quote:
quote:
quote:
Mooi!quote:
Had je maar in Limboland moeten wonen. Hier is het weer perfect.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben gewoon achter de pc aan het werk, kan niet tegen dit soort weer, kom echt niet buitennu...
Moi, mag ik een bestelling plaatsen? Heeft hij ook zoiets?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
een neef van me is vorige week een erotische webshop begonnen
Gedrogeerde bavianenokselhaartjesquote:Op zondag 4 juli 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moi, mag ik een bestelling plaatsen? Heeft hij ook zoiets?
[ afbeelding ]
Ja, ik druk expres zoveel keer. gewoon voor de lol.quote:
wie weet verhuis ik welquote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooi!
Misschien ga ik mijn vaders laptop stelen en in de tuin fok!en.
[..]
Had je maar in Limboland moeten wonen. Hier is het weer perfect.
heb inmidels contatc met jeopgenomen, zijn iig erg fijne zweepjesquote:Op zondag 4 juli 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moi, mag ik een bestelling plaatsen? Heeft hij ook zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie weet verhuis ik welmaar dan woon jij hier
[..]
heb inmidels contatc met jeopgenomen, zijn iig erg fijne zweepjes
Dan zijn we wel de kids.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een OUD-meet. Daarvoor zijn wij niet de doelgroep.
Iemand kan mij adopteren!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een OUD-meet. Daarvoor zijn wij niet de doelgroep.
Mooi toch!quote:
Is 18 ook goed?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben (dan) 27, zijn er wat meisjes van 16 die zich als mijndochetrs voor willen doen om naar die meet?
Pff hoezo eigenbelang.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben (dan) 27, zijn er wat meisjes van 16 die zich als mijndochetrs voor willen doen om naar die meet?
Smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |