Ja dat was iets met Nixon weetje.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Oeps nouja ik dacht omdat iemand word opgegeten deep troath. Maar ik zit er dus naast.
Aah ok, nouja in ieder geval applaus dat je het wist. En hmm zal ik eens gaan slapen of niet ? =Dquote:Op zondag 4 juli 2010 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat was iets met Nixon weetje.
oke.. omdat ik je zo uber vet en tof vind wacht ik welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Idd ik probeerde haar al mij te laten smse dan had ik haar nummer maar dat is gefaalt!
Achja ik ga morgen op msn wel zeggen dat ik een setje handboeien op marktplaats heb kunnen bemachtigen. Op een gegeven moment had ze het ook over een blinddoek!quote:
dat was ik toch?quote:
Achteraan aansluiten jijquote:Op zondag 4 juli 2010 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was ik toch?![]()
ik heb ten minste handboeien
moet allenenog wel eenbetere blinddoek kopen, mn huidige faalt soms
Ik heb speciaal bondagerubberquote:Op zondag 4 juli 2010 02:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten jij
Ik gerbruik touw want handboeien ben ik kwijt
ja dat weet ikquote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb speciaal bondagerubberEn touw, ijserdraad, tie-wraps in verschillend breedtjes en lengtes, wikkelfolie, tape...
Ik houd van vastbinden
ik vastgebonden en 2 losse mensen.....hmmmm idd erg prettig..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dat weet ikkan soms leuk zijn,maar liever 2 losse mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |