mag mij gewoon AirwiN noemen hoor.quote:
Dus geen 'Waar topics' , geen 'naam tpoics' , geen 'voetbal topics'..... wat mag wel?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VoetbalTT's zijn helemaal uit den boze wat mij betreft. Voetbal!
[Den Haag #167] Hier mag helemaal niks!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus geen 'Waar topics' , geen 'naam tpoics' , geen 'voetbal topics'..... wat mag wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |