quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey idd.Gezellig op zo'n manier.
en ik hoef niet eens te logeren bij iemand, ik kan gewoon bij mijn ouders langsgaan.
wacht iig maarff een paar weekjes tot ik ww hebquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu alleen nog een datum en geld voor Alex
Kap gewoon met dat hyves en sms haar.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Argo het volgende:
GVD! kreeg ik een mail in mijn inbox ook van dat meisje zon spam mail. Maar dan is ze dus online geweest!! Was dat een stille hint van haar. Ze heeft me niet eens gekrabbeld.
Dan is het voorbij denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar als ze niks terug stuurt wat voorn waarde heeft het dan nog. Argo is gedumpt!
heb je haar al gesmst jaof nee?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar als ze niks terug stuurt wat voorn waarde heeft het dan nog. Argo is gedumpt!
uiteraard.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
Mensen god. Ik krijg me een paar mails binnen. Wie wil het zien, plus mijn reacties>?
Ik!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
Mensen god. Ik krijg me een paar mails binnen. Wie wil het zien, plus mijn reacties>?
ZIENquote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
Ikke!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef friekin_ het volgende:
quote:heej marijke
ik heb eens zitte denken
en ik denk constand aan jou ik ben gewoon verliefd op je
ik hoop dat je dit bergrijpt
ik maar het uit met heleen en wil jou
niet boos worden op dit mailtje op me he want ja het is nog altijd jouw keus
bij mij is de keus al gemaakt namelijk
jou
gr dennis
quote:Hoi Dennis.
Ik heb erover nagedacht, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik verliefd Jajaben geworden.
Zijn naam is J****, en hij is honderd maal intelligenter, liever en betrouwbaarder dan jou. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd.
Je kan dus gewoon bij Heleen blijven, geen probleem.
Met vriendelijke groet,
M
quote:ho ho inteligenter
dat is niet echt lief van je
maar ik ga zoiezo weg bij heleen
maar wat leuk voor je
laten we anders gewoon vrienden blijven o en ja ik ben f-16 piloot
als je dat denkt dat het niet zo is
groetjes dennis ps veel geluk
en dat meen ik kus
quote:Nou ja, het is de waarheid. Hij maakt geen spelfouten.
Ik heb ook geen zin om vrienden te blijven, zoek maar nieuwe.
Met vriendelijke groet,
M
quote:hoezo wil je geen vrienden blijven dan
gr dennis
Zou het duidelijk zijn?quote:Oke, daar gaan we:
1. Ik ga niet om met mensen die hun vriendin bedriegen
2. Ik ga niet om met mensen die stom zijn
3. Ik ga niet om met zielige aandachttrekkers
4. Ik ga niet om met leugenaars
5. Ik ga niet om met mensen die onder toezicht van de rechter staan vanwege schulden
6. Ik ga niet om met profiteurs
7. Ik ga niet om met uitdijende, kalende mannen zonder kledingsmaak maar wel met onterecht zelfvertrouwen, verkregen uit het feit dat hij bovenstaande is.
8. J**** zal het niet kunnen waarderen, en hij is een stoere Surinamer. Daar wil je geen heibel mee.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een pipo is dat maar dat wist ik al een beetje
Die gast!! Das famillie van zanger Rhinus Friekin wat heb je gedaaan!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een pipo is dat maar dat wist ik al een beetje
wat een sukkelquote:Op zondag 4 juli 2010 00:48 schreef friekin_ het volgende:
Achtergrond verhaal: vriend van een vriendin van me.
Van eerste mail naar laatste.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou het duidelijk zijn?
Ja, over 2 weken weet je zeker dat het te laat isquote:Op zondag 4 juli 2010 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee! maar nu sms ik haar misschien wakker. Ik wacht nog 2 weken!
Nogal ja. Nog geen reactie gehadquote:Op zondag 4 juli 2010 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat een sukkel
[..]
Ja, over 2 weken weet je zeker dat het te laat isJe verzint smoesjes. Weetje zeker dat je verliefd op haar bet? Volgens mij WIL je niet... Sorry dat ik misschien als een botte lul over kom, maar je bent de boel nu gewoon doelbewust aan het verkloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |