quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef RikKer93 het volgende:
30 cm lang en 20 cm breed.
Net als de gemiddelde FOKKER denk ik.
Een kleine snelle zit de hele zaterdag nacht op FOK en een grote dikke gaat straks een kutje uitzoeken in de stad.quote:
En als je nou een grote hebt en gaat fokken vanavond?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:32 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Een kleine snelle zit de hele zaterdag nacht op FOK en een grote dikke gaat straks een kutje uitzoeken in de stad.
Das de hamvraag einzWTFBBQquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En als je nou een grote hebt en gaat fokken vanavond?
Dan trek ik mezelf af met twee handen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef danx-x het volgende:
[..]
Dan trek ik mezelf af met twee handen.
Je bent wel goed in quoten hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:38 schreef UltraBrain het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[/quot]
On - mo - ge - lijk.
Jij hebt een minipikkiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef RikKer93 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:42 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ja, snap er niets van, heb me post 5 minuten zitten bestuderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
`> pedoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Daaraan kun je niet eens rukken, heb je echt een klein handje bij nodig..
AllexxxXx aan die van een een willekeurig neger uit A'dam met Aids.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Turquaz52 sabbelt graag aan de lul vanTS
Tja, waarom denk je dat hij nu ineens een Ex-Mod is?quote:
ineens?:') al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, waarom denk je dat hij nu ineens een Ex-Mod is?
je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ineens?:') al een half jaar niet meer
En ik ben ex mod omdat het ijs weer smolt, ik was mod van het elfstedentochtforum
Dat zijn ijsklontjes in de vorm van een penis schatquote:Op zondag 4 juli 2010 04:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor hondenbrokken?
van mij 35/20 cmquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef RikKer93 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef GrotePierFR het volgende:
Een grote die weigert en een kleine die steigert!
Mijne weigert anders nooit. Alles is groot aan GrotePier.
En niet te snel is natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef TheaTraal het volgende:
Een lul is stoer als hij doet wat hij moet doen.
Dat kan alleen als ie een redelijk formaat heeft, zowel in lengte als in de omtrek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |