Ja, ze is nu weer terug bij een andere ex. Dat snap ik dan ook weer nietquote:Op zondag 4 juli 2010 11:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
omg.....![]()
Good job van die vriendin van je
zo snel hahaha, zeker eenzaamheids issues danquote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ze is nu weer terug bij een andere ex. Dat snap ik dan ook weer niet
Ze kan niet zonder relaties?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ze is nu weer terug bij een andere ex. Dat snap ik dan ook weer niet
Ja. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zo van de ene in de andere relatie rollen.
Wat een figuurquote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ook nog een mailtje van Dennis gehad:
[..]
Kwaliteits topics staan alleen maar op mijn naam. Maar in KLB maakte ik vroeger zelfs Multi Lemmingen. Maar pfff O.us sluit ze altijd!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:44 schreef friekin_ het volgende:
Argo heeft een kwaliteitstopic geopend.
Wat is nou mis met een kleine lul!
Wat is dat ?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
een neef van me is vorige week een erotische webshop begonnen
iets wat jij eng vind, want ze verkopen condoomsquote:
herkenbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 13:37 schreef L.no het volgende:
Heerlijk weer vandaag joh.
Ik heb zin om ergens heen te gaan, maar waar weet ik niet.
Wekenlang voel ik me niet goed genoeg om ergens heen te gaan. Zelfs met mooi weer. Eindelijk voel ik me een stuk beter en dan weet ik niet waarheen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets wat jij eng vind, want ze verkopen condooms
[..]
herkenbaar
Oei laat dan maar zitten.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets wat jij eng vind, want ze verkopen condooms
[..]
herkenbaar
schrijf een paar opties op, en prik er blind een uitquote:Op zondag 4 juli 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Wekenlang voel ik me niet goed genoeg om ergens heen te gaan. Zelfs met mooi weer. Eindelijk voel ik me een stuk beter en dan weet ik niet waarheen.
Wat een faal.
Nu nog de opties vinden.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schrijf een paar opties op, en prik er blind een uit
ik ben neit zo bekend in je regio, anders had ik je geholpen,maar de andere mensen hier weten vast wel leuke dingen?quote:
Daarom schreef ik het hier. Om het indirect te vragen.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben neit zo bekend in je regio, anders had ik je geholpen,maar de andere mensen hier weten vast wel leuke dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |