Ja dat was iets met Nixon weetje.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Oeps nouja ik dacht omdat iemand word opgegeten deep troath. Maar ik zit er dus naast.
Aah ok, nouja in ieder geval applaus dat je het wist. En hmm zal ik eens gaan slapen of niet ? =Dquote:Op zondag 4 juli 2010 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat was iets met Nixon weetje.
oke.. omdat ik je zo uber vet en tof vind wacht ik welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Idd ik probeerde haar al mij te laten smse dan had ik haar nummer maar dat is gefaalt!
Achja ik ga morgen op msn wel zeggen dat ik een setje handboeien op marktplaats heb kunnen bemachtigen. Op een gegeven moment had ze het ook over een blinddoek!quote:
dat was ik toch?quote:
Achteraan aansluiten jijquote:Op zondag 4 juli 2010 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was ik toch?![]()
ik heb ten minste handboeien
moet allenenog wel eenbetere blinddoek kopen, mn huidige faalt soms
Ik heb speciaal bondagerubberquote:Op zondag 4 juli 2010 02:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten jij
Ik gerbruik touw want handboeien ben ik kwijt
ja dat weet ikquote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb speciaal bondagerubberEn touw, ijserdraad, tie-wraps in verschillend breedtjes en lengtes, wikkelfolie, tape...
Ik houd van vastbinden
ik vastgebonden en 2 losse mensen.....hmmmm idd erg prettig..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja dat weet ikkan soms leuk zijn,maar liever 2 losse mensen
ik bedoelde t dan ook niet erg serius haha ik ben nu eenmaal wie ik ben en dat verander ik nietquote:
hahaha kan ik niet eens al zou ik t willenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker toch
en niet inhouden Tas!
ikga op bed![]()
2 weken geven maar? Dat is dus 3x14?quote:Op zondag 4 juli 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oke.. omdat ik je zo uber vet en tof vind wacht ik wel
Nog aanvullen met lekker,geil en fantastisch mooi
maar dan alleen omdat jij het bent geef ik je 2 weken.
je duikt met MIj ht bed in voor de 2e rondje?quote:Op zondag 4 juli 2010 02:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hahaha kan ik niet eens al zou ik t willen
slaap lekker liefje ik duik metje mee ben ook moe (lees:klaar voor ronde 2! )
eerder arme jij als je in zijn potje mag roerenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je duikt met MIj ht bed in voor de 2e rondje?Arme Mies
fijne dromen allemaalquote:Op zondag 4 juli 2010 02:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
eerder arme jij als je in zijn potje mag roeren
maar nee ik bedoelde natuurlijk dat ik gewoon tegelijk met jou van Fok! Af ga hahaha
sweet dreams xxx
Proost.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:14 schreef friekin_ het volgende:
Gelieve het glas op mij te heffen. Ik heb morgen een date.
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2010 03:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Proost.
Ik ga slapen. Om 8.25 uur weer zwemmen.
ik ken mensen uit susterenquote:
Ik heb voor het voetballen al wat afgesproken. Meestal ga ik naar een veaste plek en nu ook weer.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bedoelde t dan ook niet erg serius haha ik ben nu eenmaal wie ik ben en dat verander ik niet
slaap lekker Kev! kom je dinsdag voetbal kijken?
Als het moet geef ik je elke dag wel minimaal 5 keerquote:Op zondag 4 juli 2010 02:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
2 weken geven maar? Dat is dus 3x14?
Weinig wel.
Welkom.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:41 schreef Janto10 het volgende:
Hoi, Ik kom ook uit LimburgHeerlen ( Heerlerheide)
ff nog een keer juichen danquote:Op zondag 4 juli 2010 03:14 schreef friekin_ het volgende:
Gelieve het glas op mij te heffen. Ik heb morgen een date.
Meen je dat ik dan geen mensen uit Echt ken? Echt, ja!?quote:Op zondag 4 juli 2010 08:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ken mensen uit susteren
zoo... Ik mag weer werken van 10-13...
Daarna weer in t zonnetje hangen.
Voel me nog steeds een beetje
Oh. Ik heb ook nog een mailtje van Dennis gehadquote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wens je een hele hele leuke date![]()
quote:aller eerst ik sta niet onder toezicht
2 ik ben geen aandachts trekker want zo ben ik
3 stom? moet je zelf horen
4 kalende mannen hahaha
allemaal die 7 punten zijn niet waar
o en wie is er nou zielig iemand die nog niet eens het verhaal kent en dan zo praat over iemand
die is pas stom
voor de rest wens ik je veel geluk en hoef je ook niet meer te spreken
de mzzlz
Zorg voor voldoende bescherming he schatquote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb vandaag een date en ik heb geslapen als een blok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud is die gast? 15 ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ook nog een mailtje van Dennis gehad:
[..]
Dat hij nog de moeite neemt om te mailen, dat is niet de laatste keer dat je wat van hem gaat horen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ook nog een mailtje van Dennis gehad:
[..]
Ik kan hem wel aan. Hij is zojuist gedumpt door die vriendin van me.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hij nog de moeite neemt om te mailen, dat is niet de laatste keer dat je wat van hem gaat horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |